Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-conomic og seirenumre

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle bare være sikker ;) at i viste hvad der lå i det, men kan saktens se behovet !

jeg har nok desværer svaret til dig :)
lager modulet som det er nu lader ikke til at have denne funktion.

og da API ikke indeholder funktioner til at snakke med lager ville det være svært at lave en "pæn" ad on løsning.

men det ville være muligt at benytte et extern lager mudul, der blot kigger i e-conomic og ser hvor meget der skal reguleres.

er gammel ERP konsulet, du er velkommen til at spare med mig hvis du har brug for det.

/Jacob

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bortset fra den "lille" detalje med serienumre, tror jeg vi har meget godt styr på det. Vi har i hvert fald brugt ret lang tid på at sikre os, at e-conomics kunne opfylde vores behov.

Desværre så lang tid, at de af en eller anden grund har valgt at udfase den del. Men nu må vi se. Så vidt jeg kan se, bestilte vi det allerede, før de meldte ud at de ville udfase den del. Så det må være det vi klynger vores håb til :o)

Men går det ikke som forventet, vil jeg meget gerne tage imod dit tilbud om lidt sparring.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

du er velkommen ! :)

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er ren selverkendelse at vi har valgt at udfase serienumre. Serienumre kunne man godt håndtere, men du har simpelthen ikke kunnet styre dem, på en god måde. '

Vi har fået følgende besked på vores forum, måske det kan hjælpe dig:

Vi har godt nok været væk fra e-conomic i et års tid, men før skrev vi serienummeret på en nye linje i varenavnet. Fungerede fint for os og kommer også med når man senere søger på et serienummer for at tjekke garanti :-)

Se hele indlægget her.

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dynamics NAV (tidligere Navision) kan håndtere serienumre.

Tag et kig på NAVonline ( www.navonline.com ).

Her kan man let, hurtigt og billigt komme igang med Microsoft Dynamics NAV.

Dynamics NAV kan integrere til f.eks. webshop via webservices, der kan være flere brugere på, flere regnskaber m.m. 

Økonomiprogrammet eller snarere virksomhedssystemet kan benyttes af nystartede mindre virksomheder såvel som etablerede mellemstore og store virksomheder.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)