Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Aminoer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg håber at der er nogen der er herind kan hjælpe mig med nogle gode råd, for 4 år siden der blev købt to ejendommen på mit navn, jeg havde en ven som jeg kendt efterfølgende i mange år, jeg have mine fulde tillide til ham, en dag han komme med nogen ejendommens papir, også spurgte han mig om jeg ikke skrevet under disse papir, som vitterlighed, for så vil han overtager det her ejendommene, han vise mig papirerne med underskrifter fra mange andre personer som havde også skrevet under papir som vitterlighed og jeg som sagt havde ingen erfaring med ejendommene og alt det der, og han sagde til mig bare skriver under dem, du skal stole på mig jeg vil aldrig udnytte dit underskrift hvis du tivlver på det, jeg stole på hans ord og skrevet under papierne, åbentbart jeg skriver under pant brev.

Jeg har aldrig set  lejligheder eller hverken været ned i banken, eller hverken pengene som blev lånt på mine bekostninger, ham ven havde også haft adgang til mine personlig skatter oplysninger så som årsopgørelse.  

Jeg har givet sagen videre til min advokat, og min advokat har også holdt møde med ham hvor han indrømmer alt hvor han fortæller at han har lavet det bedrageri sammen med flere andre personer som han kender til og de her personer var bla. var Revisor og advokater, samt har begået bedrageri mod mig.

Hvordan kan banken udbetale over en milion penge uden at møde mig eller har snakkede med mig?

Er banken ikke selv skyldt i det?

Hvordan kan andre personer skriver under som vitterlighed, er det ikke strafbart hvor de har aldrig mødt mig?

Så banken har anmeld mig til politi, men jeg har givet mine forklaringer til politiet, de sagde at de kendte til det her personer. Men min sag er stadig hos politiet, nu er der gået to år har intet hørt noget fra hverken min advokat eller politi.

Min advokat siger at jeg skal søge gældssanering, fordi jeg hæfter for gælden, men det kan det ikke være rigtig jeg skal bedtale for andres gæld når det er en badrageri sag.

 

Er der nogen der har god ideer, hvad skal jeg gøre i den her situation, jeg vil gerne komme ud af det.

Håber høre fra jeres mening

 

 

 

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne her er lidt svær at forstå.

Men hvis du kun har skrevet under som  vitterlighedsvidne, så binder du absolut ikke for nogen aftale.

Et  vitterlighedsvidne, et en person der har set en anden person skrive underpå en aftale.

Altså, man skal KUN være  vitterlighedsvidne, hvis man ser den pågældende person skrive under.

Men, hvis du allerede har det hos en advokat, så tyder noget på at du ikke kun har skrevet under som  vitterlighedsvidne. Men at du har skrevet under på en afftale.

Og, hvis denne aftale du har skrevet under på, har vitterlighedsvidner. Altså vidner som har set dig skrive under. Så burde politiet indkalde dem og spørge om de har set dig skrive under.

Jeg syntes du skal søge hjælp hos en helt anden advokat, der kan læse alle papir igennem og give dig en uvildig rådgivning.

Held og lykke!

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Måske var det ikke lige den rigtige kategori at poste dit indlæg i.

Anyways, held og lykke med sagen!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)