Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til en god link strategi.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er i gang med at seo optimerer ServiceByen.dk.

ServiceByen er en digital markedsplads hvor privatpersoner eller virksomheder der har brug for en serviceydelse kan indhente tilbud fra fagfolk så som tømre, sneaker, maler, anlægsgartner.

Vi har pt. få link som pager på os. Hvad kan vi gøre for at ændre det? Hvad er den bedste link strategi?

/Jack

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Masser af links fåes kun med hårdt arbejde.

Kan være blogs, forums osv...

Ellers kan man jo betale sig fra det.

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

At få mange indgående links kræver hårdt arbejde. Der er desværre ikke nogen genvej der virker. Jeg vil forslå at du begynder at deltage i forskellige forums og skriver kommentar med en lille signatur i bunden af dine kommentarer. Sørg for at det er forums og blogs der har noget med din branche at gøre. Sørg også for at spred dine links, så de ikke allesammen kommer fra f.eks. www.Amino.dk Den slags kan Google gennemskue. Sæt dig evt. et mål. Det kunne f.eks. være 2 nye links hver dag.

Held og lykke med det og god arbejdslyst.

PS. Husk kvalitet frem for kvantitet også når det gælder indgående links

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Masser af links fåes kun med hårdt arbejde.

Kan være blogs, forums osv...

Ellers kan man jo betale sig fra det.

 

 

Enig... Og husk én ting, der kommer ikke resultater fra den enedag til den anden, som mange tror...

Ting tager den tid ting tager :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack,

Du kan selvfølgelig starte med en god intern linkstrategi, en god og sigende menu og links på kryds og tværs på siden - hvis det er relevant. 

Jeg plejer at dele eksterne links op i tre:

1. Links du selv opbygger naturligt. Få links fra din signatur her på Amino, hør samarbejdspartnere om de vil linke til dig, foreninger du er medlem af, venner og families sites. Derudover kan du fx opsøge relevante blogs, du kan lave lidt PR arbejde osv. Det kan hurtigt blive tungt, men du kan komme langt sådan her. Husk at få dine ord med i dine links.

2. Køb af danske link. Ja, du kan sådan set også selv lave det, men her skal du ud og have opbygget en masse links, fx ved at opbygge indlæg på blogs osv. Som oftest er det smartest at finde en seo leverandør, som har opbygget et blognetværk og har gode lister. Det koster lidt, men er som regel pengene værd.

3. Til sidst kan du krydre ovenstående med linkbuilding fra internationale sites som har en høj PageRank(det er svært at finde mange i DK). Det er ofte medier, fora osv. Også dette ville jeg betale mig fra. Det er et stort arbejde at finde dem selv. 

Held og lykke:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)