Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords - laver firmaer annoncer uden man ved det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hørte forleden at nogle google adwords firmaer, laver adwords på udvalgte virksomheder. For derefter at komme og vise frem hvad de har lavet af resultater.

Nogen der ved om det er almindeligt og om der er nogen som bruger dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Google har et samarbejde med en del virksomheder, som giver disse mulighed for at give deres kunder 650 kroner gratis (eksempelvis Nykredit). De har (eller har i hvert fald haft) et lignende tilbud til bureauer, som disse kunne bruge i kampagner som dem du beskrev.

Så vidt jeg ved er det mest brugt til at demonstrere mulighederne overfor helt små firmaer, hvor bureauer som det nu konkursramte 3C Ads opsatte en lynhurtig adwords-konto og derefter tilbød at afregne per klik.

Det er ikke noget, der har været specielt målrettet annoncører af din størrelse - da du jo godt ved hvordan AdWords virker.

Til gengæld er jeg sikker på at mange bureauer, hvis du bad dem om det, gerne ville komme med forslag og oplæg til håndteringen af din AdWords-konto. Så hvis du ikke længere synes det er gavnligt selv at sidde og bruge tid på AdWords, så er det bare at spørge sig for :)

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Ja, det er korrekt!

Der findes AdWords-bureauer, der sætter en enkelt annonce med et par søgeord online for en udvalgt virksomhed. Først derefter bliver virksomheden kontaktet og bliver præsenteret for den flotte annonce og placering, og salgstalen begynder. Det er bureauet selv der betaler for annoncen/ trafik.

Om fremgangsmetoden virker eller om det overhovedet er lovligt, skal jeg ikke udtale mig omkring. Men personligt synes jeg, at det nærmere sig det useriøse og desperate.

Som Tommy nævner, så har flere AdWords-bureauer muligheden for at give nye kunder en værdigkupon fra Google fra omkring de 400 til 700 kr. Dette er udelukkende Google, der vurderer, at disse penge er givet godt nu, for en ny AdWords kunde. Der er også mange webudbydere der har disse "AdWords kuponer" liggende, bl.a. one.com.

Disse AdWords kuponer kan dog ikke benyttes af et AdWords-bureau, der laver kundens kampagner i bureauets egen AdWords konto. De kan kun benyttes af virksomheder, der opretter en ny AdWords konto for 1. gang.

For god ordens skyld, vil jeg lige nævne, at omtalte 3C Ads aldrig har benyttet sig af nogen af disse ovenstående muligheder eller løsninger.

Johannes

www.jatilroi.dk

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fulstændigt korrekt.

Vi er blevet kontaktet to gange fra to forskellige Adwords firmaer, som selvfølgelig har 70 år på bagen og med 30 professionelle ansat :-)

Første gang undrede jeg mig godt nok en smule og efterfølgende kunne jeg se at annoncen var linket direkte til vores side med et efterfølgende salg.

Jeg sagde pænt tak for salget og de da gerne måtte fortsætte det gode budskab så længe de selv afholdte omkostningerne - det faldt ikke i god jord Cool

Anden gang var sidste tirsdag, hvor en botnak jeg desværre kender alt for godt lavede samme nummer, han havde bare glemt han tidlige havde pisset mig op af ryggen - jeg vil undlade at kommentere det videre udsagn på mit klingende Nordjyske.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Nu er jeg sikker på, at de stoppede deres annoncer, men det var en utrolig dårlig idé at lade dem køre sådan noget videre.

Det skader Jeres statistik og hvis deres annoncer performer dårligere end Jeres egne taber I direkte penge på det.

Mvh. Andreas.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bærbar.com:
Anden gang var sidste tirsdag, hvor en botnak jeg desværre kender alt for godt lavede samme nummer, han havde bare glemt han tidlige havde pisset mig op af ryggen - jeg vil undlade at kommentere det videre udsagn på mit klingende Nordjyske.

Han er ikke sådan at slippe af med, hva'? ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Bærbar.com:
Anden gang var sidste tirsdag, hvor en botnak jeg desværre kender alt for godt lavede samme nummer, han havde bare glemt han tidlige havde pisset mig op af ryggen - jeg vil undlade at kommentere det videre udsagn på mit klingende Nordjyske.

Han er ikke sådan at slippe af med, hva'? ;-)

Hej Thomas

Næh han er sgu vedholdende, men jeg tror han forstod mig denne gang Smile
Og du fik ret i at klovnen jo var helt sikker på han gjorde det hele perfekt!

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bærbar.com:

Hej Thomas

Næh han er sgu vedholdende, men jeg tror han forstod mig denne gang Smile
Og du fik ret i at klovnen jo var helt sikker på han gjorde det hele perfekt!

Hold da op! Det var et long shot fra min side! Jeg havde ikke fantasi til at forestille mig, at det var én og samme person - jeg prøvede faktisk bare at være popsmart Cool Man skal lære, så længe man lever...

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var jo et godt skud :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)