Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse af Wordpress themes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg overvejer, at købe et theme som er seo klar og ser godt ud. Problemet er bare, at det er på engelsk, ligesom alle andre.

Jeg læste så om hvordan man selv gjorde på OnlineMinds.dk og der blev man ledt til at skulle bruge et program der hedder PoEdit. Jeg brugte det så, og det så fint ud.

Da jeg satte de nye og oversatte filer hen i mappen med temaet, var det stadig på engelsk, selvom jeg havde slettet de engelske og lagt mine danske ind i.

Temaet jeg brugte og ville oversætte var det gratise "The morning after".

  1. Er det temaet som der er fejl med, gjorde jeg noget forkert, var det programmet eller hvad var skyld i det?
  2. Er der nogle steder hvor man kan købe oversatte Wordpress themes?

Forresten hvis der var nogle som allerede havde temaet oversat, så ville jeg meget gerne have det. :) Tak på forhånd.

 

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en languages folder under wp-content?

hvis du har de danske .mo og .po filer liggende der, skulle det mest egenligt vaere oversat?

Mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var der ikke, så derfor oversatte jeg det selv. Jeg lagde både DA_DK.mo og .po ind i lanquages mappen. :)

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)