Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må man når man har fået gældssanering ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

 

Hvad må man egentlige foretage sig når man har fået gældssanering og er igang med at afdrage på gælden ?

 

Må man:

Købe fast ejendom ?

Vinde 5 mill i lotto ?

Starte egen virksomhed ?

Have overskud i virksomheden ?

Arve fra sin rige onkel ?

Eller kan kreditorene altid komme efter en og sige vi vil have noget mere ?

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der egengtligt er afgørende er at du er ude af RKI, - er du det og overholder du dine afdrag er der som sådan ikke noget der kan stoppe dig i at gøre de ting du beskriver---

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ude af RKI og overholder aftalen

Men har en kreditor der følger med i hvad jeg fortager mig

Og tør sgu næsten ikke købe fast ejendom, for så vil de vel have taget sagen op igen

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan de ikke så længe du overholder dine afdrag.. alternativt få sparet op så du kan betale ham helt ud.. så har han ihvertfald slet ikke nogen hjemmel til at holde øje med dig.. Og det må han nu slet ikke alligevel. Du kan evt. rådføre dig med ham her: www.jjh.dk han er vel en af dem der ved allermest om gældssaneringer i DK

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh det er nu ikke så nemt at betale vedkommende ud, derfor jeg fik gældssanering

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

så misforstår du mig, betale ham hele den del han er berettiget til i flg. gældssaneringen på en gang, hvis du har mulighed for det - eller evt. låne pengene til det gennem noget familie eller lign evt. 

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Når ja det var en mulighed, men det har jeg hørt er noget skidt

For så kan man jo skaffe penge her og nu, og det er jo ikke meningen med at få gældssanering

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt ikke noget skidt, har du muligheden for evt. at låne til at få det hele af vejen, så få det gjort.. Ud af verdenen med det  så du igen kan trække vejret HELT frit.. Men igen rådfør dig evt. med Jørgen Hansen, og lige den her problemstilling er ret enkel, og noget der kan klares med et telefonopkald.. - Alternativt kan du købe hans bog.

Tilmeldt 31. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man vinde i lotto eller arve eller andet når man er igang mens man betaler til kreditorer

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis først gældssaneringen er gået igennem, kan du gøre som du vil. Hvis der er nogen som vil låne dig pengene, kan du gøre det og betale dig ud.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)