Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nounou.dk - ny SaaS blog til iværksættere og mindre virksomheder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

nounou.dk finder du digitaliseringstips, IT-værktøjer og vejledning til små og mellemstore virksomheder. Læs om hvordan du driver din virksomhed fra skyen og find oversigter over netop de systemer du savner.

Nettet er fuldt af gode, forretningsunderstøttende og værdiskabende værktøjer til små og mindre virksomheder, men det er ofte et vanskeligt marked at gennemskue, og selv dedikerede app-sites har alenlange lister så man hurtigt taber overblikket. Af samme grund opstod idéen til en blog, som henvender sig til det danske erhverv med løbende ‘best of’ lister og artikler. Bloggens indhold og eksistensforudsætning skyldes en helt grundlæggende teknologioptimisme blandet med en særlig forkærlighed for den enkelthed og tilgængelighed, som ofte er synonym med moderne SaaS tjenester. Derfor vil de fleste lister og artikler omhandle internationale, hostede tjenester og værktøjer, der ikke nødvendigvis er de førende sammenlignet med traditionelle platformsafhængige programmer, men som har betydelige fordele i forhold til opstart, implementering, licenser mv.

Hvis du tænker 'damn, det her er lige mig, men den glemmer jeg totalt at tjekke igen', så er der heldigvis også mulighed for at både at følge nounou.dk på de sociale medier og via nyhedsbrevet :)

Jeg håber, at I finder bloggens indhold interessant og får lyst til at udbygge jeres virksomhed med solide redskaber fra skyen! Bloggen er startet for nylig og derfor kan I glæde jer til en lang række 'best of' kategorier som regnskab- og faktureringssystemer, all in one løsninger, webshop løsninger, HR redskaber, nyhedsbrevstjenester mv. 

De bedste hilsener,
Christian

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)