Har tidligere brugt gigahost og det er udemærket til "små" sider med få besøgende, men skal du have mange besøgende så vælg en anden løsning.
Synes også at svar tiden er lang på supporten.
Mvh
www.mulstop.dk muldvarpebekæmpelse og mosegrisebekæmpelse
hvis ikke man betaler for varen kan man vel ej heller forvente at gigahost har folk ansat til at sidde og svare på folks "brok"... vel at stille store forventninger :-)
Jeg vil skam gerne betale det ekstra, derfor også mine mange spørgsmål i diverse tråde:-)
For mig er oppetid, hurtighed, og sikkerhed i højsæde.
Jeg kan ikke se om der er telefon support på webhosting.dk?
Det havde ihveertfald de i gamle dage, man beder bare om et opkald ringer de som regel tilbage med det samme, er ihvertfald min erfaring, brugt det 1 gang.
Der skal efterhånden en hel del til, at imponere mig. Men at du ikke skulle bruge mere end små 13 måneder til at formulere denne kommentar, er sgu imponerende.
Jeg er bare ked af at du poster det så sent, for det har virkelig givet stof til eftertanke. Jeg tvivler på at jeg kan sove i nat, med alle de muligheder du her åbner op for.
Men det er selvfølgelig ikke dit problem, du deler jo bare ud af guldkornene. Så må vi andre jo gøre op med os selv, hvornår vi vil gå videre med dine indspark.