Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Gigahost det rigtige valg...

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Søren.Pedersen:

skrev ikke "at det var sådan", men at der var en risiko for at det "kunne ende sådan", et faktum er jo at i allerede nu hoster over 750 domæner på web1.meebox.net.



Hvor meget der er for meget afhænger vel af den bagvedliggende serverarkitektur.

Så vidt jeg kan læse mig til, er det markant sværere at overselle CloudLinux-løsninger, som er den løsning Meebox (og Surftown) tilbyder for at råde bod på nogle af de problemer, andre har været inde på i denne tråd. Altså at én brugers webhotel kan lægge en hel server ned.

Meebox-holdet har gjort en forbilledlig indsats i forbindelse med tuning af min hostingpakke (pro-hotel); langt mere end man kan forvente til prisen.

 

 

og med det siger du jo at de har brugt en masse arbejdstid uden at få penge for det :-)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:

Søren.Pedersen:

Anders - Meebox:

Søren.Pedersen:

Nu er der en risiko for at meebox ender ligesom gigahost, de er allerede begyndt at have mange domæner per server, du tror vel ikke at meebox har mere styr på tingene end gigahost der har årevis af erfaring. Alle udbydere har god hastighed og support i starten indtil det bliver for overvældende, vent og se.

Er der en grund til, at du bliver ved med ubegrundet og yderst subjektivt at forsøge at miskreditere Meebox? Du har jo intet at have det i. Hvis du har et problem med mig, Meebox eller forretningen i det hele taget, vil jeg foretrække du kontakter mig direkte, i stedet for du bliver ved med det her fis. 

Jeg synes efterhånden at have bevist, at det her foretagende ikke er et "hit 'n run" alá needhost mv., for hurtigt at tjene 10000 kroner - men at vi faktisk mener dette ganske seriøst og lægger en kæmpe indsats og ære i det vi gør! 

skrev ikke "at det var sådan", men at der var en risiko for at det "kunne ende sådan", et faktum er jo at i allerede nu hoster over 750 domæner på web1.meebox.net.

Tvivler da ikke på i er seriøse, men du kan ikke forvente at der udelukkende er ros herfra, dette er et offentligt forum hvor folk, inkl undertegnede kan ytre deres mening.

 

min side ligger hos dandomain der er 1300 domæner på den server og betaler mere end 50 gange mere end meebox billigste løsning , one.com f.eks. nogle sider ligger på server plus 10.000 domæner på en server

10000 er ikke korrekt, hvad ip har den server?

 

dandomain prøv og tjekke , kunne dog også finde nogle med one.com med 900 stk

http://netnationen.dk/search/server/194.150.113.81/

http://netnationen.dk/search/server/194.150.113.17/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

og med det siger du jo at de har brugt en masse arbejdstid uden at få penge for det :-)

Til gengæld har vi fået en rigtig, rigtig glad kunde!! > penge.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Søren.Pedersen:

og med det siger du jo at de har brugt en masse arbejdstid uden at få penge for det :-)

Til gengæld har vi fået en rigtig, rigtig glad kunde!! > penge.

jeg kunne godt tænke mig  en server hos dig til min wordpress side www.stripdanmark.dk det lyder til et godt tilbud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Gigahost til flere af mine sider og det er faktisk ganske fornuftigt for den pris..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Gigahost det sidste lille år. Og har oplevet et par gange hvor det hele er gået ned.

Hvis du læser der driftstatus kan du se at de alene i jan 2011 ind til videre har haft 3 problemer.

Et af dem betød at mit mail på alle mine domæner var nede et helt døgn.

 

Jeg har på et helt ny domæne valgt webhosting og ind til videre kan jeg ikke klage over noget ved dem og kan da lige nævne at deres support svaret mig inden for 20 min i lørdags.

Hvilket jeg desværre ikke kan sige om Gigahost's support.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Kasper:

Søren.Pedersen:

skrev ikke "at det var sådan", men at der var en risiko for at det "kunne ende sådan", et faktum er jo at i allerede nu hoster over 750 domæner på web1.meebox.net.




Så vidt jeg kan læse mig til, er det markant sværere at overselle CloudLinux-løsninger, som er den løsning Meebox (og Surftown) tilbyder for at råde bod på nogle af de problemer, andre har været inde på i denne tråd. Altså at én brugers webhotel kan lægge en hel server ned.

og med det siger du jo at de har brugt en masse arbejdstid uden at få penge for det :-)



Nej, det siger jeg på ingen måde.

Jeg siger, at Meebox i min optik lever op til deres mantra om at yde en ekstraordinær god service. Og det er i den grad en mangelvare i den danske hostingbranche (og jeg har været igennem omkring 10 forskellige hosting-udbydere i løbet af de seneste par år).

Måske koster det lidt på den korte bane af tid, men den positive omtalte, de får stort set alle steder på nettet, er mange penge værd. 

I forbindelse med et andet projekt har jeg også givet dem min anbefaling, og det er hosting i 3K-klassen (per måned).

God service kan være en differentieringsparamenter, hvis man formår at vise det, ikke kun skrive det på sin hjemmeside.

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Søren.Pedersen:

Kasper:

Søren.Pedersen:

skrev ikke "at det var sådan", men at der var en risiko for at det "kunne ende sådan", et faktum er jo at i allerede nu hoster over 750 domæner på web1.meebox.net.




Så vidt jeg kan læse mig til, er det markant sværere at overselle CloudLinux-løsninger, som er den løsning Meebox (og Surftown) tilbyder for at råde bod på nogle af de problemer, andre har været inde på i denne tråd. Altså at én brugers webhotel kan lægge en hel server ned.

og med det siger du jo at de har brugt en masse arbejdstid uden at få penge for det :-)



Nej, det siger jeg på ingen måde.

Jeg siger, at Meebox i min optik lever op til deres mantra om at yde en ekstraordinær god service. Og det er i den grad en mangelvare i den danske hostingbranche (og jeg har været igennem omkring 10 forskellige hosting-udbydere i løbet af de seneste par år).

Måske koster det lidt på den korte bane af tid, men den positive omtalte, de får stort set alle steder på nettet, er mange penge værd. 

I forbindelse med et andet projekt har jeg også givet dem min anbefaling, og det er hosting i 3K-klassen (per måned).

God service kan være en differentieringsparamenter, hvis man formår at vise det, ikke kun skrive det på sin hjemmeside.

 

100% enig, men har man meget billige produkter og ikke 10-15 mand i supportafdelingen er det nok supporten der ryger på gulvet først, men lad os da se

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Kasper:

Søren.Pedersen:

Kasper:

Søren.Pedersen:

skrev ikke "at det var sådan", men at der var en risiko for at det "kunne ende sådan", et faktum er jo at i allerede nu hoster over 750 domæner på web1.meebox.net.




Så vidt jeg kan læse mig til, er det markant sværere at overselle CloudLinux-løsninger, som er den løsning Meebox (og Surftown) tilbyder for at råde bod på nogle af de problemer, andre har været inde på i denne tråd. Altså at én brugers webhotel kan lægge en hel server ned.

og med det siger du jo at de har brugt en masse arbejdstid uden at få penge for det :-)



Nej, det siger jeg på ingen måde.

Jeg siger, at Meebox i min optik lever op til deres mantra om at yde en ekstraordinær god service. Og det er i den grad en mangelvare i den danske hostingbranche (og jeg har været igennem omkring 10 forskellige hosting-udbydere i løbet af de seneste par år).

Måske koster det lidt på den korte bane af tid, men den positive omtalte, de får stort set alle steder på nettet, er mange penge værd. 

I forbindelse med et andet projekt har jeg også givet dem min anbefaling, og det er hosting i 3K-klassen (per måned).

God service kan være en differentieringsparamenter, hvis man formår at vise det, ikke kun skrive det på sin hjemmeside.

 

100% enig, men har man meget billige produkter og ikke 10-15 mand i supportafdelingen er det nok supporten der ryger på gulvet først, men lad os da se



Good point. Jeg dog på den mellemst proløsning. Men det er mit indtryk, at alle modtager rigtig fornuftig support.

Og Meebox-folkene ved -- i modsætning til mange af telefonsupporterne hos de store hosts -- hvad de har med at gøre.

Nå, man skulle jo næsten tro, jeg havde aktier i firmaet, men det har jeg altså ikke... :)

Grundlæggende er en af branchens udfordringer jo skalérbarhed -- på alle områder.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes egentligt at gigahost er ok, til prisen. Men hvis du ønsker at bygge en seriøs forretning, så ville jeg nok finde et andet sted til hjemmesiden.


Jeg mener man får værdi for pengene hos gigahost og de udemærker sig endvidere ved at have et kontrolpanel, der er væsentligt nemmere at finde rundt i end mange af de konkurrerende udbydere. Dette i hvert fald, hvis du ikke er så teknisk kyndig.

Ja, gigahost kan være svære at komme i kontakt med, og ja, gigahost har til tider ret dårlige svartider.. Men hvad kan man forvente for 300kr årligt? :)

Hvis du ikke har så store krav til din hosting vil jeg derfor gerne anbefale dem til dig. Så kan du jo altid flytte dit site over, når dine krav skærpes.

One, surftown og dandomain vil jeg derimod ikke anbefale.

Meebox kender jeg ikke, men det lyder da til at det er værd at tjekke ud :)

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)