Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på seotimer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er den rette pris på seo timer ? Jeg kan se at det svinger fra 300 til 1000,- ?.... Mvh Jan c

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

janc:
Hvad er den rette pris på seo timer ? Jeg kan se at det svinger fra 300 til 1000,- ?.... Mvh Jan c

Hej janc

Alt andet lige får du hvad du betaler for :) dog med den lille ting at det ikke altid er prisen der er afgørende, sørg for at få en ordentlig aftale, læs betingelserne igennem og tænk også på hvad et exit fra aftalen vil koste dig, det har Demib nemlig lært mig at det skal man sørge for er iorden og at mankender disse betingelser, da de kan være kostbare.

Best regards

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:
Alt andet lige får du hvad du betaler for :)

Ikke altid :)
Som en af mine meget tilfredse kunder skrev her på Amino for nyligt, så troede han at mit SEO-firma var meget dyrt og havde derfor prøvet et par andre først. Hos dem betalte han 26-34.000 kroner for en gang overfladisk sjusk. Hos os betalte han under 16.000 for det han ønskede og fik det i en kvallitet milevidt fra de to første.

Så selvom vores timepriser ligger i den højeste ende af markedet, så er det langt fra altid at den samlede pris for det du får hos os er højere end andre steder. Tværtimod. Ofte er vi faktisk billigere.

Kim Boldig:
Jeg kan se at det svinger fra 300 til 1000,- ?....

Hvis du vil have fat i nogle der har ordentlig erfaring med SEO, så er timeprisen faktisk lidt højere - typisk 1500-2000. Men som sagt skal du ikke fokusre på timepårisen alene, men i højere grad hvad den samlede pris er for det du skal have lavet og hvilken sikkerhed du har for at det er lavet godt nok.

Billigt kan hurtigt blive dyrt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville heller betale mikkel demib 3000 kr i time end at betale en eller anden der ikke kan vise hvad har gjort før 300 kr i time der måske oveni har ingen hjemmesiden eller referencer på lavet arbejde før, husk kvalitet betaler sig på langt sigt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jan christiansen:
Hvad er den rette pris på seo timer ? Jeg kan se at det svinger fra 300 til 1000,- ?.... Mvh Jan c

Den rette pris er den, hvor du får mere ud af det, end du investerer. Og den kan ikke måles i kroner pr. time. Nogle tager 700 kr. i timen - andre tager 1.495 kr. i timen. Men hvis du køber tre timer hos hver af dem, og du på ham til de 700 tjener 3.000 kr mere - men på ham med de 1.495 tjener du 10.000 kr. mere. Hvem var så billigst?

I øvrigt er det meget almindeligt at arbejde på en opgavepris - rene timelønsprojekter er relativt sjældne. I hvert fald her i min butik.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

I øvrigt er det meget almindeligt at arbejde på en opgavepris - rene timelønsprojekter er relativt sjældne. I hvert fald her i min butik.

I min butik er det mere reglen end udtagelsen at jeg arbejder efter timeløn. Mine SEO priser er lavet sådan, at rabatten stiger i takt med antallet af timer. Lige nu er der dog meget run på, så der er nok udsigt til nogle mindre rabatter i fremtiden. By the way, så siges det at Frank også benytter sig af timepriser i stor udstrækning.

Som de andre herrer i tråden så fint beretter om, skal man ikke udelukkende kigge på timeprisen. En optimering til nogle få hundrede kroner kan være et godt køb hos den rigtige, eller direkte skadelig for din hjemmeside, hvis du vælger den forkerte.  Omvendt kan du heller ikke regne med at kvaliteten er i orden, selvom at dit SEO-firma er i den meget dyre ende.

Med andre ord, kan du ikke være sikker på at pris og kvalitet hænger sammen i SEO-branchen. Du er nødtaget til at kigge på en række andre områder end timeprisen, for at finde den billigste pris / bedste investering i sidste ende.

/ Emil Blücher

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Med andre ord, kan du ikke være sikker på at pris og kvalitet hænger sammen i SEO-branchen

I modsætning til hvilke brancher? :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
I min butik er det mere reglen end udtagelsen at jeg arbejder efter timeløn. Mine SEO priser er lavet sådan, at rabatten stiger i takt med antallet af timer. Lige nu er der dog meget run på, så der er nok udsigt til nogle mindre rabatter i fremtiden. By the way, så siges det at Frank også benytter sig af timepriser i stor udstrækning.

Det er interessant. Det betyder altså, at du får en blankocheck af flertallet af dine kunder. Du oplyser din timepris, og så kan du bare køre løs. Det er jeg lidt imponeret over.

Kan du virkelig nøjes med at opgive din timepris og så sende en faktura på det antal timer, du har brugt - uden at dine kunder kender et tilbud i forvejen?

 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har set tilbud fra seo firmaer, som ikke engang kan findes på de første 3 sider af Google blandt organiske søgeresultater på kodeord/sætninger.

Ved disse firmaer er det min klare overbevisning, at du ikke får ret meget for din seo investering.

Blot et lille hint Yes

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

Jeg har set tilbud fra seo firmaer, som ikke engang kan findes på de første 3 sider af Google blandt organiske søgeresultater på kodeord/sætninger.

Ved disse firmaer er det min klare overbevisning, at du ikke får ret meget for din seo investering.

Blot et lille hint Yes

Kan også være disse firmaer har så travlt med, at arbejde for deres kunder, at de ikke har tid til at arbejde på deres egen hjemmeside :O)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)