Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping - spiritus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der der nogen af jer, der kender til danske dropshippere indenfor spiritus...og også gerne nogle udenlandske?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror udlandske bliver svært, da du så skal være registret som spiritus importør og betale spiritus afgift på flaskerne.

Har aldrig hørt om dropshipping på spiritus i Danmark, men kan da være der sidder en på Amino, som har hørt om det.

 

Tror dog det ville blive en halvdyr løsning, da der næsten ingen fortjeneste er på spiritus i Danmark, og derfor ville dropshipping selskabet blive nødtil at tage flere penge for flaskerne end du ville kunne erhverve dem i metro eller inco og så ved siden af have en aftale med de forskellige spiritus virksomheder som fx. belvedere med mere.

 

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...Ja, du har nok ret. Desværre.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Men igen, det kommer også lidt an på volumen af salget du ønsker.

 

Og om dropshipping stedet skal varetage alt med hensyn til indpakning og forsendelse til kunden.

 

Du er velkommen til at skrive til mig med mere information patrick @ barkowski .dk

Så kan jeg evt. forhøre mig i netværket, da en del driver salg af spiritus med mere, måske de ville have en interesse, men kræver jeg ved lidt mere.

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)