Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - djævlen eller lykken?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

God pointe! :)

Takker

god dag!

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
Stort set underordnet, hvilke af de nævnte systemer du nævner, så vil de dække 95% af dine behov, det store spørgsmål, når man skal vælge system, er hvordan man bedst muligt får identificeret de sidste 5%, og derefter kodningen og vejen til et ordentligt slutresultat.

Det giver nok også ret god mening at vurdere hvilket system der har den største community.

Hvilket system der er mest skalerbart.

Hvilket system der har en hensigtsmæssig funktionalitet som standard.

Det giver mening at have ambitioner om sin fremtid hvorfor fundamentet du vælger at sætte af på vil matche dine ambitioner og visioner tilsvarende.

Personligt tror jeg på at systemer fra 2008 er markant mere visionære og tidssvarende end systemer fra 2001. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opsatte engang en Prestashop, som så lækker ud og alt fungerede fint - bordset fra den ikke ville sende mails ud. Det lykkedes mig aldrig at få hjælp til at løse problemet - og jeg valgte derefter Magento (med powerhosting som webhotel). Det har jeg bestemt ikke fortrudt - og nyder godt af de mange tilføjelser man kan købe og installere på 5 min.

 

Bare mit indput :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:
Hvilket system der har en hensigtsmæssig funktionalitet som standard.

Jeg tror slet ikke du læser/forstår hvad jeg mener. Pointen er jo netop at ingen af de nævnte systemer står særligt langt foran de andre.

Singularity:
Hvilket system der er mest skalerbart.

Igen, der er ikke nogen af nævnte som er mindre skalerbar end andre.

Singularity:
Det giver mening at have ambitioner om sin fremtid hvorfor fundamentet du vælger at sætte af på vil matche dine ambitioner og visioner tilsvarende.

Ja, absolut .. men lad vurderingerne være objektive.

Singularity:
Personligt tror jeg på at systemer fra 2008 er markant mere visionære og tidssvarende end systemer fra 2001.

Ja, man bliver jo klogere med alderen? Desværre giver 7 års forspring også en masse gratis contributions, viden, rettelser, templates, arbejdskraft etc. Ellers havde valget jo været nemt, men det er det desværre ikke.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)