Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Page Rank opdatering!

Side 10 ud af 11 (109 indlæg)
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Min tilbudsavis er steget fra 0 til 3, og undersider fra 0 til 2. Roder dog stadig rundt ovre på side 6 i goggle...

Det spiller max :-)

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Fra Viby j
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre vente til næste opdatering med pr og håber jeg får lidt der :-)  men tillykke til alle jer andre... de fleste ser ud til at have fået en pæn forøgelse i pr.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Fra  TekstXpressen Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha... da nåede jeg da lige med i den PR-opdatering. Gået fra 0-4 på min 'vigtigste' side - www.bogenomallergi.dk - så det er super.

De øvrige er gået frem med 1-3.

TAK for alle tips rundt omkring iøvrigt... ;-)    Big Smile

Joan

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ca. hvert kvartal der er PR opdatering.

Nu sidder jeg ved kærestens pc så jeg kan ikke selv tjekke min på www.maler-maling.dk

Er der én som vil tjekke min for mig?? Surprise

På forhånd tak

Dbh

Michael Haahr

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Ja det er ca. hvert kvartal der er PR opdatering.

Nu sidder jeg ved kærestens pc så jeg kan ikke selv tjekke min på www.maler-maling.dk

Er der én som vil tjekke min for mig?? Surprise

På forhånd tak

Dbh

Michael Haahr

Den har pagerank 6  jeg ved ikke om det en stigning eller om den er faldet

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:

Den har pagerank 6  jeg ved ikke om det en stigning eller om den er

Shit mand... Jo det er en stigning fra 5 til 6. Dejligt at arbejdet bærer frugt.

Flere siger PR ikke har en skid at sige. Men en dårlig optimeret side, får jo ikke en go PR. Så dem som kæmper en kamp for at optimere og lave links osv. får en bedre PR, og det må jo så være et indikation for, at man gør det rigtige i kampen om 1. pladserne på google.

Så en høj PR er godt i min verdenYes

Og tak for hjælpen med tjekket af min PR

Dbh

Michael Haahr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Ja det er ca. hvert kvartal der er PR opdatering.

Nu sidder jeg ved kærestens pc så jeg kan ikke selv tjekke min på www.maler-maling.dk

Er der én som vil tjekke min for mig?? Surprise

På forhånd tak

Dbh

Michael Haahr

hos mig er den pagerank 4 på min computer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

min webshop:

Den har pagerank 6  jeg ved ikke om det en stigning eller om den er

Shit mand... Jo det er en stigning fra 5 til 6. Dejligt at arbejdet bærer frugt.

Flere siger PR ikke har en skid at sige. Men en dårlig optimeret side, får jo ikke en go PR. Så dem som kæmper en kamp for at optimere og lave links osv. får en bedre PR, og det må jo så være et indikation for, at man gør det rigtige i kampen om 1. pladserne på google.

Så en høj PR er godt i min verdenYes

Og tak for hjælpen med tjekket af min PR

Dbh

Michael Haahr

Undskyld, undskyld, undskyld   Jeg kunne bare ikke lade hver, men du har altså pagerank 4 på nuværende tidpunkt...  Jeg ville bare drille lidt Stick out tongue Skype-Giggle

håber ikke du bliver Angry

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Flere siger PR ikke har en skid at sige. Men en dårlig optimeret side, får jo ikke en go PR. Så dem som kæmper en kamp for at optimere og lave links osv. får en bedre PR, og det må jo så være et indikation for, at man gør det rigtige i kampen om 1. pladserne på google.

Så en høj PR er godt i min verdenYes

Og tak for hjælpen med tjekket af min PR

Pagerank siger nu ikke hvor meget man gør ud af sin SEO, jeg har set det rigtig mange gange, at sider har PR6-8 stykker uden at have tænkt på SEO på nogen måde. Det eneste der har været tænkt på, men uden at tænke over det har været links fra forskellige kilder. og disse er fået uden rigtig at tænke over det. Altså ikke noget arbejde i form af linkbuilding eller andet i den dur.

Så i min verden siger det ikke rigtig noget, også fordi sider der har lavere pagerank sagtens kan ligge langt højere på søgemaskiner end sider med højere pagerank.

Jeg selv har fået + 1-4 på stort set alle mine sider, så nogen er gået fra 0-4 andre er gået fra 0-3, og andre fra 4-5. Men jeg tillægger det ikke rigtig noget. Men som jeg vidst har skrevet tidligere i denne tråd, er det sjovt at følge med i hvordan det går, også selvom det ikke rigtig giver et billede af hvor godt det går.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en 3`er

Meget godt synes jeg da siden er helt ny...eller næsten helt ny

Side 10 ud af 11 (109 indlæg)