Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med prestashop..

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil starte en webshop, men den skal helst ikke koste det store. Så faldt jeg over prestashop, men har ikke ret meget forstand på selve opsætning og sådan noget.

Hvis jeg downloader en gratis prestashop, hvad får jeg så ?? Er det selve skallen og så skal man finde webhotel og betalings løsning eller ??

Håber der er en der kan fortælle mig hvad det er jeg får, samt hvad jeg skal ud og tilkøbe andre steder..

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Prestashop er et rigtig spændende og brugervenligt system.

Det du skal bruge for at få det til at køre er et webhotel, som du f.eks kan købe ved meebox.net (virker rigtig godt med Prestashop) samt et domænenavn, som du kan købe sammen med registrering af webhotellet.

Når du har dette på plads, skal du downloade og installere prestashop og herefter er shoppen faktisk klar til at få lagt produkter og tekst på.
Du kan finde mange gratis temaer til shoppen, hvis budgettet skal holdes nede.

Du kan som betaling vælge at bruge bankoverførsel sammen med PayPal, men hvis det skal være helhjertet vil jeg anbefale at du får en indløsningsaftale igennem PBS og en betalingsgateway igennem f.eks Epay eller QuickPay som begge har moduler udviklet netop til Prestashop.

 

God fornøjelse med det :)

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.

Så prismæssigt vil det se ca sådan her ud:

Webhotel ca 30 kr.

Betalingsvej til Dankort/visa dankort 99 kr

PBS. Da jeg har webhotel koster det 250 kr i oprettelse og 1000 kr om året..

Er det ikke rigtigt ??

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Yeps, det ser meget fornuftigt ud :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Når det gælder webshop løsninger, er der ingen smutveje hvis man skal have succes, men vi kan tilbyde en hosted løsning baseret på magento til 695,- pr, måned, du kan starte med at tage et kig på www.eshopz.dk

God fornøjelse

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvorfor skulle jeg betale 695 ,- om måneden, når jeg kan få denne for 130 kr om måneden ?

Som sagt skal det være billigt til at starte med og kommer der lidt kunde flow, så kan jeg skifte shoppen ud med en bedre. Der skal heller ikke reklameres på nettet med den, det er ikke meningen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

enig, man får hvad man betaler for, men du er rimelig begrænset i en type løsning som prestashop, men du er altid velkommen til at komme tilbage når økonomien er til en "rigtig" webshop løsning. Læs eventuelt lidt mere om magento webshop løsninger

 

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Altså jeg har ikke meget forstand på det.

De eksempler de viser inde på deres hjemmeside, det er da nogle meget flotte webshops synes jeg.

Hvis man køber en prestashop og så et webhotel et andet sted, så er der vel ingen ben i at flytte de 2 ting sammen ??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

enig, de bedste ønsker for din nye butik

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man køber en prestashop og så et webhotel et andet sted, så er der vel ingen ben i at flytte de 2 ting sammen ??

 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)