Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sync mellem Iphone og Outlook intalleret i Mac

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Sammen -

Jeg har problemer med sync mellem Iphone og MacBookAir - hvor jeg har Office pakken installeret.

Itunes kommer kun op og kan sync mellem iCal og enheden (iPhone) - hvordan får jeg den til at komme op med muligheden for Outlook ?

Og er det korrekt forstået, at jeg ej heller kan får mailkonti sync fra iPhone til Mac ? Så Mac får de konti i iPhone til Mac.

Grunden er jeg har ikke alle koder til mailkonti, således jeg selv kan lægge dem i Mac.

Håber på svar fra jer -

 

Hilsen

 

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

I første omgang vil jeg lige høre om du bruger en Microsoft Exchange server?

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick -

Er ikke laptop-nørd, dog er det en POP mail, jeg benytter (håber du forstår)

Jeg har tre mailkonti - som ligger på iPhone, og der var ikke noget problem, da jeg havde min Lenovo....

Her lå de dog på Lenovo, og skulle blot over på iPhone. Nu er det den anden vej og til en Mac.

 

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

POP Mail er lidt træls i den forstand at du nedhenter selve mailen fra serveren så snart du Sender/Modtager post, det vil sige at hvis du sidder på din hjemme PC og henter posten ned fra serveren, så bliver den pludselig til lokalpost, og du kan altså ikke hente den samme mail igen fra din telefon. (Du kan godt gemme på serveren, men som regel er det en meget begrænset plads).

Jeg vil helt sikkert anbefale du får dig en Hosted Exchange løsning. Jeg købte min løsning hos Godaddy, som koster ca. 6,95 USD månedligt.

Her får jeg en 2GB mailinbox som automatisk er up-to-date på alle mine devices.

P.t. er den sammenkoblet mellem min Macbook Pro, iPhone, iMac og min almindelige Windows PC bærbar.

Det Exchange gør, er at hele dit mailsystem kører på en Exchange server, så er alle dine computere/macs slukket, og din iPhone er tændt - så får du en besked på din iPhone - hov nu har du ny mail, som du så kan åbne/besvare/videresende osv.

Hvis du vælger at besvare mailen og så går hen og tænder din Mac, åbner Mail, så har du den samme mail liggende allerede, og din besvarelse kan du finde i sendt post på din Mac.

Hvis du arbejder med flere devices, PC, mac, telefon osv. så kan en hosted exchange løsning ikke andet end anbefales!

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick -

 

Super med anbefaling af Exchange Server -

Jeg vil kraftigt overveje at "skifte" til denne mail standard.

Er dog ikke kommet nærmere, om muligheden for at sync mellem min iPhone og Outlook Kalender.

Håber der er svar et eller andet sted her på Amino.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv siddet med store problemer med at få synkroniseret alle mailbokse med alle mine computere og mobiltelefoner på tværs af styresystemer og platforme. Den eneste løsning der var rigtig for mig var at få en Exchange-løsning, og det vil jeg klart anbefale dig også. De kan fås ned til 20 kr. eller sådan noget om måneden. Det fungerer upåklageligt både på Mac og iPhone.

Det smarte er at ALT synkroniseres: Mails (både indgående og udgående), opgaver, aftaler i kalenderen osv. osv.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Så snart du sidder med mere end 1 device, så er det bare om at få skiftet med det samme. De få kroner du kommer af med månedligt kan slet ikke sammenlignes med det besvær du p.t. har - + den tid du bruger på sync.

Personligt fik jeg næsten stå-dreng efter jeg først havde sat Exchange op på alle mine gadgets :)

Det tog mig ca. ½ time fra jeg købte løsningen hos godaddy indtil den var sat op + mine mails kørte upåklageligt.

Der er naturligvis sync mellem kalender, kontakter osv. osv.

Alt i alt, et SUPER produkt!

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også anbefale Exchange - har det gennem danske Webglobe.dk og det virker fint.

Derudover har jeg MobileMe til hele familien - synkroniseret kalender med kone, ens bogmærker og mail på samtlige enheder.

Hår man først har prøvet det kan man aldrig gå tilbage...

Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan nogle af jer måske hjælpe mig.

Jeg er gået fra PC til MAC og kan i den forbindelse ikke få synkroniseringen af min outlookkalender til Iphone-kalender til at fungere.

Det plejer at fungere problemfrit via Itunes, da jeg havde PC.

 

Hilsner fra

Marie

Tilmeldt 12. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Jeg bruger et program som hedder EVO. EVO Synkronisere iCloud`s Kontakter og Kalender med Outlook. Det virker genialt og jeg har brugt det i et stykke tid nu.

Det kan prøves gratis i 7 dage, så kan du prøve EVO af til at starte med :) Se linket nedenfor.

http://davoutlookinformationsteknologi.blogspot.dk/2015/09/synkroniser-iclouds-kontakter-og.html

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)