Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indexering bliver mindre og mindre?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

ja det er rigtig -  i webmaster tool under webstedkonfiguration - indstillinger - parameterstyring

Jeg kan på min egen side se standard sætningen ud for parameterne er "lad Google afgøre sagen" - det kan da sikkert gøre noget at sætte disse på ignorer.

Tak for tippet igen :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Beginner:

Hej Kim

ja det er rigtig -  i webmaster tool under webstedkonfiguration - indstillinger - parameterstyring

Jeg kan på min egen side se standard sætningen ud for parameterne er "lad Google afgøre sagen" - det kan da sikkert gøre noget at sætte disse på ignorer.

Tak for tippet igen :)

Ja man skal helst ikke lade Google bestemme for meget :)

og det er også derfor den klart bedste løsning er noindex robots metatag

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Beginner:

Hejsa

Det var ellers min mening at henvise dig til brugerforum for shoppen, men kunne se du allerede havde været der :)

Jeg er enig med Kim, men sommetider må man vælge den næstbedste løsning - når der ikke er andre eller indtil der kommer bedre løsninger.

Hvor har du fundet at du skal bruge # i stedet for ?

 

Jeg fandt det på et eller andet seo forum. Men at ændre det vil kræve ændring i prestashop core, hvilket jeg ikke har mod på :)

Vedr. canonical tag på sorter funktionen er det vel ok, siderne bliver jo heller ikke indexeret hvis jeg laver et noindex metatag på dem? Så det bilver det samme uanset?

 

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

Har du et link et andet sted fra (f.eks din webshop eller andre der linker) til de filer du har spærret med robots.txt kan du få disse sider indexeret alligevel.
Husk på dette, hvis der er nogle sider du ikke kan få fjernet fra Google's index.

Det kan også være en god ide at gå ind i webmaster tool - under webstedskonfigurering - indstillinger - parameterstyring og sætte parameterne til "ignorer" i stedet for "lad google afgøre sagen".
Tror også det så vil gå lidt hutigere med at få siderne fjernet fra index.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)