Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indexering bliver mindre og mindre?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har det seneste stykketid lagt mange produkter ind i min shop.

Jeg har haft over 350 sider indexeret i google men pludselig har jeg kun ca. 160.

Det er lidt frustrende, jeg har ikke kopieret tekst nogen steder.

Jeg kan ikke umiddelbart se nogen problemer i google webmaster tools?

I mit site map har jeg ca 470 sider.

Er der nogen af jer der har et bud på hvorfor?

På forhånd tak

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Du har jo stort set ikke noget indhold på dine varekort - der er ingen tekst.. Så rent google mæssigt er det stort set "tomme" sider du sender ud, - der dermed ingen værdi repræsenterer i deres øjne.. Jeg tror du skal arbejde meget med dine varetekster, -ligesom dine titels også kunne trænge til overhaling - du har 65-67 tegn at gøre godt med i dine titels - brug dem..;-)

Om det er den endegyldige årsag ved jeg ikke - men den er ihvertfald medvirkednede til at google ikke finder din side særligt interessant (og heller ikke mig som kunde! - Beskriv duftende - især for den kunde som ikke kender den enkelte duft og måske gerne vil prøve noget nyt..)

vh/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mener er, at alt det du nu har til at stå som dine "link-titler" i produktmenuen, - skal du have over og ligge som tekst på varekortene istedet, - de har intet at gøre der hvor de ligger nu, - lige nu har du bare x-antal sider med stort set samm tekst, da din produktmenu - jo er på alle sider...:)

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Schmidt:

Lyder underligt.. Men har måske en ide. Jeg er langt fra en ørn til SEO, men har hørt at man kan blive straffet for duplikeret indhold. Så hvis du evt. ikke har ændret titlerne på dine sider, kan det måske være en forklaring. Måske lidt et lang-skud. :)

Tak for svar thomas, jeg har heller kopieret titlerne, men jeg søge lidt på googles forum og fandt ud af at bare fordi der er 450 sider på dit sitemap er det ikke ensbetydende med de bliver optaget.

Så jeg må arbejde de sider som jeg meget gerne vil have indexeret.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:

Det jeg mener er, at alt det du nu har til at stå som dine "link-titler" i produktmenuen, - skal du have over og ligge som tekst på varekortene istedet, - de har intet at gøre der hvor de ligger nu, - lige nu har du bare x-antal sider med stort set samm tekst, da din produktmenu - jo er på alle sider...:)

Tak for svar ulrik.

Den tekst som står som link tekst, er teksten for den kategori, teksten dukker op under billedet når man klikker på en kategori.

F.eks parfumerne, er der omkring 5 parfumer i hver kategori, og jeg kan ikke skrive 5 forskellige gode tekster til den samme parfume, så derfor er teksterne ved kategorierne.

Det undre mig bare stadig at de slet ikke indexeres.

 

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sund-og-Smuk.dk:

F.eks parfumerne, er der omkring 5 parfumer i hver kategori, og jeg kan ikke skrive 5 forskellige gode tekster til den samme parfume, så derfor er teksterne ved kategorierne.

Få hjælp til det så, det er ikke umuligt.

Vi snupper lige en tilfældig: http://www.sund-og-smuk.dk/35-hawaii-parfume-classic

Under: Hawaii Classics Eau de Parfum 100 ML
Skriver du:

Fra vores serie Classic, findes denne kvalitets parfume Hawaii.

Her er tale om 100 ml. ren luksus. Med duft af kanel, jasmin og sandeltræ, vækker Hawaii de gode minder om en uforpligtende sommerflirt. Strejfet af moskus og vanilje åbner tankerne for det seksuelle.

Under: Hawaii Classics Eau de Parfume 30 ML
Skriver du:

Hawaii Classic eua de parfume, vækker minder om den dejlige sommerflirt. Med strejf af Moskus og vanilje opleves de seksuelle underoner. Her er tale om virkelig skøn parfume, med duft af eksotiske sanser som sandeltræ, kanel og jasmim.

Under: Hawaii Classics Duftprøv
Skriver du:

Duftprøve af vores parfume Hawaii fra serien Classic. En virkelig skøn parfume, med duft af bla.: Kanel, Vanilje, moskus og sandeltræ.

 

Derudover kan det være en idé at smide f.eks. teksten "Spar penge, køb 100 ml" som link til 100 ML under teksten om 30 ml. Og under duftprøven smider du et link til 30 ml med teksten "Køb Hawaii Classic 30ml for kun 95,-"

Udover dette skal du arbejde med dine meta beskrivelser (Og titler, men det er allerede påpeget)

Hvis man tager en tur på Google:
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=981&bih=776&q=http%3A%2F%2Fwww.sund-og-smuk.dk%2F161--hawaii-classics-eau-de-parfume-30-ml.html&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=fb2f91b80851a058

Din beskrivelse er ikke videre sælgene, du skal huske at det er den tekst der måske kan få folk til at klikke ind på din side fra Google.

 

Håber du kunne bruge det...

//Mark

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

Så vidt jeg kan se har du duplicate content (DC) hvor ?orderby bliver brugt.

Prøv at kigge på denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/112201.aspx

Endvidere har du også DC på din indkøbskurv - du ønsker vel ikke de sider indekseret hvor din indkøbskurv bliver opsummeret.

Det er galt fra siderne order.php og cart.php  - der har du <meta name="robots" content="index,follow" />  - det burde løse problemet her med noindex,nofollow

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jo mere der linker til siden din side og jo mere du opdatere  din side jo mere besøger google din side , jo bedre bliver dine undersider  fundet i google

ud og skaffe links der er kun 333 til din side og husk blogge og skrive nyt på siden konstant

Her er en tråd jeg skrev og andre skrev hvardan du kan skaffe links http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mark, Tak for svar, jeg vil prøve at arbejde mere med det.

SEO-Beginner:

hejsa

Så vidt jeg kan se har du duplicate content (DC) hvor ?orderby bliver brugt.

Prøv at kigge på denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/112201.aspx

Endvidere har du også DC på din indkøbskurv - du ønsker vel ikke de sider indekseret hvor din indkøbskurv bliver opsummeret.

Det er galt fra siderne order.php og cart.php  - der har du <meta name="robots" content="index,follow" />  - det burde løse problemet her med noindex,nofollow

 

Tak for svar, jeg kan gost se det DC jeg har problemer med.

Jeg har læst mig frem til at jeg skal bruge "#" istedet for "?", som det er nu, for at undgå indexering, af de sider. Nogen der kan hjælpe mig med at få et # tegn ind istedet  for ?

På forhånd tak

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver skrevet i tråden at jeg skal skrive længere titler, er det en fordel med lange titler?

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)