Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge iværksættere søger råd!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er bare at projektet skal op at køre hurtigst muligt. Vores deadline ligger sidst på ugen. Hjemmeside, mappe til mødepræsentation, kontakter osv er klart..

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklame g8:

Min partner og Jeg står i en meget svær beslutning omkring en mulig samarbejdspartner! Jeg skal bruge hjælp hurtigt muligt ang. en række spørgsmål. 
Vi er meget i tvivl om vi skal indgå samarbejde med en 3. part, da starten i vores virksomhed kan udføres af to personer. Hvis det skulle blive en succes, skal vi bruge flere og derfor mangler vi en.

Personen der ønsker part i vores virksomhed er en studerende på ASB og har en del erfaring, men den erfaring kan sagtens søges udefra bla. på amino og vores studie, hvor vi har fået en masse hjælp. 

Hvad mener i om en 3. part?
Hvad skal vi være opmærksom på?
Hvis vi ikke skal indgå en 3. part, hvad er begrundelsen?

Mvh. Lasse 

Hvis jeres deadline er snarest, så må I jo tage en beslutning nu. Jeg undlod dog, at svare på jeres spørgsmål, da de ikke er ligetil og der findes sjældent et entydigt svar på disse.

Men jeg vil nedenfor prøve alligevel:
Hvad mener i om en 3. part?: Det kommer helt an på virksomheden og de kompetencer i mangler. Hvis han eks. kan programmere og I mangler en programmør, så er det jo nok en god idé.

Hvad skal vi være opmærksom på?: Kan I sammen med personen? Tiltaler han jer? Det SKAL han gøre, da I kommer til at være mange timer sammen. Brug jeres sunde fornuft her...

Hvis vi ikke skal indgå en 3. part, hvad er begrundelsen? Gennemgå ovenstående punkter og drag jeres konklusion.

God vind! Smile

Med venlig hilsen
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I kommer i skarp konkurrence, og helt gratis er det ikke at smide flyers og ophænge reklamer. 

Jeg har selv overvejet det for omkring et halvt år siden, og kontaktede et sted mellem 20-30 handelsskoler. Stort set alle i Danmark benytter Citrus Media derudover så er der mange ting skolerne ikke vil modtage reklamer for. 

Har i aftaler med skolerne? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det har du helt ret. Citrus Media er en ambitiøs virksomhed, med højtuddannede med arbejde. Virksomheden operere mest på sjælland og større steder i jylland. Deres prisfastsættelse er meget høj fordi De har det image som de har. Vi skal på markedet med billigere kontaktpriser, så vi kan tilbyde billigere markedsføring. Et mål vi selv mener er realistiske.. Vi har selv skudt en god kapital i trods vores unge alder. Det gør at vi på længere sigt kan tilbyde vores kunder bedre- og mere kvalitets reklameformer. 

___________________________________________________________

Jeg har lige et emne som jeg ønsker nogle seriøse henvendelser på. Min partner og jeg skal til møde med en gruppe rådgivere. Vi skal have udarbejdet en forretnings plan. Vi fik til opgave at beskrive vores produkt/ydelse meget konkret. Er der nogle der kan stille nogle hjælpe spørgsmål, så vi kan få den bedst mulige rådgivning?

Forretnings planen skal som sagt være så konkret som muligt. Er der nogle der har god erfaring med udarbejdelse af opgaven som evt. kan hjælpe på mail, når erfaringen kniber? 

Jeg ved selvfølgelig godt at I som læser på amino ikke har det store kendskab til virksomheden, hvilke betyder at I ikke kan komme med konkrete eksempler. Ved en mail kontakt kan al information blive sendt. 

Et andet problem er at vi er blevet meget ivrige efter at komme på markedet, hvilket betyder at vi er bange for at komme for hurtigt i gang. Vi har arbejdet med projektet i ca. 3 uger og har ikke den store erfaring omkring at offentliggøre virksomheden. Det betyder at hvis vi kommer i gang for tidligt og ikke er 100% klar kan det ende i en fiasko. 

Vi ønsker alt den viden og erfaring vi overhovedet kan komme i kontakt med. Så hellere et indlæg for meget end for lidt. 

God dag - Lasse

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal også siges at vi ønsker rådgivning omkring hjemmeside. Ikke programmering, men de beskrivelse vi skal have på de forskellige sider. 

Vi har følgende sider:
hjem
produkter
projekter
om os
kontakt os


Vi ønsker at komme ud med alt der er værd at vide, så kunden får det bedste indtryk af os fra start. Vi har lavet et intro site, som hjælp til at finde det man søger. Intro sitet giver mulighed for at trykke om man er virksomhed der ønsker reklame, eller om man er undandelsessted med interesse i samarbejde.  Det er vigtigt at de bedste pointer kommer ud gennem de beskrivelser som vi vælger at lægge op. Derfor søger jeg en masse guldkorn omkring beskrivelser af diverse ting på hjemmesiden.

 

En anden ting er at vide om vi har det med der kræves for at få overbevist kunden om at vi er de rigtige. Nogle ekstra sites, undermenuer, informationer osv. 

Er mine indlæg for u konkrete, så kan i altid rette mig eller spørge ind.

Lasse 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer! 

 

Skriv endelig en PM og jeg vil svare så godt jeg kan! Går selv på HHX og laver en masse selv! Smile

Glæder mig til at høre fra jer, drenge. 

 

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer! 

 

Skriv endelig en PM og jeg vil svare så godt jeg kan! Går selv på HHX og laver en masse selv! Smile

Glæder mig til at høre fra jer, drenge. 

 

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være en rigtig god mulig, hvilket vi vil gøre! :-)

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. 

Har du mulighed for email dialog?

Kan jeg ikke få dig til at sende en mail til lb@studiereklame.dk med svar på følgende:

Hvad har du lavet?

Har du oplevet succes? Hvis ja, på hvilken måde og hvor stor?

Hvad er dine erfaringer med opstart?

Hvad er dine kernekompetance?  Grafisk, programmør, sælger mm.

 

Mvh. Lasse

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse. 

 

Det er jeg frisk på :) 

 

Det vil jeg gøre!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)