Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge iværksættere søger råd!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Vi er to drenge, der vil udfordres og har taget kampen op inden for reklame. Vi er 17 og 18 år og studere på HHX..

Konceptet er helt klart, men vi søger råd til opstartsfasen og markedsføring. Vi søger også svar på nogle konkrete spørgsmål..
Nu ved vi selvfølgelig godt at dette indlæg er meget ukonkret, men skriv herinde og så vil vi kontakte jer på PB og der vil alt info komme!

Mh.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I er velkommen til at smide en PM... håber at kunne hjælpe..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er gjort :-) !

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke lade være med at blive lidt irriteret, når jeg læser tråde som den her. Amino er et forum - ikke et kontaktbureau. Hvorfor skal resten af internettet ikke få glæde af svarene på jeres konkrete spørgsmål?

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er som sagt i gang med et lille projekt omkring markedsføring på uddannelses steder i østjylland. Vores koncept er klart - vi ønsker nem og billig markedsføring for firmaer der har målgruppen 17-25 - da det er gratis at hænge plakater op på skoler og smide flyers på borde osv. er det en god mulighed for os. Kan ikke fortælle navnet, da vi ikke har bestilt domænet endnu..

Hvis du kan svare på nogle af følgende spørgsmål, vil vi blive glade!
- Hvordan markedsføre vi os på bedste vilkår?
- Hvad skal prisfastsættelsen ligge på?
- Er det billigere i opstartsfasen?
- Vil det være godt at have samarbejde med et trykkeri inden for print, så vi selv kan designe firmaers reklame. Vi har en del erfaring inden for photoshop osv. ?
- Hvad skal vi passe på?

God dag..

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker gerne flere henvendelser!  

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan smide mig en PB... Hjælper gerne unge iværksættere videre--

 

/Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Løbende opdatering!

Vores hjemmeside kommer op inden for få dage!
www.studiereklame.dk

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og Jeg står i en meget svær beslutning omkring en mulig samarbejdspartner! Jeg skal bruge hjælp hurtigt muligt ang. en række spørgsmål. 
Vi er meget i tvivl om vi skal indgå samarbejde med en 3. part, da starten i vores virksomhed kan udføres af to personer. Hvis det skulle blive en succes, skal vi bruge flere og derfor mangler vi en.

Personen der ønsker part i vores virksomhed er en studerende på ASB og har en del erfaring, men den erfaring kan sagtens søges udefra bla. på amino og vores studie, hvor vi har fået en masse hjælp. 

Hvad mener i om en 3. part?
Hvad skal vi være opmærksom på?
Hvis vi ikke skal indgå en 3. part, hvad er begrundelsen?

Mvh. Lasse 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklame g8:

Min partner og Jeg står i en meget svær beslutning omkring en mulig samarbejdspartner! Jeg skal bruge hjælp hurtigt muligt ang. en række spørgsmål. 
Vi er meget i tvivl om vi skal indgå samarbejde med en 3. part, da starten i vores virksomhed kan udføres af to personer. Hvis det skulle blive en succes, skal vi bruge flere og derfor mangler vi en.

Personen der ønsker part i vores virksomhed er en studerende på ASB og har en del erfaring, men den erfaring kan sagtens søges udefra bla. på amino og vores studie, hvor vi har fået en masse hjælp. 

Hvad mener i om en 3. part?
Hvad skal vi være opmærksom på?
Hvis vi ikke skal indgå en 3. part, hvad er begrundelsen?

Mvh. Lasse 

Hvis jeg var jer, ville jeg troppe op til et super netværk for unge iværksættere under 25 år, det hedder Eyoung, og der er et arrangement under opsejling d. 26 marts.

Jeg tror, at det I har brug for er noget generel erfaring fra iværksættere der har prøvet at starte noget op.

God vind! Smile

Med venlig hilsen
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)