Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super gode ideer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mit navn er Jakob Petersen jeg er 38 år gammel, og ønsker hjælp......

Af en eller anden grund går jeg dagligt rundt og kommer på en masse gode ideer/opfindelser, og nogen af de ideer jeg har fået kan jeg idag se at andre også er kommet i tanke om og de er blevet til realiteter, men nu er det ved at være tid til at jeg selv får mine ideer sat igang, men jeg mangler råd, lidt penge, og derfor denne blog.

Lige nu går jeg rundt men nogen rigtig gode ideer som ikke er set før og som med sikkerhed vil kunne blive en succes, bla. ved jeg at der er et firma i verden som laver en special dims som mange patienter verden over bruger, og som koster over 500 kr.

Denne dims er af silicone og vejer vel 2 gram, den virker ikke efter hensigten og hospitalerne har jeg talt med flere gange da min kone selv er bruger af denne dims, og deres ønske er at der kommer en anden producent på markedet som kan lave en dims, som opfylder de meget beskedne krav som hospitalerne stiller, skulle det lykkedes at lave sådan en dims, er alle verdens hospitaler allerede klar til at bruge den.

er du mon den investor jeg søger, må du meget gerne kontakte mig.

venlig hilsen jakob petersen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du med det :)

 

håber ikke jeg har begået begynder fejl :)

Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder spændende... Kunne du fortælle mig lidt mere om din ide.. Hvor stor en kapital skal du bruge???

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

"er alle verdens hospitaler allerede klar til at bruge den.".

Hvor har du den statistik fra?

Kunne godt tænke mig, at vide hvordan du kan være så sikker på det?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Fordævlen da ...

Lyder ikke som om Jakob har haft tjekket op på kundekredsen, hvis han mener at alle hospitaler verden over vil bruge denne dims, kun baseret ud fra at hans kone bruger den, og synes den er dårlig ...

Jakob ... Start med at tjekke op om der egentligt er patent på denne dims, og så lad os tage den derfra :-)

Kun for dit eget bedste jeg skriver det sådan her, fordi det ville være trist for dig, at få en investor hvis det så viser sig at der er patent på det produkt du har tænkt dig at videreudvikle.

De bedste hilsner,
Emil D. Pedersen 

 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem patentet lav dimsen og tjen nogle penge!

Jeg kender nok en fabrik der kan lave den !

Du laver bare en patentansøgming og den dækker din opfindelse rimelig længe og er gratis sålænge.

Preben

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolig nu, giv dog manden en chance for at trække vejret inden i kvæler ham, han starter trods alt med at præsentere sig og skriver at han er ny...

har i aldrig sagt; jeg slår ham ihjel, jeg kunne spise en hel ko etc. etc. ? mon ikke han er klar over at der ligger et hospital i ny guinea der ikke vil købe hans "dims"

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet jeg er godt klar over at ikke alle bruger den men ved også at rigtig mange i europa gør.

og kunne man bare få den solgt i danmark vil det også kunne blive en god forretning tro jeg

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

der findes en producent i verden som laver en dims og den bruger folk jo så med den sygdom.

at de moske bruger noget hjemmelavet i de fattige lande skal jeg ikke gøre mig klog på men har talt med den danske forhandler af dette produkt samt syghuse og der findes kun den ene model

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)