Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opnå førstepladsen på søgeord på Google

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke, altid hjælpende Aminoer.

Jeg driver webonnet som er en gaming gear webshop. Jeg er i gang med at arbejde med mine placeringer på mine søgeord i søgemaskinerne.

Jeg ønsker at findes på gaming gear og gaming udstyr og jeg føler selv, at jeg har gjort det meste, der kan gøres.

Jeg beder derfor om hjælp udefra nu. Hvad kan jeg gøre bedre - hvad mangler jeg at optimere på? Hvis I vil kigge på min webshop og komme med et tip eller to, der kan forbedre mine placeringer på de såkaldte søgeord på Google vil jeg være yderst taknemmelig.

På forhånd tak!

 

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal sørge for at få basis elementerne på plads og der mangler en unægtelig en hel del.

1. Sidetitlerne siger ikke rigtigt noget, skriv unikke sidetitler til hver side, indeholdende søgeord. Du har for eksempel en side der bare hedder bundles, bundles hvad? :-) 

2. Sidebeskrivelser på siderne er ens mange steder, også disse skal være unikke og indeholde søgeord, tag et kig her http://www.google.dk/#hl=da&biw=1280&bih=801&q=site%3Awebonnet.dk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=e81ae543437e7346, så kan du se hvad jeg mener.

4. du har en side som hedder blahblah.webonnet.dk og også en der hedder cup.webonnet.dk som unægteligt ligner http://webonnet.dk det er ikke så smart, skynd dig at få fjernet de sider med en 301 redirect til forsiden, så du undgår duplicate content

3. Hvis jeg var dig ville jeg lave sider til alle links i produktmenuen, headset f.eks. linker ikke til en side, men er udelukkende til, for at folde undermenuen ud. Brug "hovedlinket" i det her tilfælde headsets til at fortælle om headsets generelt - fordele, forskelle på det ene headset i forhold til det andet, audioteknologier osv. Det kan give god værdi i forhold til long tail søgninger, hvis teksten er skrevet SEO venligt

5. og ikke midst, siden svarer både på på webonnet.dk og webonnet.dk/index.html, hvilket også giver dc. her skal du lave en redirect

Det var lige lidt hurtigt input. Jeg vil anbefale dig et købe http://www.seo-lex.dk der er en super god bog om SEO. Indholdet i bogen giver dig rigtigt meget viden om SEO og et godt referencepunkt til af tolke de mange rigtig gode SEO indlæg her på Amino.

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

For 500 kroner om året kan du købe et SEO link på www.denstoredanske.dk (pagerank 7 site) på en artikel som måske er relevant for dig. Findes der ikke en artikel som hedder gaming udstyr så kan du selv oprette dig som bruger og skrive en og derfra linke til dig.

Forholder mig ikke til om det er 500 kroner værd men måske er det nok til at du stiger i placering på dette søgeord. Har selv købt 50 links til alle hovedkategorierne i den virksomhed jeg arbejder i til hverdag.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pilde:

For 500 kroner om året kan du købe et SEO link på www.denstoredanske.dk (pagerank 7 site) på en artikel som måske er relevant for dig. Findes der ikke en artikel som hedder gaming udstyr så kan du selv oprette dig som bruger og skrive en og derfra linke til dig.

Forholder mig ikke til om det er 500 kroner værd men måske er det nok til at du stiger i placering på dette søgeord. Har selv købt 50 links til alle hovedkategorierne i den virksomhed jeg arbejder i til hverdag.

Og det er dofollow links?

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skeem:

Du skal sørge for at få basis elementerne på plads og der mangler en unægtelig en hel del.

1. Sidetitlerne siger ikke rigtigt noget, skriv unikke sidetitler til hver side, indeholdende søgeord. Du har for eksempel en side der bare hedder bundles, bundles hvad? :-) 

2. Sidebeskrivelser på siderne er ens mange steder, også disse skal være unikke og indeholde søgeord, tag et kig her http://www.google.dk/#hl=da&biw=1280&bih=801&q=site%3Awebonnet.dk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=e81ae543437e7346, så kan du se hvad jeg mener.

4. du har en side som hedder blahblah.webonnet.dk og også en der hedder cup.webonnet.dk som unægteligt ligner http://webonnet.dk det er ikke så smart, skynd dig at få fjernet de sider med en 301 redirect til forsiden, så du undgår duplicate content

3. Hvis jeg var dig ville jeg lave sider til alle links i produktmenuen, headset f.eks. linker ikke til en side, men er udelukkende til, for at folde undermenuen ud. Brug "hovedlinket" i det her tilfælde headsets til at fortælle om headsets generelt - fordele, forskelle på det ene headset i forhold til det andet, audioteknologier osv. Det kan give god værdi i forhold til long tail søgninger, hvis teksten er skrevet SEO venligt

5. og ikke midst, siden svarer både på på webonnet.dk og webonnet.dk/index.html, hvilket også giver dc. her skal du lave en redirect

Det var lige lidt hurtigt input. Jeg vil anbefale dig et købe http://www.seo-lex.dk der er en super god bog om SEO. Indholdet i bogen giver dig rigtigt meget viden om SEO og et godt referencepunkt til af tolke de mange rigtig gode SEO indlæg her på Amino.

Hej.

Mange, mange tak for den lange og detaljerede uddybelse og beskrivelse.

Jeg vil helst sikkert tage fat i nogle af de muligheder og tiltag, der endnu ikke er anvendt.

Endnu engang tak for gennemgangen - så er der lidt mere at tage fat på!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Pilde:

For 500 kroner om året kan du købe et SEO link på www.denstoredanske.dk (pagerank 7 site) på en artikel som måske er relevant for dig. Findes der ikke en artikel som hedder gaming udstyr så kan du selv oprette dig som bruger og skrive en og derfra linke til dig.

Forholder mig ikke til om det er 500 kroner værd men måske er det nok til at du stiger i placering på dette søgeord. Har selv købt 50 links til alle hovedkategorierne i den virksomhed jeg arbejder i til hverdag.

Og det er dofollow links?

Der står "index, follow" i sideoplysninger på deres side, så den er vist go nok.

Er det prisen værd så? 50 links med artikel til 2.500kr. om året. Jeg ved det ikke.

Hvor meget bedre er det med artikel, end bare links?

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Der står "index, follow" i sideoplysninger på deres side, så den er vist go nok.

Ja, men kigger på du på de enkelte links - f.eks. i denne artikel om Pakistan - ser de sådan ud:

<a class="external" title="http://www.albatros-travel.dk/destinationer/asien/sydasien/pakistan/"rel="external nofollow" target="_blank" href="http://www.albatros-travel.dk/destinationer/asien/sydasien/pakistan/"><span style="text-decoration: underline;">Pakistan</span></a>

Det er altså nofollow-links og de tæller IKKE i denne sammenhæng. Men det var måske nogle andre links, Pilde henviste til. Eller?

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:
Er det prisen værd så? 50 links med artikel til 2.500kr. om året. Jeg ved det ikke

Prøv med en lommeregner hvis du har stået for længe i malingdampene Big Smile
Det er mange penge for links fra ét site, som jo skal betales år efter år.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tror heller ikke lige umiddelbart, at den årlige udgift til det ene link tiltaler mig sådan synderlig meget. 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Michael Haahr:
Er det prisen værd så? 50 links med artikel til 2.500kr. om året. Jeg ved det ikke

Prøv med en lommeregner hvis du har stået for længe i malingdampene Big Smile
Det er mange penge for links fra ét site, som jo skal betales år efter år.

Ups! Ja havde ikke lige lommeregneren ved hånden hi hi.

Det er jo 25.000kr! Vildt! Nej så er det jo ikke det værd!

Tak for tippet med lommeregneren Yes

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)