Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender gooogl's system??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

MJEnt:

Se hvis man søger på ordet "patter" på google får man dem her 

 

http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&site=&source=hp&q=patter&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=ef468cf19bab99ad

 

Hvordan får jeg lige min side til at ligge som den første ??

http://www.seo-lex.dk/ + en masse meget kedeligt arbejde. Husk at hvis det var nemt gjorde alle det. Alle vil gerne ligge nummer et på gode keywords=konkurrencen er hård. 

Er du bedst kan du ligge nummer 1. Hvis der er nogen der er bedre kommer du aldrig op som nummer 1.

Men du kan starte med at læse SEO-lex så har du en ide om hvordan tingene hænger sammen og hvad du skal gøre...

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

MJEnt:

Hvordan får jeg lige min side til at ligge som den første ??

Der er kun en vej: hårdt arbejde! Nu hvor du ikke angiver din hjemmesideadresse, er det svært at give nogle konkrete råd. En god start, ville dog være at målrette teksten på din forside til søgeordet du vil findes på, så det fremgår flere gange i løbet af din tekst (som selvfølgelig er unik, og af en hvis længde)

Noget der er værd at bemærke, er at ingen af dine "konkurrenter" har det omtalte søgeord først i deres title, hvilket jeg vil anbefale dig at have.

Derudover er det meget vigtigt, at du får en lang række links der peger ind mod din hjemmeside. Sørg for at dit søgeord indgår i ankerteksterne der benyttes, men med variation.

Held og lykke!

/ Emil

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

www.patteronline.dk

www.numseronline.dk

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

<meta name="keywords" content="Patter online patteronline patteronline.dk sex piger dame billeder piger nøgen bryster" />

 

Men hvis man søger på patter finder man ikke min side ??

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MJEnt:

Men hvis man søger på patter finder man ikke min side ??

Så er der sgu nok ikke nogen der vil se dine patter! Big Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

haha så sjov ..

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har dine konkurrenter gjort arbejdet bedre end du har. Der er stor konkurrence på at ligge øverst på google, især på nogle af de søgeord du har som dine primære.

Det kræver hårdt arbejde, og også mere end bare at tilføje nogle nøgle ord i dine meta tags.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

MJEnt:

<meta name="keywords" content="Patter online patteronline patteronline.dk sex piger dame billeder piger nøgen bryster" />

 

Men hvis man søger på patter finder man ikke min side ??

Læs SEO-lex og find ud af hvorfor... Igen må jeg pointere at alle vil gerne op på gode keywords såsom "patter", hvis du kunne komme op ved at skrive nogle keywords, tror du så ikke alle andre ville gøre det samme???

Og hvis alle gjorde det samme kan I ikke allesammen ligge nummer et. Læs SEO-lex og kom med spørgsmål til det du ikke forstår.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MJEnt

Det bedste du kan gøre (imo) er: læs alt hvad du kan finde om SEO(søgemaskineoptimering). Dit udgangspunkt bør være at du IKKE er den eneste der har en side som ønskes i toppen af Google på de keywords du nævner.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)