Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento produktopsætning, Hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Amino!

Jeg søger lidt hjælp. 

Jeg har en webshop der sælger cykler, og der når jeg tilføjer produkter, så indsætter jeg noget tekst. som her.http://www.thebikeshop.dk/cykler/trek-fuel-ex-7-e.html under beskrivelse. 

Men jeg kunne godt tænke mig at jeg får lavet "Ramme",Forgaffel" osv. som atributes med tekstfelter så det er nemmere at sammenligne. 

det skal ligne noget ala det her. dog uden de små ikoner. http://www.cube.eu/hardtail/hpc-series/elite-hpc-race/

Har set det på nogle magento shops, her et pluk fra en magento shop

Håber i kan hjælpe- 

Vh Jakub

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår hvad du gerne vil opnå, men hvor i forløbet gik du selv i stå?
Det er måske en komplet guide du søger?

Mit gæt er at du skal oprette nye attributes, også tilføje dem til dine produkter. Det kan alt sammen gøres via 'Manage Products' panelet.

---------

Magento er så populær en platform, at du nemt kan finde guides til almene spørgsmål på google eller på youtube.

Min webshop: www.sleek.dk - Dansk mikromærke der designer t-shirts med store motiver.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

problemet er at jeg ikke ved hvad man kalder det på engelsk til at kunne finde guides. og hvordan man kan vælge/fravælge det-

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På engelsk hedder det attributes og attribute sets...

Under Katalog-menuen finder du punktet "Produktegenskaber" - her kan du vælge Egenskaber. Du opretter ganske simpelt alle egenskaberne "Ramme" osv. og vælger at de skal kunne bruges til sammenligning og evt. også i søgning.

Herefter går du ind under "Egenskabssæt" og opretter et nyt sæt baseret på Standard og trækker dine nye egenskaber ind i sættet der hvor du gerne vil have dem. Du kan oprette en helt ny "fane" til dine nye egenskaber eller du kan trække dem ind under eksisterende "faner".

Når du opretter et produkt skal du huske at vælge dit nye egenskabssæt, så kan du indtaste værdierne.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)