Google selv siger at det at bruge h1 på fx alle overskrifter ikke gør noget, så længe man ikke overdriver det ved fx at lave større tekststykker til H1.
Så på sin vis kan man ikke gå galt i byen så længe man ikke overdriver.
Når det så er sagt, så de ting du har lavet til h2 og h3, er egentlig ikke reelle overskrifter, men knapper. Så dem ville jeg helt undlade at bruge htags/krudt på, men derimod fx på dine 4 produktoverskrifter (På billedet Vitality multi sæt) ville jeg bruge h2 på.
Det samme ville jeg gøre på produktlisterne for hvert produktnavn, og den overordnede overskrift h1. Jeg ville sætte en rel="nofollow" på billederne som er tilknyttet et produkt på produktlisterne. fx denne side: http://www.adultshop.dk/lingeri_undertøj_pikant_lingeri-c-27_53.html som eksempel.
Kort fishnet kjole <- Skal være h2
tilhørende billedelink <- skal have rel="nofollow"
tilhørende mere info <- skal også have rel="nofollow"
Overvej samtidig også om det er en god ide at have så mange links synlige (også i koden), da det gør at der er rigtig mange links på en side. Man siger normalt at det er godt at holde antal links pr side nede under 100.
Det søgemaskineoptimering handler om er i grunden det at tænke enkelt, samt hvor vil jeg smide juice hen og hvor vil jeg ikke smide det hen. Yderligere skal man også tænke, hvad er vigtigt og hvad er ikke vigtigt i forhold til det kunderne skal købe.
Jeg ville samtidig også få styr på den risiko samt det at der allerede er Duplicate Content på siden. Det hjælper nemlig ikke dig både nu og i fremtiden.
Generelt skal du også tænke sådan at hvor der både er billedlinks og tekstlinks til det samme og på samme side, så er det tekstlinket som er og bliver det vigtigste, derfor er det en god ide enten at fjerne linket fra billedet (ikke så brugervenligt) eller sætte en nofollow på billedlinket, dette gælder på hele siden.
Det var lige hvad jeg hurtigt havde at sige ;) Der er dog en helt del du ellers kan gøre for at få din side bedre optimeret.
MVH Kim