Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler til 30-35 kroner per stk. - Billigt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jo, jeg har været økonomisk presset, RKI, fogedretten osv. Min løsning blev 6 måneder i Afghanistan, for at hente lidt nogle penge hjem igen. Hvis du kan løse dine problemer på den måde, så synes jeg også bare du skal gøre det.

Jeg er slet ikke faglig kompetent til at vudere skriftligt arbejde, jeg fortæller bare de tanker jeg ville gøre mig hvis jeg faldte over sådan et tilbud :-). Det var mere så du kunne bruge dem konstruktivt fremadrettet. Du kunne også prøve at sælge dit arbejde efter denne tankegang: "Ja, det er måske ikke godt nok til at have liggende på ens hjemmeside, men sådan en lavpris artikel kan bruges på mange andre måder, og stadigvæk give værdi til køberen."

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wi.

Står dette tilbud stadig ved magt? I så fald er jeg interesseret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Hej Wi.

Står dette tilbud stadig ved magt? I så fald er jeg interesseret.

Det er jeg også.  Smid info til rasmus[at]hoeks.dk. Meget gerne med et par referencer fra andre som du lige har udarbejdet for. Hvis du kan skrive som du gør i tråden herinde, så kan sagtens finde brug for dine artikler.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt være interesseret :)

 

Kan du ikke sende mig en PB omkring det, og måske også et eksempel på lidt du har skrevet...

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interresseret, mine artikler er meget lette at skrive, og samtidig er de lette at researche.

Kontakt mig over PM hvis tilbuddet stadig står ved magt.

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wi

Jeg betaler mine skribenter væsentligt bedre end det.
Hvis du har karakteren 10 eller 12 i skriftlig dansk på gymnasieniveau, er du velkommen til at søge optagelse på mit hold af freelance-skribenter.

Jeg er i færd med at udvikle et koncept for billige tekster.
Da jeg troede, jeg var i mål med konceptet, prøvede jeg det af på nogle testkunder.
Én af disse kunder var utilfreds med resultatet, og jeg skulle bruge tid på at søge en løsning. Tid, som jeg naturligvis ikke får nogen betaling for.
Løsningen kunne enten være, at jeg skrev videre på teksterne, eller at jeg lader handelen gå tilbage.
Så hvis du vælger at satse på at levere lav kvalitet, må du være forberedt på at bruge megen tid på kundeklager - tid, som er med til at nedsætte din timeløn yderligere.

Din strategi om at vinde kunder på lav pris nu og så håbe på, at de vil betale mere senere, holder formentlig ikke. Hvis du senere skal sætte prisen op, skal du legitimere det med ekstra værdi til kunderne - ellers vil du formentlig tabe de fleste af dem til én eller anden nybegynder, der er parat til at underbyde din - til den tid - fair pris.

Så hvis du forsøger dig med opgaven, så sørg for at notere dig dine erfaringer - så får du i det mindste noget med, som du kan bygge din næste forretning på.

Held og lykke

mvh Hans

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for nogle artikler, man får?

Og hvad kan man bruge sådanne artikler til?

Hvor lange er artiklerne?

Og hvorfor skulle man have brug for så mange?

Jeg forstår ikke konceptet, så oplys mig venligst.

 

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)