Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler til 30-35 kroner per stk. - Billigt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har kigget lidt rundt omkring på nettet, og jeg ser at der er mange forfattere der tager op mod 150 kroner for en artikel, og jeg finder det i og for sig billigt nok, men da jeg overvejer at skrive artikler i form af et job de næste 2-3 uger, da jeg har brug for pengene, tænker jeg at jeg vil gøre det rigtig billigt.

Jeg indrømmer blankt at jeg ikke er 100% grammatisk korrekt, men jeg kan skrive gode artikler med indhold, og som samtidig er SEO-optimeret.

Mit spørgsmål er: Vil det være interessant, og tiltrækkende for jer at betale 35 kroner for en artikel på 250-300 ord? (min umiddelbare tanke er at hvis der bestilles mere end 15, så falder prisen til 30 kroner per stk.)

I kan jo eventuel se mine skrivefærdigheder i dette indlæg, og vurdere hvorvidt jeg kan skrive ordentligt og forståeligt, eller ej.

Jeg har endnu ikke lavet et indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig", eftersom jeg lige vil finde ud af en fornuftig, men samtidig billig pris for en "ny" i faget, som ikke har den helt store erfaring, men med det sagt, så synes jeg umiddelbart selv at det lyder forholdsvist billigt.

Hvad er jeres tanker?

Med Venlig Hilsen
Wi

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt bruge dig :) Skriv en mail Morten@smsz.dk

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wi,

Det lyder som en god idé. Jeg synes bare du skal oprette tråden.

Det eneste lille minus er måske din tegnsætning og strukturen i dit sprog.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Johansen:
Jeg kunne godt bruge dig :) Skriv en mail Morten@smsz.dk

Sendt ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads - AV Solutions:

Hej Wi,

Det lyder som en god idé. Jeg synes bare du skal oprette tråden.

Det eneste lille minus er måske din tegnsætning og strukturen i dit sprog.

Tak for det, ja.. Det er som jeg sagde - jeg er desværre ikke 100% perfekt, men jeg tror jeg vil oprette den tråd.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne købe de 15 artikler, hvis de er til salg.

Send gerne en artikel du allerede har skrevet, hvis du har det, til robertrungholm at gmail dot com

Tak!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ingen har grundlag for at udtale sig om, hvorvidt din pris er rimelig eller ej, før vi har set hvad du kan levere.

Derudover vil jeg sige, at prisen ikke fejler noget, hvis du arbejder sort.

Hvis du derimod vil betale skat ender du med at få omkring 15-20 kroner for en artikel. 

Jeg er selv en af dem, der tog 150 kroner for en artikel i starten. Den pris har jeg siden justeret, da den reelt ikke stemte overens med den værdi, som mine artikler har tilført mine kunder. 

Hvis vi tager udgangspunkt i markedet for mobiltelefoner, så får de fleste affiliates i omegnen af 400 kroner for ét gennemført salg. Det betyder altså, at min artikel har tjent sig selv hjem næsten tre gange, når ét besøg er blevet til en kunde.

Derfor er mit råd til dig: Prissæt dine artikler efter den værdi du mener, at du kan tilføre dine kunder. Din pris afspejler i mine øjne, at du arbejder for at tjene hurtige penge, og reelt er ligeglad med, om dine tekster skaber langsigtede resultater for dine kunder.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Ingen har grundlag for at udtale sig om, hvorvidt din pris er rimelig eller ej, før vi har set hvad du kan levere.

Derudover vil jeg sige, at prisen ikke fejler noget, hvis du arbejder sort.

Hvis du derimod vil betale skat ender du med at få omkring 15-20 kroner for en artikel. 

Jeg er selv en af dem, der tog 150 kroner for en artikel i starten. Den pris har jeg siden justeret, da den reelt ikke stemte overens med den værdi, som mine artikler har tilført mine kunder. 

Hvis vi tager udgangspunkt i markedet for mobiltelefoner, så får de fleste affiliates i omegnen af 400 kroner for ét gennemført salg. Det betyder altså, at min artikel har tjent sig selv hjem næsten tre gange, når ét besøg er blevet til en kunde.

Derfor er mit råd til dig: Prissæt dine artikler efter den værdi du mener, at du kan tilføre dine kunder. Din pris afspejler i mine øjne, at du arbejder for at tjene hurtige penge, og reelt er ligeglad med, om dine tekster skaber langsigtede resultater for dine kunder.

Hejsa,

Sort bliver det ikke - det kommer til at køre over min B-indkomst, og eftersom jeg virkelig skal bruge en form for indtjening, og jeg ikke har andre muligheder lige PT. så må jeg skaffe så mange kunder som muligt, og håbe de vil bestille flere derefter, jeg er klar over at jeg formentlig kommer til at tjene små penge per artikel, men hellere det end ingenting, især på nuværende tidspunkt.

Jeg arbejder bestemt for at tjene hurtige penge, med det sagt, så har jeg ikke tænkt mig at servere en gang møg, for de interesserede, da jeg da naturligvis ønsker at de skal komme igen. Som jeg skriver er det også kun 2-3 ugers arbejde der mangles, og derfor vil det ikke være noget jeg vil gøre fremover, i al fald ikke til den pris.
Jeg vil lave artiklerne nøjagtigt som jeg havde gjort det hvis jeg havde fået 85 eller 100 kroner per stk. Men jeg tror derimod ikke jeg vil få nær så mange kunder, med en højere pris - dette havde måske været attraktivt, hvis det var en langsigtet karriere, så at sige, men da det kun er for en kort tidsperiode, mener jeg ikke at det tjener noget formål, hvis det kan give mig mindre penge i kassen hvis du forstår.

Men tak for dit indlæg :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor forsøger du de ikke med at nogle artikler, hvor der også er brugt tid på det faglige stof, samt indholdet. Jeg vil meget hellere have sådan en artikel, end 10 artikler af lav kvalitet (også selvom det naturligvis bliver dyrer). Der er massere som tilbyder billige artikler, men hvis du kunne konkurrerer på andet end pris, vil du måske kunne få fat i et andet segment?

Umildbart tænker jeg en skribent som vil arbejde til en cola pr. artikel, sandsynligvis ikke kan sætte to ord sammen, og kvaliteten må være utrolig dårlig. Det er et tilbud jeg ville holde mig langt væk fra.

En skribent som fremlagde et tilbud på 299 kr for en god gennemarbejdet artikel på 600 ord, vil være meget attraktivt for mig. Jeg er ikke selv nogle særlig god staver, og jeg praktisere 'freestyle' tegnsætning. Heldigivs har jeg nogen kan læse mine ting igennem, inden de ryger på nettet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

IOOS Internet ApS:

Hvorfor forsøger du de ikke med at nogle artikler, hvor der også er brugt tid på det faglige stof, samt indholdet. Jeg vil meget hellere have sådan en artikel, end 10 artikler af lav kvalitet (også selvom det naturligvis bliver dyrer). Der er massere som tilbyder billige artikler, men hvis du kunne konkurrerer på andet end pris, vil du måske kunne få fat i et andet segment?

Umildbart tænker jeg en skribent som vil arbejde til en cola pr. artikel, sandsynligvis ikke kan sætte to ord sammen, og kvaliteten må være utrolig dårlig. Det er et tilbud jeg ville holde mig langt væk fra.

En skribent som fremlagde et tilbud på 299 kr for en god gennemarbejdet artikel på 600 ord, vil være meget attraktivt for mig. Jeg er ikke selv nogle særlig god staver, og jeg praktisere 'freestyle' tegnsætning. Heldigivs har jeg nogen kan læse mine ting igennem, inden de ryger på nettet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Hej Casper,

Det kan der naturligvis være noget om, og jeg er helt med på hvad du siger. Umiddelbart vil jeg mene at jeg sagtens kan sætte to ord sammen, men har du aldrig været presset i sådan en grad at du skal bruge arbejde på stående fod, hvis dette er muligt? Det er i al fald sådan min realitet ser ud lige nu.

Jeg vil gerne tilføje, at hvis nogle ønsker specialtilbud, kan dette også ordnes, men nu har jeg selvfølgelig ikke lavet en tråd til dette endnu, og dette er kun brainstorming.
Min tanke er at hvis jeg får eksempelvis 10 ordre på artikler til 100 eller 150 per stk. på de 2-3 uger, så er vi oppe på et beløb der siger 1000-1500 kroner, og eftersom jeg skal bruge noget mere (jeg er ret presset), så må jeg desværre erkende at jeg hellere vil slide som en hest, og måske skrive 100 artikler til 3000 kroner.

Med det sagt, så vil jeg også sige at havde jeg muligheden for at udarbejde 20-30 virkelig gennemførte artikler til omkring 3000 kroner, så ville jeg hellere det.

Tak for dit indlæg.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)