Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hurtigere magento webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever på min magento-webshop at den er blevet utrolig langsom. Det tager 4,6 sekunder at loade index siden og hvis man vil over på erhvervs-siden på shoppen, tager den i følge Google ebmaster tool ca. 19 sekunder at loade.

Det er frustrerende, og jeg vil gerne have den hurtigere. Har I nogle idéer til, hvordan man gør magento-webshoppen hurtigere?

Jeg har aktiveret cachen i backenden. Desuden er magento lavet en "Compilation" funktion i Beta, som skal gøre det hurtigere. Det virker ikke for mig at aktivere denne, hvorfor ved jeg ikke. Den ødelægger siden når jeg prøver.

Har du et forslag til, hvordan jeg kan gøre min magentowebshop, der handler om tyverisikring og sælger sikkerhedsprodukter, hurtigere?

Dbh. Yngvi

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Jeg oplever på min magento-webshop at den er blevet utrolig langsom. Det tager 4,6 sekunder at loade index siden og hvis man vil over på erhvervs-siden på shoppen, tager den i følge Google ebmaster tool ca. 19 sekunder at loade.

Det er frustrerende, og jeg vil gerne have den hurtigere. Har I nogle idéer til, hvordan man gør magento-webshoppen hurtigere?

Jeg har aktiveret cachen i backenden. Desuden er magento lavet en "Compilation" funktion i Beta, som skal gøre det hurtigere. Det virker ikke for mig at aktivere denne, hvorfor ved jeg ikke. Den ødelægger siden når jeg prøver.

Har du et forslag til, hvordan jeg kan gøre min magentowebshop, der handler om tyverisikring og sælger sikkerhedsprodukter, hurtigere?

 

Hej Yngvi

Der er par fif her: wikigento-performance  (work in progress)

Jeg forsøger at få tid til at tilføje et par tips hver uge, forslag modtages gerne  :-)

Anyway, 19 sekunder tyder på at noget mere grundlæggende halter.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at par ting på din shop. Har du mulighed for at fange mig i denne uge på support@powerhosting.dk eller tlf. 7222 4457 ?

 

God vind med shoppen! 

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

powerhosting:

Jeg forsøger at få tid til at tilføje et par tips hver uge, forslag modtages gerne  :-)

Anyway, 19 sekunder tyder på at noget mere grundlæggende halter.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at par ting på din shop. Har du mulighed for at fange mig i denne uge på support@powerhosting.dk eller tlf. 7222 4457 ?

Nu den allerede ligger hos jer burde det så ikke være rimeligt nemt at tage fat i Yngvi's udfordring med det samme tænker jeg ?!? Smile

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yngvi,

Længde siden! Smile

Vi oplevede det samme i de gode gamle everlight-dage... Vi havde wannafind som hostingudbyder og de påstod hårnakket at det ikke var deres servere. Vi fik da vores programmør til at lave en log-fil indeholdende load tider for hver IP-adresse. Dette fik wannafind til at skifte mening og vi blev flyttet til en anden server, som løste problemet!

Hvis det er for nyligt, at hastigheden er blevet langsom uden du har foretaget dig noget usædvanligt kan det være derfor.

God vind!

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yngvi,

Kan være at dine billeder er for store´, så det tager for lang tid at oploade. eller kan det være din server eller udbyder. Vi udvikler selv magento webshops, og har i det seneste arbejdet med en magento template som hedder ultimento, den er meget hurtig. Ta et kik på vores hjemmeside www.eshopz.dk. Håber du finder en løsning, ellers kan vi evt. se om vi kan hjælpe dig

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

powerhosting:

Hej Yngvi

Der er par fif her: wikigento-performance  (work in progress)

Jeg forsøger at få tid til at tilføje et par tips hver uge, forslag modtages gerne  :-)

Anyway, 19 sekunder tyder på at noget mere grundlæggende halter.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at par ting på din shop. Har du mulighed for at fange mig i denne uge på support@powerhosting.dk eller tlf. 7222 4457 ?

God vind med shoppen! 

Du må gerne lave nogle ting på den. Jeg har hyret en programmør til at kigge på nogle af tingene.

Jeg ved det IKKE er billederne. Dem har jeg taget højde for. Cachen ER aktiveret og det hele ser fint nok ud der. Jeg tror HELLER ikke det er hostingen det er galt med.. Magentohotel har altid været godt og fungeret.. Og hurtigt. Problemet er, at efter en programmør har lavet rettelser for os, gik siden helt amok.. 

Men... Det er KUN I INTERNET EXPLORER ! (behøver jeg sige min mening om den browser? :b)

Problemet er jo, at 90% af vores besøgende bruger IE, og det er der den halter. I Chrome osv, tager den "kun" 3-5 sekunder.

Jeg kan lige give jer et kald, efter vores nye programmør har kigget på det. Så ser vi hvordan det ser ud.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Studenten:

Hej Yngvi,

Længde siden! Smile

Vi oplevede det samme i de gode gamle everlight-dage... Vi havde wannafind som hostingudbyder og de påstod hårnakket at det ikke var deres servere. Vi fik da vores programmør til at lave en log-fil indeholdende load tider for hver IP-adresse. Dette fik wannafind til at skifte mening og vi blev flyttet til en anden server, som løste problemet!

Hvis det er for nyligt, at hastigheden er blevet langsom uden du har foretaget dig noget usædvanligt kan det være derfor.

God vind!

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Hej Anders :-) Længe siden. Ja, som sagt i førnævnte indlæg så har vi lige fået en til at kigge på det. Lige nu venter vi på status.

Vi ses vel til næste eyoung i marts?

Dbh. Yngvi

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yngvi,

Ja, det regner jeg STÆRKT med!! Smile

Vi ses!

Med venlig hilsen
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

 

Fik du løst dit problem?

 

/LouiseE

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)