Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Førstepladsen på ordet billig maling!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Hej igen André.

Jeg har lige tjekket din side lidt ud, og kan se du kan optimere lidt på dine sidetitler.

Eks. denne: http://webonnet.dk/index.php?p=produkt&id=236

Indsæt ordet gaming tastatur og du vil få flere visninger på den, og det er jo ord som er i din tekst, så det tæller godt :-D

Men generalt kan du indsætte flere søgeord i dine titler :-D Brug helst kun ord, som er i din tekst ved produktet, så tæller det skide godt.

Mvh

Michael

Hej Michael.

Tak for tjekket. Ja, jeg er godt klar over, at jeg kan optimere min links, så jeg får søgeord ind i mine links i stedet, og jeg er udmærket klar over at det kunne være et effektivt foretagende, men jeg har hørt at det kræver den helt store omstrukturering og en masse ændringer der ikke er lige til. Kan det passe, eller er det ikke så kompliceret? For ja, jeg tror også, at det vil give meget, at mine links vil indeholde nogle af de søgeord og produkter, som jeg har med at gøre. Smile 

Hej André.

Nu mener jeg altså dine side titler ;-D Som står oppe i browseren (de 67 tegn du har deroppe) Dér kan du indsætte flere gode søgeord og få bedre placeringer og flere besøgende.

Men helt klart, pæne url`er som mange kalder dem. Ja det vil give godt også. Men jo det er nok et stort arbejde at ændre. Men forhør dig da lige dér hvor du har din side :-)

Mvh

Michael

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André.

Nu mener jeg altså dine side titler ;-D Som står oppe i browseren (de 67 tegn du har deroppe) Dér kan du indsætte flere gode søgeord og få bedre placeringer og flere besøgende.

Men helt klart, pæne url`er som mange kalder dem. Ja det vil give godt også. Men jo det er nok et stort arbejde at ændre. Men forhør dig da lige dér hvor du har din side :-)

Mvh

Michael

Arh, du mente mine sidetitler - ja, så er jeg med!

Ja, dem vil jeg lige tage et kig på. Det vil sige, at det kunne være en fordel at kalde den "SteelSeries Merc gaming tastatur" i stedet for blot "SteelSeries Merc"? 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået, men gå nu endelig ikke i stå, der skal fyldes benzin på hele tiden.

Så nu er det ordet maling med 60.000 søgninger pr. mdr - god vind.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis du gerne vil vide, hvordan du bliver nummer 1 på 'vægmaling' ganske gratis skal jeg med glæde fortælle dig det - også ganske gratis.

Metoden er næsten 100% sikker
Send mig en PM for svar.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Hej Michael

Hvis du gerne vil vide, hvordan du bliver nummer 1 på 'vægmaling' ganske gratis skal jeg med glæde fortælle dig det - også ganske gratis.

Metoden er næsten 100% sikker
Send mig en PM for svar.

Hej.

Det er ikke noget, du kan hjælpe mig med?

Jeg ønsker at blive nummer 1 på gaming gear eller gaming udstyr hvis det er noget, du kan hjælpe med måske? Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Hej Michael

Hvis du gerne vil vide, hvordan du bliver nummer 1 på 'vægmaling' ganske gratis skal jeg med glæde fortælle dig det - også ganske gratis.

Metoden er næsten 100% sikker
Send mig en PM for svar.

Metoden? Det lyder lidt skummelt, kunne du uddybe dette her offentlig i forummet?

Men tillykke med placering - det må være et svært søgeord. Jeg arbejder pt. på søgeordet it support århus hvor jeg pt. ligger nr. 6  og computer hjælp århus hvor jeg pt. ikke er på side 1

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Metoden? Det lyder lidt skummelt, kunne du uddybe dette her offentlig i forummet?

Men tillykke med placering - det må være et svært søgeord. Jeg arbejder pt. på søgeordet it support århus hvor jeg pt. ligger nr. 6  og computer hjælp århus hvor jeg pt. ikke er på side 1

Nu hedder Århus jo ikke Århus længere. På Aarhus ligger du nr 9 på it support, og for computer hjælp er du på side 4. Skype-Smile.

Google gør forskel på den gamle og den nye stavemåde. Det må da give en udfordring for mange virksomheder, der tidligere har ligget godt i søgeresultaterne for Århus.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet John - det havde jeg faktisk ikke tænkt over, måske det er nemmere at ranke på Aarhus :)

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejder på at iværksætter drømmen bliver til virkelighed..

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)