Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Førstepladsen på ordet billig maling!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminos :-D

Så fik vi endelig førstepladsen på ordet billig maling :-D

Jeg vil gerne sige tak til alle dem som har givet gode råd og forslag til rettelser, og en stor tak til Kompetencekanalen som har lavet SEO for os, og stadig er vores SEO optimeringshjælper.

Nu kæmper vi videre med de andre ord og førstepladser på google ;-D

Mvh

Michael Haahr
maler-maling.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke!

Kan du sige noget om forskellen på trafikken i procent, fra da i gik top 10, og gik top 5 og gik nummer 1?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den placering :) bare husk at SEO er et evighedsarbejde. Så hvis du holder pause i din SEO indsats, ja så ryger du hurtigt ned igen.

hvilket egentlig betyder at du stadig skal arbejde med ordene billig maling ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

Tillykke!

Kan du sige noget om forskellen på trafikken i procent, fra da i gik top 10, og gik top 5 og gik nummer 1?

Hej Peter.

Tak skal du have :-)

Nej jeg kan ikke sige noget om procenter osv. Men jeg kan sige at vi brugte ca. 10-15.000kr. på Adwords pr. måned før vi fik Kompetencekanalen til at lave SEO for os.
I dag bruger vi kun ca. 150kr. pr. måned. Jeg har netop lige lavet en Adwords annonce på ordet vægmaling, men ellers er det ikke noget jeg vil tilbage til. Ikke med de udgifter det gav.

Vi har ca. samme antal besøgende nu, som da vi brugte 10-15.000kr. på Adwords, så det kan måske give dig et hint.

Det er faktisk først nu, vi tjener penge på vores shop. Med 10-15.000kr. hver måned var der ikke noget tilbage af betydning.

Mvh

Michael

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med de gode pladser på google godt gået

der kan arbejdes med siden undersider husk værdien skabes på siden med den interne links struktúr på din side

hvad får andre til at linke til siden det er især du laver en god guide på siden , den nuværende er ikke hel brug bar vidste ønsker selv at male , det er billigste , for dem der vil betale for god service ser også siden derved , med huske ved at lave en god tekst på et tidspunkt begynder folk fra diverse blogge - forummer at linke til din side , det giver især god link værdi

meget tekst betyder også google mener din side er bedre normalt især vidste det er unik tekst

god service kan give links med er del sværere at få af den veje , vidste der både laves billeder af det på siden og men det giver også kun et links , med god ide lige vel hvad at levere en god service

billeder ud og tage flere af det er  tit billeder der ligger nummer  2 på google så det giver også besøgene huske og give billeder tags og titler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Tillykke med de gode pladser på google godt gået

der kan arbejdes med siden undersider husk værdien skabes på siden med den interne links struktúr på din side

hvad får andre til at linke til siden det er især du laver en god guide på siden , den nuværende er ikke hel brug bar vidste ønsker selv at male , det er billigste , for dem der vil betale for god service ser også siden derved , med huske ved at lave en god tekst på et tidspunkt begynder folk fra diverse blogge - forummer at linke til din side , det giver især god link værdi

meget tekst betyder også google mener din side er bedre normalt især vidste det er unik tekst

god service kan give links med er del sværere at få af den veje , vidste der både laves billeder af det på siden og men det giver også kun et links , med god ide lige vel hvad at levere en god service

billeder ud og tage flere af det er  tit billeder der ligger nummer  2 på google så det giver også besøgene huske og give billeder tags og titler

Tak Mikael :-D

Ja du har ret i at der kan skrives en del tekst under råd & Vejledning. Siden er ret ny og jeg har brugt masser af tid på at ligge varer over (ca. 500 stk) og SEO og nu har jeg så igen lige fået forhandlingen af fotostater, wallstickers, fototapet m.m. og det er ca. 500 nye varer der skal ligges ind... og jeg kører et malerfirma på fuldtid og dette her ved siden af, så det tager lidt tid for mig :-D Men jeg er OBS på teksterne i bla. råd & Vejledning!

Men tak for rosen :-)

Mvh

Michael

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået! Jeg kunne også godt tænke mig at blive nr. 1 på søgeord som gaming udstyr eller gaming gear - så det arbejder jeg på for tiden.

Har I foretaget nogle ændringer som har vist sig at være effektive, eller skal jeres SEO-partner have hele skylden for det positive resultat, at I er gået fra 10-15.000 kr. hver måned i AdWords til sølle 150 kr. og stadig har samme trafik?

Det må da være lækkert, at se en sådan fremgang uden at kaste en masse penge efter det! Smile 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André.

Tak for rosen.

Nej vi har ikke rigtig lavet nogen ændringer som kan gøre så meget, så det er Kompetencekanalen der skal have rosen for vores placering.

Vi har helt fra start tænkt baglæns hed hensyn til SEO. Det er meget nemmere at lave godt SEO hvis man starter fra ny og tænker baglæns med sine søgeord, og hele tiden har det i tankerne, og får skrevet de rigtige meta og titler og tekster osv.

Ja det er fedt at se resultatet af ens arbejde, for jeg har jo også selv lavet rigtig meget på siden, brugervenlighed og ekstern linkbuilding og skrevet i blogs og andre ting.

Og tænker tit på min bankmand som i starten ikke troede en skid på nethandel (for de havde en anden kunde som ikke kunne tjene penge på nethandel, så det kunne jeg jo nok heller ikke) Typisk bankmænd.
Men nu er jeg nok en af de eneste håndværkere, med plus på kontoen og ingen kassekredit i 2 år. Så han må snart bøje sig ;-D ha ha.

Mvh

Michael

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Super godt gået! Jeg kunne også godt tænke mig at blive nr. 1 på søgeord som gaming udstyr eller gaming gear - så det arbejder jeg på for tiden.

Har I foretaget nogle ændringer som har vist sig at være effektive, eller skal jeres SEO-partner have hele skylden for det positive resultat, at I er gået fra 10-15.000 kr. hver måned i AdWords til sølle 150 kr. og stadig har samme trafik?

Det må da være lækkert, at se en sådan fremgang uden at kaste en masse penge efter det! Smile 

Hej igen André.

Jeg har lige tjekket din side lidt ud, og kan se du kan optimere lidt på dine sidetitler.

Eks. denne: http://webonnet.dk/index.php?p=produkt&id=236

Indsæt ordet gaming tastatur og du vil få flere visninger på den, og det er jo ord som er i din tekst, så det tæller godt :-D

Men generalt kan du indsætte flere søgeord i dine titler :-D Brug helst kun ord, som er i din tekst ved produktet, så tæller det skide godt.

Mvh

Michael

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen André.

Jeg har lige tjekket din side lidt ud, og kan se du kan optimere lidt på dine sidetitler.

Eks. denne: http://webonnet.dk/index.php?p=produkt&id=236

Indsæt ordet gaming tastatur og du vil få flere visninger på den, og det er jo ord som er i din tekst, så det tæller godt :-D

Men generalt kan du indsætte flere søgeord i dine titler :-D Brug helst kun ord, som er i din tekst ved produktet, så tæller det skide godt.

Mvh

Michael

Hej Michael.

Tak for tjekket. Ja, jeg er godt klar over, at jeg kan optimere min links, så jeg får søgeord ind i mine links i stedet, og jeg er udmærket klar over at det kunne være et effektivt foretagende, men jeg har hørt at det kræver den helt store omstrukturering og en masse ændringer der ikke er lige til. Kan det passe, eller er det ikke så kompliceret? For ja, jeg tror også, at det vil give meget, at mine links vil indeholde nogle af de søgeord og produkter, som jeg har med at gøre. Smile 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)