Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med brugerdatabase?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og leger lidt med en idé til et hjemmeside-koncept, som udover en brugerflade, vil kræve en database som brugere dels kan oprette sig selv i, og dels kan søge efter indholdet i. Profilerne vil skulle indeholde en smule tekst og et mindre billede.

På trods af en rimelig teknisk snilde, ved jeg intet om hvordan man programmerer en hjemmeside, eller hvordan man hoster hverken selve siden eller databasen. Derfor ville det være rart hvis nogen kunne komme med lidt råd til hvilke firmaer der kan lave sådan en side for mig, og hvordan man dernæst lejer lagerkapacitet til siden og databasen. Vil meget gerne have nogle links til sider som tilbyder dette, og gerne med priseksempler.

Håber nogen kan hjælpe!

Mvh.
Kim

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er næsten sikker på det du søger kan laves i Wordpress. Evt udbygget med diverse plugins, og et flot layout.

Jeg har efterhånden lavet en del sider i Wordpress også med brugerstyring, og jeg tror du her kommer langt uden at have de store udgifter.

Du er velkommen til at kontakte mig på mig@renesejling.dk hvis du vil have mere uddybende svar.

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Du er meget velkommen til at sende en pb / email (lars@ldronline.dk) med en mere detaljeret beskrivelse af hvad du ønsker af funktionalitet, så skal jeg give dig et godt tilbud :-) Er studerende ved siden af mit eget firma, så kan lave rigtig konkurrencedygtige priser, da jeg ikke er uddannet endnu - dog har jeg arbejdet med webudvikling i nogle år efterhånden.

 

Mvh

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg vil også helt klart anbefale dig at finde et wordpress plugin, som kan nogenlunde det du efterlyser, dog kan det jo sagtens være at mindre tilpasninger skal laves og det kan du så købe en programmør til. Smile Jeg ville gå ind på Wordpress og se efter et godt plugin, søg efter 'community'.

Ang. hosting så kan du i starten købe webhotel et billigt webhotel til 10 kr. eller lign. om måneden. Det sværeste ved sådanne communities som du omtaler er at opbygge en trafik og det er først når dette opnåes, at dyrere serverløsninger bliver aktuelt.

God vind!

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for alle svarene!

Idéen er endnu ikke helt klar til produktion, men det nærmer sig efterhånden, og så vil jeg da bestemt have jeres forslag og tilbud i tankerne.

En sidste detalje: Er der en grænse for hvor store kapaciteter man kan leje? (Ved enhver udbyder) - Hvis man nu f.eks. skulle opnå en enorm trafik på 1 million daglige besøgende, vil man så stadig kunne leje tilstrækkelig trafik, eller vil det være fordelagtigt at indkøbe eget udstyr? og hvor går grænsen i såfald cirka?

Mvh.
Kim

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du forventer så meget trafik ville jeg starte med at finde et hosting firma der giver dig mulighed for nemt at opgradere din løsning. Så skal du holde dig langt væk fra alle de meget billige som One.com, Unoeuro.com osv.

De store udbydere burde ikke have de store problemer i at tilbyde dig en løsning der kan klare så meget trafik.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er rigtigt, at du bør undgå one.com, hvis du allerede nu ved, at du får stor trafik på din hjemmeside.

Hvis du har lyst, kan du her læse lidt om faldgruberne ved at vælge gratis hjemmesider.

Mvh

Holger

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kim

Du kan måske regne ud hvem jeg er. Hvis du har brug for hjælp til noget ang. en hjemmeside er du velkommen til at skrive. Jeg har efterhånden prøvet det et par gange.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Sixtus Thomsen:
Jeg går og leger lidt med en idé til et hjemmeside-koncept, som udover en brugerflade, vil kræve en database som brugere dels kan oprette sig selv i, og dels kan søge efter indholdet i

Systemet Umbraco indholder en brugerdatabase og der er andre der har lavet moduler til login m.m.

Fordelen ved denne er at brugerne ikke har adgang til det bagvedliggende system automatisk.

Det burde være uden problem at du starter hos f.eks. unoeuro.dk og når du kan se at du kommer op af med trafik at du så skifter over til en anden. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)