Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress i flere sprog.???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

 

Jeg er igang med at lave en hjemmeside i wordpress. men er løbet ind i et mindre problem.


Selve siden man først kommer til er en side hvorpå man bliver sendt videre til det land man kommer fra altså en start side hvorpå man vælger hvor man kommer fra, det er så meningen de skal sendes videre til en simpel wordpress side. Nu er mit spørgsmål så bare. skal jeg oprette en ny side fra vært af de mange lande der nu skal med ? eller er der en form for plugin eller lign, hvor man så bare skal skrive oversættelserne ? så man ikke behøver at oprette 30 databaser og ændre dets indhold hvergang man laver nyt indhold på siden.

 

mvh

Christopher heilmann

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher:

Hej alle amino'er

 

Jeg er igang med at lave en hjemmeside i wordpress. men er løbet ind i et mindre problem.


Selve siden man først kommer til er en side hvorpå man bliver sendt videre til det land man kommer fra altså en start side hvorpå man vælger hvor man kommer fra, det er så meningen de skal sendes videre til en simpel wordpress side. Nu er mit spørgsmål så bare. skal jeg oprette en ny side fra vært af de mange lande der nu skal med ? eller er der en form for plugin eller lign, hvor man så bare skal skrive oversættelserne ? så man ikke behøver at oprette 30 databaser og ændre dets indhold hvergang man laver nyt indhold på siden.

 

mvh

Christopher heilmann

Jeg foretrækker personligt at have en installation pr. sprog da det gør man kan lave SEO for hvert sprog, have grafik på siden med tekst osv. 

Hvis man bruger et plug-in til at håndtere sprog er der en masse begrænsninger, ulempen er som du selv siger at skulle vedligeholde flere installationer.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webcoders

tusind tak for dit input, har du så en installation, fra hvert af de sprog du kører ? og hvergang du eks smidder et nyt blog indlæg, skal du smide det på hvert af de sites du har kørende ?

 

Mvh

Christopher

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher:

Hej webcoders

tusind tak for dit input, har du så en installation, fra hvert af de sprog du kører ? og hvergang du eks smidder et nyt blog indlæg, skal du smide det på hvert af de sites du har kørende ?

 

Mvh

Christopher

Ja og ja. Jeg ville gerne på et tidspunkt udvikle noget så sproghåndtering bliver nemmere i WordPress, det er ikke optimalt at køre det på den måde, men jeg synes alternativet er endnu værre.

URLs er domæne.com, domæne.com/de, domæne.com/dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

WPML er dit svar

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thomas

JA det kunne være perfekt.

 

Hej krkli

Fandt godt lige WPML og er igang med at udforske det nu ;)

 

Tudsind tak :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)