Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvelut, eller pakke?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude:)

 

Jeg er blevet lidt i tvivl om hvad der er bedst at fragte min varer i.

 

Jeg har lavet en webshop som skal sælge kondomer, men jeg kan ikke rigig finde ud af om jeg skal sende dem med konvelutter(hvis dem, så hvilke?) eller om jeg skal fragte med pakker, hvad anbefaler i ?:)

 

Dbh Christoffer

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor meget de fylder, og hvor stor værdi de har.

Men jeh tror jeg ville overveje at sende dem bobleposer/kuverter, som almindelig post.

Du har godt nok ikke styr på om de kommer frem, og modtageren kan sagtens påstå at han ikke har modtaget dem, uden at du kan spore dem. Men det er billigere og lettere at sende dem på den måde.

Især for modtager, der ikke skal være hjemme eller på posthus/døgnoboks for at hente dem.

Men det er en risiko, så hvis der ikke er økonomi til at der er plads til at der kan forsvinde et par forsendelser, skal du sende dem som pakker. Der skal du bare sammenligne, om du bliver for dyr i forhold til konkurrenterne. Se evt. på hvad andre der sælger det samme gør.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Nu ved jeg ikke hvor meget de fylder, og hvor stor værdi de har.

Men jeh tror jeg ville overveje at sende dem bobleposer/kuverter, som almindelig post.

Du har godt nok ikke styr på om de kommer frem, og modtageren kan sagtens påstå at han ikke har modtaget dem, uden at du kan spore dem. Men det er billigere og lettere at sende dem på den måde.

Især for modtager, der ikke skal være hjemme eller på posthus/døgnoboks for at hente dem.

Men det er en risiko, så hvis der ikke er økonomi til at der er plads til at der kan forsvinde et par forsendelser, skal du sende dem som pakker. Der skal du bare sammenligne, om du bliver for dyr i forhold til konkurrenterne. Se evt. på hvad andre der sælger det samme gør.

Okay, tak for svaret, jeg har også selvt tænkt på at gøre det med boble kuverter, og de brude også være store nok til at indeholde et par kondom pakker, men jeg tænker lige lidt nærmere over det:)

 

Men jeg har lige et til spørgsmål, hvis jeg sender mine pakke med bloblekuverter, og med alm firmærker, kan jeg så bare smide dem i en post danmark postkasse, som der står f. eks hos den lokale brus? eller hvordan

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberman29:

Men jeg har lige et til spørgsmål, hvis jeg sender mine pakke med bloblekuverter, og med alm firmærker, kan jeg så bare smide dem i en post danmark postkasse, som der står f. eks hos den lokale brus? eller hvordan

Jeps. Det er almindelig post.

Vi sender en del mobiltilbehør på denne måde, og vi har endnu ikke mistet noget i posten. Men det er så også til erhvervskunder vi kender godt, og som har styr på deres varemodtagelse.

Når man sender til private som man ikke kender, skal man selvfølgelig være forberedt på, at ikke alle er lige reelle. Men du kan jo prøve det af, og se hvordan det går :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Cyberman29:

Men jeg har lige et til spørgsmål, hvis jeg sender mine pakke med bloblekuverter, og med alm firmærker, kan jeg så bare smide dem i en post danmark postkasse, som der står f. eks hos den lokale brus? eller hvordan

 

Jeps. Det er almindelig post.

Vi sender en del mobiltilbehør på denne måde, og vi har endnu ikke mistet noget i posten. Men det er så også til erhvervskunder vi kender godt, og som har styr på deres varemodtagelse.

Når man sender til private som man ikke kender, skal man selvfølgelig være forberedt på, at ikke alle er lige reelle. Men du kan jo prøve det af, og se hvordan det går :o)

Jo tak:) det passer perfekt, da der er sådan en postkasse tæt ved mig:)

Men hmm, så mangler jeg også et salgs klistermærke som jeg kan sætte ude på mine breve, hvor der står til hvem der er til, skal jeg bare skrive det i løs hånd? eller skal jeg lave noget på computeren, og så klistre det på brevet:)?

Eller hvad gør i?

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige en aften upper, er lidt desperat:)(ej undskyld, kan bare ikke holde mine iværksætter homoner tilbage:/)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af hvordan dit bestillingssystem er, kan det måske sættes sådan op at kundens navn og adresse skrives både øverst til højre og til venstre på den ordreseddel du printer ud.

Hvis det kan det, kan du købe papir, hvor de der er klistermærker der hvor adresselinierne er, og så kan du tage den ene, og smide på kuverten.

Det giver nok ikke meget mening, hvis man ikke har set hvad jeg taler om.

Alternativt kan du købe ark med labels som du kan printe på, og klistre på kuverten. Det ser langt pænere ud end at skrive i hånden, eller tape almindeligt papir på en kuvert.

Hvis du ikke vil bruge penge på disse labels til at begynde med, kan du selvfølgelig sagtens starte med enten håndskrift, eller klippe og klistre metoden. Du skal bare sikre dig, at det ikke ryger af undervejs.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Afhængig af hvordan dit bestillingssystem er, kan det måske sættes sådan op at kundens navn og adresse skrives både øverst til højre og til venstre på den ordreseddel du printer ud.

Hvis det kan det, kan du købe papir, hvor de der er klistermærker der hvor adresselinierne er, og så kan du tage den ene, og smide på kuverten.

Det giver nok ikke meget mening, hvis man ikke har set hvad jeg taler om.

Alternativt kan du købe ark med labels som du kan printe på, og klistre på kuverten. Det ser langt pænere ud end at skrive i hånden, eller tape almindeligt papir på en kuvert.

Hvis du ikke vil bruge penge på disse labels til at begynde med, kan du selvfølgelig sagtens starte med enten håndskrift, eller klippe og klistre metoden. Du skal bare sikre dig, at det ikke ryger af undervejs.

Okay Tusind tak for hjælpen:) jeg tror jeg har styr på det nu:) tak skal du have

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal spekulere i, at det skal være billig emballage og så skal det være hurtigt at ekspedere hver sag. Hvad med almindelige rudekuverter eller boblekuverter med rude, så du ikke skal hverken skrive labels eller i hånden men bare sørger for at have kundens adresse på følgeseddel/faktura? Vi bruger boblekuverter med rude til vores bøger, og det fungerer helt fint.

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand /Regnskabsskolen:

Du skal spekulere i, at det skal være billig emballage og så skal det være hurtigt at ekspedere hver sag. Hvad med almindelige rudekuverter eller boblekuverter med rude, så du ikke skal hverken skrive labels eller i hånden men bare sørger for at have kundens adresse på følgeseddel/faktura? Vi bruger boblekuverter med rude til vores bøger, og det fungerer helt fint.

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

 

 

Okay, tak for dit svar:) hvor køber i jeres boblekuverter med rude?, og hvordan opsætter i faktuareren? så det bliver vist i ruden?:)

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)