Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO artikler - Se Timmtextus.dk/Webtekst

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej :)

Jeg er af en ven blevet sat lidt ind i hele emnet SEO. Lidt mere konkret, SEO artikler. Min ven er gået igang med at skrive artikler for forskellige personer, og jeg kan se at der faktisk er en del både personer og firmaer der gør præcis dette.
Det er et interessamt emne, og jeg kan ikke umiddelbart se, hvorfor jeg ikke skulle kunne følge i min vens fodspor.

Jeg skriver grammatisk ganske udemærket. For øjeblikket arbejder jeg som telefonsælger, og er derfor langt fra ny når det gælder salg, og ordvalg so to speak. Jeg har ikke skrevet SEO artikler før selvfølgelig, men er der andre hindringer end den i vejen for at jeg skulle kunne gøre det ordentligt? Èn ting er at gøre det, og en helt anden ting er at gøre det ordentligt. :)

mvh Halfdan 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halfdan.

Som udgangspunkt er der vel intet, der forhindrer dig i at skrive artikler med SEO for øje. Jeg vil dog opfordre dig til at suge en masse viden om emnet til dig, før du 'sætter dig selv til salg'. Det kan du gøre her på Amino, hvor du ved hjælp af søgefunktionen kan finde meget guf om søgemaskineoptimering. Der er dog også et hav af danske blogs, hvor SEO bliver behandlet. Jeg kan særligt anbefale Antphilosophy.dk, DeMib.dk og de mange Amino eksportblogs her på siden. Ellers er Google også vores ven og vi må formode at dem, der dukker op på første side ved en søgning på 'seo', har nogenlunde styr på deres sager...

God arbejdslyst :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt af et pop ord SEO artikler

SEO skribenter de skulle hellere bruge mere tid på at samarbejde med hjemmeside ejer , for der er mange der tror de kan skrive om alt, de SEO artikler jeg har set er bare fyld på siden der er ikke videre nogle viden

Har du læst disse 2 bøger godt at have læst dem før begynder at skrive artikler

Thomas rosenstand 

http://www.seo-lex.dk

Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)