Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host skal jeg vælge?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, så sidder man og knokler på at skrive en forfrædelig masse tekst, og synes selv man har lavet et godt arbejde.

Man har ikke lige fået gemt undervejs, fordi man var så godt i gang..

Og så sker det selvfølgelig. jeg opdaterer, og velkommen til det største irritationsmoment: Serveren er nede...

Det er selvfølgelig min egen fejl at jeg ikke gemmer undervejs, især når jeg har prøvet det før, men derfor er det stadig belastende.

Denne gang er det hos One.com og de andre gange har det været hos Gigahost. Jeg ved at jeg ligger som jeg har redt ved at vælge billige løsninger, og nu gider jeg ikke bruge mere tid på deres useriøse pis.

Grunden til at jeg har Gigahost og One er at det var en billig måde at finde ud af om det er noget for mig, at arbejde med det er affiliate.

Det har jeg fundet ud af at det er, så nu skal der ske noget.

Hvem skal jeg vælge, hvis jeg ikke gider at have nedetider konstant? Jeg er ikke ude efter billige løsninger, men løsninger der virker.

Det skal ikke være Gigahost, og det skal ikke være One.com.

jeg har lige købt 12 mdr. hos Surf-town da de havde deres fantastiske tilbud i sidste uge, men har efterfølgende læst, at de tilsyneladende også har problemer med oppetider. Og så vil jeg ærligt talt hellere have dem til 240 kr. om året, end til 4.000 om året :o)

Er der nogen der har nogen anbefalinger?

Jeg er i pænt dårligt humør lige nu, så jeg er ikke interesseret i at høre fra dem der selv driver webhosting. Jeg vil hellere høre fra andre der har erfaringer.

Håber på nogle forslag :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke noget øv.
Kender selv til problemet med at miste data - ikke fordi serveren går ned (det er godt nok dårlig timing, hvor uheldig har du lov til at være :|), men fordi et eller andet system synes mit login har timout'ed.

Derhjemme har jeg et plugin til Firefox der giver mig let adgang til mine POST data. Altså de data der er blevet sendt afsted til hjemmesiden (men hjemmesiden ikke vil/kan behandle). Så mister jeg dem ikke i tilfældet af at uheldet er ude.

Det er værd at bruge et par minutter på at sikre sig sådan :-)

Fortsat god aften.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gang,

http://solormen.dk som er et markedsføringsforum, har nu snart kørt 7 mrd på surftown. Jeg har aldrig oplivet problemer med oppetider. Jeg synes deres server køre meget stabil og så er de hurtig til hjælpe en.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Cliche billig server og stabilt

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igang, 

Vil sige jeg også har brugt Surftown i 7-8 måneder, og har heller ikke endnu oplevet deres servere har været nede, hvor har du læst det henne? 

 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

www.azehosting.dk

Så kan du ihvertfald ikke gå galt i byen, hvis du køber hos ham, så sig Mads Jürgensen henviste dig, så smider han nok lidt rabatter i hvis det er muligt ;)

Har aldrig oplevet problemer med hosting hos ham, og heller ikke nede tid, samt supporten han yder er rigtig god ;)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Vil sige jeg også har brugt Surftown i 7-8 måneder, og har heller ikke endnu oplevet deres servere har været nede, hvor har du læst det henne? 

Jeg har googlet og surfet lidt, og bla. har der været lidt debat her på Amino. Det kan sagtens være at det er fortid.

Tak for alle tilbagemeldinger, det er rart at Amino ikke sover :o)

Jeg kan finde mange gode grunde til at vælge en mindre udbyder som Meebox, men lige nu har jeg ikke lyst til at tage chancen med endnu en billig løsning.

Jeg tror jeg sover på det, og så ender det nok med at jeg udnytter at jeg har taget imod det gode tilbud fra Sorf-Town.

Tak for inputs :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune:

Derhjemme har jeg et plugin til Firefox der giver mig let adgang til mine POST data. Altså de data der er blevet sendt afsted til hjemmesiden (men hjemmesiden ikke vil/kan behandle). Så mister jeg dem ikke i tilfældet af at uheldet er ude.

Man skulle tro at jeg blev klogere, når man ved at det er 3. gang det sker..

Men det gør jeg tilsyneladende ikke, så jeg tror jeg skal bruge det pluging :o)

Hvad hedder det?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)