Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren ung skribent tilbyder søgemaskinevenlige artikler - fra kr. 100 kr stk.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Mit navn er, som I ser, Kristoffer Føns, jeg er 18 år gammel, går i 3. G og arbejder som freelance journalist. Jeg har arbejdet freelance på Fyens Stiftstidende og skriver løbende artikler for et mindre firma, der tjener sine penge på SEO artikler. 

På trods af min unge alder, har jeg stor erfaring med at udarbejde søgemaskinevenlige artikler, SEO artikler. Jeg kan sende eksempler på disse artikler ved henvendelse på min mail adresse.

Jeg tilbyder SEO artikler til 75 kr. For 75 kr får du en artikel på 250-350 ord, der er optimeret til søgemaskiner, om et valgfrit emne. Som (freelance) journalist er jeg vant til at skrive om mange forskellige emner, derfor vil jeg, med et glimt i øjet, vove at påstå, at der ikke er det emne, jeg ikke magter at skrive om.

Jeg skriver både enkeltartikler og serier, kort sagt er jeg åben overfor det meste.

Kontakt: kristofferfoens@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget en række mails og de første samarbejder er nu indgået, så det går jo glimrende. Jeg har faktisk ikke fået andet end positiv kritik!

Jeg har dog masser af tid pt, så hvis du mangler en kvik skribent, modtager jeg gerne din e-mail.

Hygge hejsa

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I får da også lige et eksempel på en af mine artikler, der handler om robotplæneklipper Ambrogio L400.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft svært ved finde en der ved ligeså meget om striptease som mig , jeg er dog ordblind , derved svært at formulere alle teksterne forståeligt

Men der er ekstrem mange måder lap dans kan laves på der er over 1000 måder , vis du kender alle , kunne det være super , for jeg har svært ved at beskrive så mange omfattende tekster.

regner i alt med 20.000 artikler der skal på min side for der er også 1000 måder en body tequila kan laves på mv.

jeg er løbet ind i problemer hver gang , det er sidste ende mig selv der skulle lave det meste for de kunne ikke finde 1 % af de stripper ideer jeg har derved mig selv der laver det hele nærmeste

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael jeg tror du får svært ved at finde en til at skrive tekster til dig hvis dit udgangspunkt er at de skal kende over 1000 måder at kunne lave lapdance på. 

Det var måske bedre at starte med 10 gode artikler om lapdance og derefter 10 gode artikler om body tequila, bare for at komme i gang.

Du ved så meget om strip at ingen SEO skribenter kan matche din viden og så er det måske bedre at sætte kravene lidt ned. Held og lykke med forretningen her i det nye år.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Mikael jeg tror du får svært ved at finde en til at skrive tekster til dig hvis dit udgangspunkt er at de skal kende over 1000 måder at kunne lave lapdance på. 

Det var måske bedre at starte med 10 gode artikler om lapdance og derefter 10 gode artikler om body tequila, bare for at komme i gang.

Du ved så meget om strip at ingen SEO skribenter kan matche din viden og så er det måske bedre at sætte kravene lidt ned. Held og lykke med forretningen her i det nye år.

Desværre bliver siden noget rod , vis laver noget ½ så det er nødvendigt at den laver det for mig , har den nødvendig 10 stk vil bare forvirre mere end formidle der skal fokus hjælpe mig skal kunne vide en del , overvejer dog også at opgive at finde en , fordi arbejdet med at forklare kan blive større arbejde end det går for mig selv at skrive artiklerne

siden lige nu er også lidt rodet da hele er lavet løbet , gider ikke få siden til at blive endnu mere rodet

Derved kunne jeg selv have lavet det hele selv på under den halve tid , selv om de er 10 gange bedre til at stave end mig , er tiden at forklare simpelthen et stort arbejde der kan pumpe kræfter ud ad en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 12:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Thomas Frost:

Mikael jeg tror du får svært ved at finde en til at skrive tekster til dig hvis dit udgangspunkt er at de skal kende over 1000 måder at kunne lave lapdance på. 

Det var måske bedre at starte med 10 gode artikler om lapdance og derefter 10 gode artikler om body tequila, bare for at komme i gang.

Du ved så meget om strip at ingen SEO skribenter kan matche din viden og så er det måske bedre at sætte kravene lidt ned. Held og lykke med forretningen her i det nye år.

Desværre bliver siden noget rod , vis laver noget ½ så det er nødvendigt at den laver det for mig , har den nødvendig 10 stk vil bare forvirre mere end formidle der skal fokus hjælpe mig skal kunne vide en del , overvejer dog også at opgive at finde en , fordi arbejdet med at forklare kan blive større arbejde end det går for mig selv at skrive artiklerne

siden lige nu er også lidt rodet da hele er lavet løbet , gider ikke få siden til at blive endnu mere rodet

Derved kunne jeg selv have lavet det hele selv på under den halve tid , selv om de er 10 gange bedre til at stave end mig , er tiden at forklare simpelthen et stort arbejde der kan pumpe kræfter ud ad en

Hej Michael

Løsningen må så være, at du skriver det vigtigste i dine mange artikler, og så bliver de gennemgået SEO mæssigt og for stavefejl mm. af skribenten ?

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
jeg har haft svært ved finde en der ved ligeså meget om striptease som mig , jeg er dog ordblind , derved svært at formulere alle teksterne forståeligt

Men der er ekstrem mange måder lap dans kan laves på der er over 1000 måder , vis du kender alle , kunne det være super , for jeg har svært ved at beskrive så mange omfattende tekster.

regner i alt med 20.000 artikler der skal på min side for der er også 1000 måder en body tequila kan laves på mv.

 jeg er løbet ind i problemer hver gang , det er sidste ende mig selv der skulle lave det meste for de kunne ikke finde 1 % af de stripper ideer jeg har derved mig selv der laver det hele nærmeste

Mikael, selv om trådstarter frejdigt påstår at "der ikke er det emne, jeg ikke magter at skrive om. Jeg skriver både enkeltartikler og serier, kort sagt er jeg åben overfor det meste." Så vil jeg give Thomas ret i, at der næppe er nogen større ekspert indenfor det fagområde, end dig.

Hvis du har ualmindeligt svært ved at finde artikelskribenter, som har en lige så omfattende viden om dit forretningsområde som du, vil jeg lige som Thomas anbefale dig at sænke dine meget høje krav til konkret viden.

Du kan måske alternativt hjælpe artikelskribenterne med links til udenlandske sider, artikler, blogs og lignende, der omhandler og beskriver den slags ydelser, som du leverer. Det kan så hjælpe som inspirationskilde til skribenterne, så de ad den vej bliver i stand til at skrive brugbare artikler, som giver et indtryk af bare en brøkdel af din faglige viden.

Da nogle skribenter måske nok skal bruge en del tid på at sætte sig ind i stoffet, kan det måske være, at det ikke er helt så let at finde nogen, som ser sig i stand til at fremstille artikler til eksempelvis 75,- til 100,- pr. artikel. Skal du have fremstillet 20.000 artikler, vil det jo tage en del tid - og sammenlagt koste en større formue. Men du har jo nok regnet ud, at det på sigt kan betale sig. Skype-Smile

Håber, at du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Mikael christiansen:
jeg har haft svært ved finde en der ved ligeså meget om striptease som mig , jeg er dog ordblind , derved svært at formulere alle teksterne forståeligt

Men der er ekstrem mange måder lap dans kan laves på der er over 1000 måder , vis du kender alle , kunne det være super , for jeg har svært ved at beskrive så mange omfattende tekster.

regner i alt med 20.000 artikler der skal på min side for der er også 1000 måder en body tequila kan laves på mv.

 

 jeg er løbet ind i problemer hver gang , det er sidste ende mig selv der skulle lave det meste for de kunne ikke finde 1 % af de stripper ideer jeg har derved mig selv der laver det hele nærmeste

 

 Mikael, selv om trådstarter frejdigt påstår at "der ikke er det emne, jeg ikke magter at skrive om. Jeg skriver både enkeltartikler og serier, kort sagt er jeg åben overfor det meste." Så vil jeg give Thomas ret i, at der næppe er nogen større ekspert indenfor det fagområde, end dig.

Hvis du har ualmindeligt svært ved at finde artikelskribenter, som har en lige så omfattende viden om dit forretningsområde som du, vil jeg lige som Thomas anbefale dig at sænke dine meget høje krav til konkret viden.

Du kan måske alternativt hjælpe artikelskribenterne med links til udenlandske sider, artikler, blogs og lignende, der omhandler og beskriver den slags ydelser, som du leverer. Det kan så hjælpe som inspirationskilde til skribenterne, så de ad den vej bliver i stand til at skrive brugbare artikler, som giver et indtryk af bare en brøkdel af din faglige viden.

Da nogle skribenter måske nok skal bruge en del tid på at sætte sig ind i stoffet, kan det måske være, at det ikke er helt så let at finde nogen, som ser sig i stand til at fremstille artikler til eksempelvis 75,- til 100,- pr. artikel. Skal du have fremstillet 20.000 artikler, vil det jo tage en del tid - og sammenlagt koste en større formue. Men du har jo nok regnet ud, at det på sigt kan betale sig. Skype-Smile

Håber, at du kan bruge det.

Dbh. John

jeg skal bare bruge mine penge fornuftigt og ikke konstant bruge på fejl produkter , det er da bedre end at bruge 42.000 kr og den der lavet ens hjemmeside gik data base tabt derved ønsker han mere penge, har før også dummet mig , så bare 2 millioner kan man hurtigt komme op på vis dummer sig nok gange uden at få noget

 nuværende side har jeg brugt over 30.000 kr på og er ikke hel tilfreds

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre set mig nødsaget til at afvise et par opgaver de sidste par uger, da jeg har haft meget travlt. Jeg gider ikke arbejde under kæmpe pres, da det ganske enkelt ikke kan undgå at gå ud over kvaliteten på mit arbejde. Så det havde været en lose/lose situation Smile

Ikke desto mindre har jeg nu god tid og lyst til at skrive tekster igen. Smid mig en mail, så ser jeg på sagerne - kristofferfoens@gmail.com

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)