Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren ung skribent tilbyder søgemaskinevenlige artikler - fra kr. 100 kr stk.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Mit navn er, som I ser, Kristoffer Føns, jeg er 18 år gammel, går i 3. G og arbejder som freelance journalist. Jeg har arbejdet freelance på Fyens Stiftstidende og skriver løbende artikler for et mindre firma, der tjener sine penge på SEO artikler. 

På trods af min unge alder, har jeg stor erfaring med at udarbejde søgemaskinevenlige artikler, SEO artikler. Jeg kan sende eksempler på disse artikler ved henvendelse på min mail adresse.

Jeg tilbyder SEO artikler til 75 kr. For 75 kr får du en artikel på 250-350 ord, der er optimeret til søgemaskiner, om et valgfrit emne. Som (freelance) journalist er jeg vant til at skrive om mange forskellige emner, derfor vil jeg, med et glimt i øjet, vove at påstå, at der ikke er det emne, jeg ikke magter at skrive om.

Jeg skriver både enkeltartikler og serier, kort sagt er jeg åben overfor det meste.

Kontakt: kristofferfoens@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget en række mails og de første samarbejder er nu indgået, så det går jo glimrende. Jeg har faktisk ikke fået andet end positiv kritik!

Jeg har dog masser af tid pt, så hvis du mangler en kvik skribent, modtager jeg gerne din e-mail.

Hygge hejsa

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I får da også lige et eksempel på en af mine artikler, der handler om robotplæneklipper Ambrogio L400.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:46 | Låst