Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo design

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Jeg er ved at starte en webshop op, og i den forbindelse har jeg brug for hjælp til at designe et logo der passer ind.

 

Nogle der kan være behjælpelige ?

 

Har ikke de store finanser til det, men synes jeg har set priser på 199,- og lignende for logo design ? Det vil jeg gerne give :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendt PB

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid et par hundrede oven i og køb evt. det HER

Det er en rigtig god pris ift. deres arbejde og du får et professionel logo i vektor.

Og som næsten det vigtigste: Så får du logoet i alle relevante filformater, det bliver du rigtig glad for på et tidspunkt, når nu din forretning skal ekspandere endnu mereSmile 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Et rigtig godt råd, hvis du er seriøs med dit foretagende:

Få ALTID lavet dit logo i en vektorbaseret fil. Det gør at du kan bruge den i ALLE sammenhænge, når nu dit firma naturligvis ekspandrere.
Der er utrolig mange, der "roder" rundt i photoshop og tror de nu kan lave logoer. Det er der da enkelte, der kan få noget fornuftigt ud af, men jeg har desværre oftere set det modsatte.

dbh.

Brian

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Et rigtig godt råd, hvis du er seriøs med dit foretagende:

Få ALTID lavet dit logo i en vektorbaseret fil. Det gør at du kan bruge den i ALLE sammenhænge, når nu dit firma naturligvis ekspandrere.
Der er utrolig mange, der "roder" rundt i photoshop og tror de nu kan lave logoer. Det er der da enkelte, der kan få noget fornuftigt ud af, men jeg har desværre oftere set det modsatte.

Et rigtig godt råd hvis du er seiøs og vil hurtigt igang.

Få lavet dit logo hurtigst muligt og kom i gang med at sælge varer. Som ny iværksætter har man rigtig mange ting at få gjort og logoet er endnu et bump på vejen. Bare se Amino. Martin T har banket services op næsten hurtigere end de kunne laves. Designet er først fornyeligt blevet strømlinet, men der er stadig store forskelle. Hvorfor? Fordi Martin ved at det gælder om at få noget op hurtigt og teste ideen af, istedet for at planlægge hele fremtiden nu og her.

Få dig et billigt og hurtigt logo nu (skal selvfølgelig være pænt og passe til din shop), men glem alt om vektor baseret huttelihut og folk der vil sælge dig lange seancer for at de kan trække essensen ud af dit brand og bruge det i dit logo.

Jeg har startet flere virksomheder og jeg har endnu ikke haft et logo i vektor format, til gengæld har jeg tjent penge.

Og hvis du endelig får success med din forretning, ja så er der også penge til at få tegnet logoet op i vektor grafik. Det tager vel en Inder et par timer til 10$ i timen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Brian Schou Larsen:

Et rigtig godt råd, hvis du er seriøs med dit foretagende:

Få ALTID lavet dit logo i en vektorbaseret fil. Det gør at du kan bruge den i ALLE sammenhænge, når nu dit firma naturligvis ekspandrere.
Der er utrolig mange, der "roder" rundt i photoshop og tror de nu kan lave logoer. Det er der da enkelte, der kan få noget fornuftigt ud af, men jeg har desværre oftere set det modsatte.

Et rigtig godt råd hvis du er seiøs og vil hurtigt igang.

Få lavet dit logo hurtigst muligt og kom i gang med at sælge varer. Som ny iværksætter har man rigtig mange ting at få gjort og logoet er endnu et bump på vejen. Bare se Amino. Martin T har banket services op næsten hurtigere end de kunne laves. Designet er først fornyeligt blevet strømlinet, men der er stadig store forskelle. Hvorfor? Fordi Martin ved at det gælder om at få noget op hurtigt og teste ideen af, istedet for at planlægge hele fremtiden nu og her.

Få dig et billigt og hurtigt logo nu (skal selvfølgelig være pænt og passe til din shop), men glem alt om vektor baseret huttelihut og folk der vil sælge dig lange seancer for at de kan trække essensen ud af dit brand og bruge det i dit logo.

Jeg har startet flere virksomheder og jeg har endnu ikke haft et logo i vektor format, til gengæld har jeg tjent penge.

Og hvis du endelig får success med din forretning, ja så er der også penge til at få tegnet logoet op i vektor grafik. Det tager vel en Inder et par timer til 10$ i timen.

Vi kan ikke blive uenige om, at det er med at komme i gang med forretningen, men derfor behøver det jo ikke tage længere tid at bestille et logo i vektor. Derfor skrev jeg også link

Det koster kr. 390,- og du har et professionelt logo i alle formater indenfor en uge...Så skal man vel ikke bruge mere tid på det, men på det væsentlige som du nævner: SÆLGE VARER...

I stedet for at søge alle mulige steder for at spare et par hundrede og med stor sandsynlighed bruge en masse tid på med stor risiko for et mangelfuldt produkt.

dbh.

Brian

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler et billigt logo :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Vi kan ikke blive uenige om, at det er med at komme i gang med forretningen, men derfor behøver det jo ikke tage længere tid at bestille et logo i vektor. Derfor skrev jeg også link

Det koster kr. 390,- og du har et professionelt logo i alle formater indenfor en uge...Så skal man vel ikke bruge mere tid på det, men på det væsentlige som du nævner: SÆLGE VARER...

I stedet for at søge alle mulige steder for at spare et par hundrede og med stor sandsynlighed bruge en masse tid på med stor risiko for et mangelfuldt produkt.

Det handler meget om fokus. Vil man have 100% løsningen eller bare det der er godt nok. Plus også hvis man pludselig får et logo i vektor format, så står de fleste med noget de ikke kan åbne (eller bruge). De fleste kan om ikke andet åbne en gif, png eller jpg i deres browser, men der er ikke mange der ved hvad man skal bruge et vektorbaseret format til, med mindre man i er trykker branchen.

Men som sagt det handler meget om fokus, vil man ned i alle detaljerne, eller handler det bare om at finde det første og det bedste man kan få lige nu, og så give den max på salgssiden.

Når det så er sagt, så er der faktisk een på Fiverr der tilbyder at lave fire forskellige logoer i vektor format, til ja... $5

http://www.fiverr.com/users/designinc/gigs/create-4-original-vectorized-logos-logo-for-your-company

Jeg har lige bestilt fordi jeg står og mangler et logo til et site. Ikke fordi det er vektor, men fordi han lover mig 4 stykker (der er dog ingen iterationer).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Når det så er sagt, så er der faktisk een på Fiverr der tilbyder at lave fire forskellige logoer i vektor format, til ja... $5

http://www.fiverr.com/users/designinc/gigs/create-4-original-vectorized-logos-logo-for-your-company

Jeg har lige bestilt fordi jeg står og mangler et logo til et site. Ikke fordi det er vektor, men fordi han lover mig 4 stykker (der er dog ingen iterationer).

Stort set enig med dine betragtninger. Men jeg har også prøvet Fiverv 8-10 gange, da det jo er småpenge. Men jeg har endnu ikke modtaget noget brugbart. Så jeg har faktisk været rigtig irriteret over at have brugt min vigtigste resource på det : nemlig TID.

Men trådstarter har vel løsningen i dette tilbud fra en med-Amino.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)