Som Thomas og Mikkel siger, så er scannet desværre langt fra det eneste hosting firma der har dette problem. Jeg har set langt værre eksempler end "SnedkerPeter.dk", og hosting firmaet har hver gang benægtet et hvert ansvar, samt nægtet at løse problemet.
Så har jeg talt med Scannet igen. De har manuelt fjernet og redirected min kundes indekserede URL og de sagde at for en måned siden begyndte de at sætte password på deres testsites.
Derudover sagde han at de var i gang med at rydde op i alle de gamle testsider. Så må vi se hvor lang tid det tager dem.
Scannet venter på at en kunde vil betale dem for at lave "rettelsen". De er blevet så store og tunge at arbejde med, at de kræver betaling for at rette egne fejl.
Jeg har en kunde der måtte betale ekstra, fordi Scannet havde "forlagt" koden til et helt projekt, da en udvikler stoppede hos dem. Og fordi Scannet har tabt penge på det endelige projekt, koster det min kunde en bondegård hver gang de skal have rettet et komma.
Scannet var fede at bruge frem til år 2000, så skette der et eller andet internt hos dem. Men hold kæft de tjerner penge!