Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicated content hos kunder ved Scannet?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I 2002 :) Det er jo vildt at de så ikke har fået lavet noget ved det endnu. Endnu mere skørt er det at nogle stadig påstår at det ikke betyder noget.

Fra søborg
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Thomas og Mikkel siger, så er scannet desværre langt fra det eneste hosting firma der har dette problem. Jeg har set langt værre eksempler end "SnedkerPeter.dk", og hosting firmaet har hver gang benægtet et hvert ansvar, samt nægtet at løse problemet.

 

God arbejdslyst :) 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg talt med Scannet igen. De har manuelt fjernet og redirected min kundes indekserede URL og de sagde at for en måned siden begyndte de at sætte password på deres testsites.

Derudover sagde han at de var i gang med at rydde op i alle de gamle testsider. Så må vi se hvor lang tid det tager dem.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Scannet venter på at en kunde vil betale dem for at lave "rettelsen". De er blevet så store og tunge at arbejde med, at de kræver betaling for at rette egne fejl.

Jeg har en kunde der måtte betale ekstra, fordi Scannet havde "forlagt" koden til et helt projekt, da en udvikler stoppede hos dem. Og fordi Scannet har tabt penge på det endelige projekt, koster det min kunde en bondegård hver gang de skal have rettet et komma.

Scannet var fede at bruge frem til år 2000, så skette der et eller andet internt hos dem. Men hold kæft de tjerner penge!

:-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Der skulle laves en "Vordingborg køkkner" på dem
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)