Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det går sq godt med salget af SEO artikler

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fireball:

Tak for rettelserne, det havde været cool af dig og sende mig det som PM, men ude i det offentlige ikke så Cool, men janteloven skal man lige have hevet op at hatten for vi skal da ikke tro at vi er noget.

Det havde nu nok været mere cool af dig at sige tak for hjælpen, fremfor at spekulere i hvad årsagen er (udover at udføre et gratis stykke hjælpearbejde for dig) til at nogen sætter sig ned og bruger tid på at rette fejl på din side.

Du kan være sikker på at det er en holdning Du mister kunder på.

1. Jeg var inde og tjekke de 2 tekster du har som eksempler, og det så faktisk ok ud, om prisen er god ved jeg ikke. Men da jeg så så dit svar til Rasmus Hjordt, så var du ikke interessant mere.

2. Istedet for at tillægge Rasmus Hjordt motiver, som han indledningsvis beder dig om IKKE at gøre, hvorfor så ikke bare svare:

Hey Rasmus...tusinde tak, det kan være svært at nå det hele. Hvis jeg kan gøre noget for dig en anden gang, så skriv barer så kan jeg lave en gratis SEO tekst til dig!

Med det svar kunne du måske få Rasmus eller andre til at henvise til dig.

Bare et gratis råd til hvordan det kan give dig bedre muligheder at være positiv overfor berettiget kritik, offentligt som diskret. 

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Men da jeg så så dit svar til Rasmus Hjordt, så var du ikke interessant mere.

Må tilstå at jeg også sad der med åben mund og polypper da jeg så det svar... 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Lagersalg123 - JEN:
Men da jeg så så dit svar til Rasmus Hjordt, så var du ikke interessant mere.

Må tilstå at jeg også sad der med åben mund og polypper da jeg så det svar... 

Ja, for jeg overvejede at lade andre skrive nogle artikler, du ved, men hvad videre til næste :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Lagersalg123 - JEN:
Men da jeg så så dit svar til Rasmus Hjordt, så var du ikke interessant mere.

Må tilstå at jeg også sad der med åben mund og polypper da jeg så det svar... 

Det samme her. Det kan da heller ikke være særlig godt SEO-mæssigt.
Og hvis man tjekker teksterne på Rasmus Hjordt´s egen hjemmeside , synes jeg godt man kan sige, at han er komptent til at kunne bedømme tekster. Han skriver nemlig selv fremragende.

Så trådstarter burde være mere ydmyg - og måske endda taknemlig for hjælpen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I må have mig meget undskyldt. Men er det ikke normalt, at hvis man har noget negativt, at sige til folk, så gør man det til deres face. Det mener jeg er god opdragelse. Men hvis jeg har opført mig forkert, i forhold til normerne her på Aminoundskylder jeg mange gange.

Jeg opfatter hans indlæg som en latterliggørelse i det åbne rum her på Amino, men hvis han havde gjort det på PM så havde det haft en helt anden effekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

I må have mig meget undskyldt. Men er det ikke normalt, at hvis man har noget negativt, at sige til folk, så gør man det til deres face. Det mener jeg er god opdragelse. Men hvis jeg har opført mig forkert, i forhold til normerne her på Amino så undskylder jeg mange gange.

Fair nok. Smile

Fireball:

Jeg opfatter hans indlæg som en latterliggørelse i det åbne rum her på Amino, men hvis han havde gjort det på PM så havde det haft en helt anden effekt.

Kan du måske have ret i´, men omvendt synes jeg også, at vi som iværksættere skal kunne tåle lidt mere, og det giver altså trådene lidt mere kant, at der kommer kritik ind i mellem, så vi alle kan få lidt mere viden. Ellers bliver det jo et tamt forum med reklamer og lovprisninger.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

I må have mig meget undskyldt. Men er det ikke normalt, at hvis man har noget negativt, at sige til folk, så gør man det til deres face. Det mener jeg er god opdragelse. Men hvis jeg har opført mig forkert, i forhold til normerne her på Amino så undskylder jeg mange gange.

Jeg opfatter hans indlæg som en latterliggørelse i det åbne rum her på Amino, men hvis han havde gjort det på PM så havde det haft en helt anden effekt.

Du skal da ikke undskylde noget, du er som du er og vi andre er som vi er.

Men det er nok en god idé at lade være med at skrive indlæg hvis ikke man ønsker åben kritik, som for mig at se her, der hjælper dig.

Jeg kan kun konstatere, at du ikke er villig til at lytte til gode råd der kan være med til at øge din indtjening, hvorfor du vil være et naturligt fravalg som leverandør af SEO tekster til min sider.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bliver nødt til at, forstå det her rigtigt. Er det kun mig der kan se, at han som udbyder af tekster fremhæver sig selv på min bekostning ( i min tråd) Ved at analysere min side og fremhæve fejl. Ja så må i må have mig meget udskyldt Aminos. Jeg tror ikke i helt forstår tingene fra min side.

Det handler jo ikke om at TAGE KRITIK på nogen måde. Han har hijacket min tråd og længere er den ikke, men på en smart måde.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Jeg bliver nødt til at, forstå det her rigtigt. Er det kun mig der kan se, at han som udbyder af tekster fremhæver sig selv på min bekostning ( i min tråd) Ved at analysere min side og fremhæve fejl. Ja så må i må have mig meget udskyldt Aminos. Jeg tror ikke i helt forstår tingene fra min side.

Det handler jo ikke om at TAGE KRITIK på nogen måde. Han har hijacket min tråd og længere er den ikke, men på en smart måde.

I stedet for at have en negativ indstilling til den konstruktive kritik, som du får, så får du altså meget mere ud af livet hvis du ser positivt på ting. Han prøver at hjælpe dig, så du kan blive bedre og få en service på et højere niveau. Du ser det straks som en forhindring, men det er faktisk en mulighed til at blive bedre.. Det er bare et godt råd herfra, for vi alle kan blive bedre og det er ikke noget man skal være sur over.

Den eneste grund til at han bliver fremhævet er faktisk din egen skyld, da du nærmest flamer ham..

Fortsat god dag og god arbejdslyst Skype-Smile

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Jeg bliver nødt til at, forstå det her rigtigt. Er det kun mig der kan se, at han som udbyder af tekster fremhæver sig selv på min bekostning ( i min tråd) Ved at analysere min side og fremhæve fejl. Ja så må i må have mig meget udskyldt Aminos. Jeg tror ikke i helt forstår tingene fra min side.

Det handler jo ikke om at TAGE KRITIK på nogen måde. Han har hijacket min tråd og længere er den ikke, men på en smart måde.

Tja, han starter jo indlægget med "...Jeg håber ikke, at du tager mig det ilde op", men vi kan jo så konstatere, at det gør du...!

Jeg tror du gør det mere skidt ved at blive ved med at rode i det.
Du starter jo sådan også en tråd med blot at reklamere for dig selv. Dit indlæg indeholder ingen spørgsmål eller råd, men kun tiltænkt som ren reklame for dig selv og dine produkter.

Jeg synes i den grad at dine indlæg emmer af mangel på selvkritik hvilket jeg absolut ikke tror er fordrende for din virksomhed. Når du jo netop forsøger at sælge SEO-artikler burde du jo  også vide, at Amino´s indlæg rangerer ganske højt i Google. Og dine indlæg i denne tråd tror jeg absolut ikke er sælgende..!

Brian

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)