Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en rank monitor

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg mangler en rank monitor der kan vise placering helt derude hvor kragerne vender
´for jeg har brug for at holde øje med et ord som webdesign, hvor konkurrencen er heftig.
Og så ville det jo være dejligt hvis jeg kunne se mine anstrengelser bære frugt.

HL

www.opti-web.dk

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du finder nogle gode programmer i denne tråd

 

:)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadigvæk ikke nogle programmer, hvor du kan indstille dybden af hvor langt den skal søge er der, det fleste stopper ved 100 det kan jeg ikke bruge

 

hl

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor? er man over 100 så er det jo slemt :)

Man kan bruge et plugin til firefox som vidst hedder rank checker, det kan vidst gå op til 200 måske mere.

men uanset hvad så bør 100 være nok, da selv en plads på 90 ikke er godt for noget :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

hvorfor? er man over 100 så er det jo slemt :)

Man kan bruge et plugin til firefox som vidst hedder rank checker, det kan vidst gå op til 200 måske mere.

men uanset hvad så bør 100 være nok, da selv en plads på 90 ikke er godt for noget :)

MVH Kim

 

Nej det har du ret i men derfor kan det jo være rart at man kan måle om sine anstrengelser går den rigtige retning

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)