Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Forsikring selskaber :/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg havde lige et spørgsmål til alle dem som ejer et transport firma.

Jeg har haft min biler dækket af forsikring inde hos lokal forsikring. Og i december måned skrev de at der er på grund af for stor risiko at have et transport firma forsikret, ville de forhøje min forsikring 100%!!!

Og jeg har aldrig anmeldt en skade hos dem, jeg betaler for skaderne ud af egen lomme. Men de mener at jeg har meldt 11 skader. Da jeg bedte om specifikation på dette sagde de at det var 11 gange jeg havde bedt om vejhjælp. Er vejhjælp det samme som en skade på bilen?

Er der andre der har haft problemer med forsikring selskaber. Og er der nogen der kan anbefale et godt forsikringsselskab til transport firma.?

mvh

Sandhu

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandhu

Har med interesse læst din mail

Det er ikke unormalt at selskaberne indenfor din branche ryster posen og det går desværre ud over alle kunderne. :0(

Hvad angår det med skaderne, så er det forskelligt hvordan de tolker antal skader kontra sum - jeg vil umiddelbart ikke vurdere 11x1000  = 11.0000 kr som værende alvorligt - men igen nogen gange blive man bare ramt

Du må meget gerne kontakte mig på md@opal-danmark.dk - jeg har lidt kontakter da jeg som nedenfor skrevet er forsikringsmægler, så lad os se om vi ikke kan finde et godt selskab til dig

God dag

 

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Forsikringsagenten.

Jeg har sendt dig en mail og jeg takker for din hjælp :)

Dbh

Sandhu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)