Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet danmark

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

vi har ret travlt i øjeblikket med booking og afvikling af polterabend, firmafest, teambuilding osv.

Jeg vil gerne have lov til at vende tilbage om en måneds tid eller to, så kan vi "fejre" at vi trods alt har fået det "bedste" ud af en latterlig situation, hvor vi har været oppe imod en stor-svindler.

VH
Palle

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle

 

Det er bare helt i orden, du giver bare et kald på 8171 5555 eller på 20449339, så finder vi ud af det. forsat god aften.

Mvh Oliver 

Tilmeldt 25. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Hej alle,

Henrik Paaske & co. er igang igen med gamle, forældede fakturaer.Hmm

I starten af maj -15 dumpede et opkrævning ind ad brevsprækken. De vil gerne have betaling for abonn. fra 2008, og årligt indtil 2016.

Beløbet i sig selv er ikke så stort, lige knap 5000, men det er mere princippet, som rent ud sagt pisser mig af.Super Angry

Især, når jeg har finder et debat som den her - de lever jo for at ødelægge andre mennesker liv.

Vi har, heldigvis, haft plads i kælderen og gemt alle papirer i de sidste ti år.

Inclusive vores erfaringer med Internet Danmark Aps.

Vi havde nogle domæne navne, som de stod for at betale til DK Hostmaster.

Da Internet Danmark ikke sørger for betalingen, sender DK Hostmaster et brev til os og spørger, om vi stadigvæk vil have vores domæner????Surprise

Vores mail, som også stod hos Internet Danmark, var simpelthen i udu, så længe, som den stod hos dem.

Der var mange andre problemer med dem, så vi endte med at opsige alt hos dem i 2008. Vi havde vores EDP-mand til at hjælpe os - vi kender jo ikke til alle de ting, som skal flyttes og omstilles.

Alle dokumenter, brevveksling - e-mails, er gemt og kan vises frem, inc. opsigelse.

Jeg har kontaktet en advokat pga. Internet Danmarks trussel om inkasso. Advokaten vejledte mig om, at gøre en indsigelse pga. forældelse.

Men Internet Danmark fastholder sit krav og trussel og af princippet vil jeg ikke give efter.

Tuxen og andre, som har været i retten med dem: Gider I sende retsgangen til mig?

For jeg synes, vores dokumentation er stærk nok til, at jeg kan gå til retten uden en advokat ved siden af,...Geeked

(Vi kan evt. drøfte sagen videre ved en god bøfBig Smile

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Melie.

Først og fremmest... Du skal ikke betale. Der er absolut intet på det. Jeg var i Retten og de tabte... Dommeren var så træt af Henrik at han underkendt alt det de sagde. han havde 6-8 sager den dag kørende inde i hestemøller stræde.

De vil altid lægge ud med "hvad har du" en bil, hus eller andet.... der skal man lige sige stop til dem og så kan man jo passende sige hvorfor kommer i først nu efter 8 år?

Du/I skal absolut ikke være bange, ej heller for retten. Det er ganske vist ubehagelig når man for sådan et kræv ind ad døren og ikke aner om amnde har ret eller ej.

Du kan være ganske rolig. Retten og systemet kender ham ganske godt og du skal ej heller hyre advokat... det kan du sagtens godt klare...

Stå ved og nægt.  Du må ikke hyre advokat... så mister du bare pengene til ingen verdensnytte.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

åhh det er bare så mange år siden... troede faktisk at han var stoppet... jeg råbet til ham i retten at den måde han behandler sine kunder på er uværdig og er bondefangeri.

Tilmeldt 25. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

TakkerBig Smile

Det er det der med inkasso, som giver bløde knæEmbarrassed

Tilmeldt 25. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

vi har været i klemme med InternetDanmark for flere år siden, 2006 til 2012 og har haft en debat her på Amino. Det lykkedes os faktisk at vinde over dem som  måske de eneste

fordi der var 3-4 sager samlet og vi kunne bevise at Internet Danmark havde benyttet ulovlige metoder  i henhold til Googles retningsliner i deres koder ,det fik vi en syns og skønsmand til at bevise.

vi vandt og fik vores penge tilbage for det år de havde " optimeret" vores hjemmeside og vi skulle ikke betale  de 20.000 de ville have for fortsat abonnement 2007-2008

det tog 6 år  og beløbet var 10000 kr men det var en principsag for os ,at de ikke skulle vinde den.

De kører rigtig mange sager igennem hver uge det  er utroligt at de kan  blive ved.

du kan få et kopi af dommen hvis du vil

MVH Marie 

Tilmeldt 25. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie,

det vil jeg gerne.

Og det er det, som er pointen; princippet.

De er da nødt til at ændre deres forretningsgang en dag:

jeg synes, det er vildt, at kunne sende faktura 7 år senere.

Som kunde, forhenværende, kan man ikke reagere på noget, som man slet ikke ved, eksisterer.

Tilmeldt 25. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Melei.

Inkassosagen er ingenting, du skal ringe og sige til dem at du ikke anerkender den faktura og så stopper de sagen og vil bede dem om dokumentation for deres påstand og den skal du nægte igen også slipper de dem fordi, så bliver det en byret sag hvis de går så langt.

Mvh Oliver

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)