Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guava Media søger partnere!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer!

Jeg vil lige starte med at introducere mig selv, jeg hedder Nikolaj Landrock og vil fremover være Guava Medias 'talerør' på Amino.dk.

Lidt om os:

Vi har gennem det sidste år gennemgået en markant transformering af vores virksomhed. I starten af 2010 begyndte vi at implementere en ny platform til varetagelse af vores kunders kampagner, i sommeren 2010 lancerede vi dette for Guava Media og sidst men ikke mindst, har vi i slutningen af 2010 sammenslået MM Medier med Guava Media. Det har været en hård, bumpet tur op ad bakke, men vi er utrolig glade og stolte af at have gennemgået og klaret denne omvæltning.

Guava Media vil være nøglespilleren i affiliate marketing, vi vil innovere, revolutionere og rekonstruere branchen.

For Guava Media er affiliate markedsføring en ærlig sag, vi arbejder professionelt og målrettet med både kunder og partnere.

Med vores nye platform i ryggen, et professionelt team og viljen til at efterleve vores partneres krav, har Guava Media et hav af fordele indenfor affiliate markedsføring.

Nogle af disse fordele er:

  • Third party tracking - En fantastisk feature, som lader dig indsætte bl.a. Google conversion scripts, hvilket gør dig i stand til at tracke præcis hvilke søgeord der konverterer for dig på Ad-Words. Kan desuden bruges til pixels så du kan få denne besked sendt til dit eget system, hvis et sådant haves.
  • Efterspørg kampagner - Vores salgsteam er fantastisk dygtige, og vil i lang de fleste tilfælde kunne efterkomme krav og ønsker om specifikke kampagner fra publishers.
  • Høje split-priser - Vi arbejder i øjeblikket på at hæve alle vores splitpriser, så du får endnu større mulighed for at tjene penge hos Guava Media. 

Hvem er du?

Vi søger professionelle partnere som er interesseret i at levere kvalitet og vil være med til at opretholde og bibeholde en standard som vi alle kan være stolte af! 

Der er masser af spændende kampagner at give sig i kast med, og vi er altid parat til at hjælpe dig i gang!

Slå et smut ind forbi:

http://www.guavamedia.com/da/Webmaster.aspx 

eller ansøg om partnerskab direkte på 

https://ads.guava-affiliate.com/affiliate_signup.html

Du er også utrolig velkommen til at skrive her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at se at i kommer ind i debatten,

Det ville være rart hvis man kunne søge om cashback, SEM, Facebook er tillad på de forskellige kampagner.

Fra Århus C
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nillerrune 

Tak for det, vi er meget positive og optimistiske omkring dette tiltag, og håber selvfølgelig på at vi vil tiltrække en masse professionelle publishers til vores netværk gennem Amino.dk.

Vores sælgere er meget opmærksomme på vores kunders kampagnepolitik omkring incentive sites, SEM og sociale medier og dette vil i 99% af tilfældende være beskrevet under hver enkel kampagne. Vi altid til at få fat i, enten på mail eller over telefonen. Som beskrevet er vi meget interesserede i at efterkomme efterspørgsler fra vores partnere og er altid åbne for en snak om mulighederne! 

Som udgangspunkt er Facebook altid tilladt på vores kampagner, med mindre andet er anført. 

Håber dette er brugbar information.

De bedste hilsner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Tak for dit svar og opkaldet fra din kollega - Der var optaget da jeg forsøgte at ringe igen, men vi kan måske forsøge at tage den i morgen.

Grunden til at jeg nævnte at man skulle kunne søge efter det er at jeg nogle gange bare har brug for et hurtigt overblik og det får jeg ved at lave en søgning i stedet for at skulle checke hvert enkelt kampagne.

Ellers havde jeg en rigtigt god samtale med jeres Svenske chef sidste år og han havde gode visioner og tilgang til Affiliate Marketing som jeg kender det fra England.

Hilsen

Nils

 

 

 

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nu har jeg tilmeldt mig.

Synes det ser spændende ud, glæder mig til at komme ind og se rigtigt på jeres system.

God aften

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Århus C
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Hej Nikolaj

Tak for dit svar og opkaldet fra din kollega - Der var optaget da jeg forsøgte at ringe igen, men vi kan måske forsøge at tage den i morgen.

Grunden til at jeg nævnte at man skulle kunne søge efter det er at jeg nogle gange bare har brug for et hurtigt overblik og det får jeg ved at lave en søgning i stedet for at skulle checke hvert enkelt kampagne.

Ellers havde jeg en rigtigt god samtale med jeres Svenske chef sidste år og han havde gode visioner og tilgang til Affiliate Marketing som jeg kender det fra England.

Hilsen

Nils

 

Hej Nils

Jeg undskylder, jeg misforstod spørgsmålet. Det er absolut en funktion vi gerne vil implementere i fremtiden. En form for søgning, som du beskriver, eller checkbokse hvor du kan vælge 'restriktioner' vil give et fantastisk hurtigt overblik over hvilke kampagner der er tilladt for hvad.

Kasper vil prøve at give dig et ring i løbet af i dag.

 

Martin Larsen:

Så nu har jeg tilmeldt mig.

Synes det ser spændende ud, glæder mig til at komme ind og se rigtigt på jeres system.

God aften

Fantastisk, velkommen til. 

Hvis har spørgsmål, er du er meget velkommen til at ringe eller skrive!

 

De bedste hilsner

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Guava

Det er nogle pæne ord :) Så må vi håbe i lever op til dem.

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og dette mener de på facebook :

http://www.facebook.com/group.php?gid=68904398124

 

 

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy Webhost:

Og dette mener de på facebook :

http://www.facebook.com/group.php?gid=68904398124

 

Er også lidt træt af alle de (skjulte) facebook reklamer. Affiliate Virksomhederne er de eneste der kan stoppe spamen. 

De bedste hilsner

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Århus C
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Helt forståeligt at sådanne sider bliver oprettet på Facebook. Der er intet at sige til at nogen brugere er utilfredse med den måde der tidligere er kørt markedsføring på i affiliate branchen, Guava Media inklusiv. Jeg vil dog lige pointere at sidste post er over halvandet år gammel, og meget har ændret sig siden.

 

Vi har, som nævnt i mit oprindelige inlæg, valgt at bevæge os i en helt anden retning. Guava Medias fremtid bygger på kvalitet, loyalitet og professionalitet. Vi har de seneste par måneder arbejdet meget hårdt på at udarbejde en ny form for konkurrence indeholdende kampagner med ’informeret konkretiseret samtygge’. Desværre er en omlægning af virksomhedsstrategien ikke noget der sker over en nat, men vi bevæger os i den rigtige retning!  

 

Et eksempel på konkurrencen ses her:  http://dk.aktisa.com/Vind_En_bil_2010_12/?CD=3/

  • Ingen co-regs
  • Informerende tekst og sprøgsmål om videre kontakt fra annoncøren

Som sagt er det stadig et koncept vi arbejder på at udvikle og der vil med tiden komme en helt anderledes tilgang til affiliate markedsføring fra Guava Medias side.

 

Håber det afklarer lidt af ’mystikken’ omkring Guava Media. Vi er en meget åben organisation og vil meget gerne have jeres feedback på, hvordan vi kan blive et bedre affiliate netværk.

De bedste hilsner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)