Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges, men også gerne feedback på ideen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har udviklet et system som griber ejendomsbranchen an på en ny måde.

Systemet er færdigt, og kan ses på www.estate-connect.com

Jeg har en fastlagt marketingsstrategi, men mangler pengene til at føre de ud i livet.

Desuden er jeg også intresseret i at få den sparring som en partner ville give.

Jeg modtager også meget gerne alle aminoers komentarer på ide eller udførelsen.

 

 

 

 

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

Blot et par kommentarer til din brugervenlige hjemmeside og ideen.

- Hvad med at lave en "tip en ven"-funktion?

- Prisen som mæglerne betaler for et kundeemne: Et prisinterval for en meget specifik ydelse virker useriøst. Læg dig fast på én pris. Hvad vil mæglerne betale?

Mht. ideen: Hvis jeg skulle købe et hus i et fremmed land, ville det interessante være at have et stort udbud af huse i det område, jeg ønskede at købe i, lettilgængeligt. Jeg ville umiddelbart gå efter en boligportal i det pågældende land. Der kunne dit websted være et godt alternativ, hvis jeg kunne regne med, at jeg så ville få et rimeligt antal relevante boliger.

Men derefter, når jeg havde fået et bedre overblik over mine præferencer,  ville jeg gerne have kontakt med en dansker med speciale i området og i udenlandsk ejendomshandel. Så min vurdering vil være, at hvis dit koncept skal virke, er du nødt til at kunne tilbyde det også. Det vil så til gengæld kunne give en større omsætning end portalen i sig selv.

Derudover tror jeg ikke, du får nogen med på at skyde penge i firmaet, uden også at få indflydelse på markedsføringsstrategien.

Det var alt herfra

med venlig hilsen

Kristian Melchior Echwald
Webexpressen.dk


Side 1 ud af 1 (2 indlæg)