Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind din næste online ordre! Hvad synes du om dette koncept?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har netop lanceret et nyt site og et nyt koncept, som jeg ønsker feedback på :-)

Se http://www.vinddinordre.dk

Idéen er at give såvel medlemsbutikkerne som kunderne unikke fordele.

Kunderne

Kunderne som handler hos en VDO (VinDinOrdre) medlemsbutik, får chancen for at vinde sin ordre (op til kr. 5.000,-), og få denne gratis leveret.

Hver kunde nr. 100 vinder sin ordre - så hvorfor ikke handle hos en VDO medlemsbutik, hvis den varer man søger findes her...?

Medlemsbutikkerne

Som medlemsbutik bliver man oprettet på VindDinOrdre.dk, hvor brugerne så kan finde medlemsbutikkerne og klikke sig videre her til.

Det er gratis og uden bindingsperiode for butikken at være medlem (ændres muligvis på sigt), hvis blot butikken opfylder følgende krav...

1) Hver ordre nr. 100 er gratis for kunden, og sendes fragtfrit (op til kr. 5.000,-)

2) Butikken opretter link på forsiden til VindDinOrdre.dk

Er butikkens gennemsnits ordre f.eks. på kr. 1.000,- og avancen på 20%, betyder dette at omsætningen for 99 ordre er kr. 99.000,- og indtjeningen kr. 19.800,-

Når ordre nr. 100 indgår, medfører dette at butikken forære kr. 1.000,- (netto 800,-) væk, hvis ordren er tilsvarende en gennemsnits ordre.

Indtjeningen reduceres fra kr. 19.800,- til kr. 19.000,- hvilket svarer til, at avancen kun reduceres med 1% (fra 20 til 19%), men kun hvis der sælges varer - no cure no pay...

Din mening

Hvad er din mening om dette koncept?

Vil du som kunde handle hos en VDO medlemsbutik, hvis ellers den varer du søger findes her?

Vil du oprette din butik på VindDinOrdre.dk og forære hver ordre nr. 100 væk?

Jeg ser frem til at modtage dine kommentar :-)

Mvh. Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Er der slet ingen der ønsker at give feedback, inden jeg arbejder videre på sitet...?

Mvh. Thomas

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg så at den tyske webshop Nierle.de kørte med sammen koncept lige før jul. Hver 100. ordre var gratis og de annoncerede her forleden hvem der havde vundet de gratis produkter.

Ideen er da meget sjov - jeg tror bare at jeg som shopejer ville være lidt bange for at ordre nr. 100 var en kæmpe ordre.

Hvem skulle for øvrigt holde øje med shopejerens ærlighed? Kunner ikke nemt fuskes?

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget med at en konkurrence ikke må være købsbetinget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Forkert indlæg..  (se bort fra denne)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tak for din kommentar :-)

Der er selvfølgelig en risiko for at ordre nr. 100 er større end gennemsnittet, men den kan jo lige så godt være mindre... Som en sikkerhed for shop ejeren, har jeg lagt ind at køber max. kan vinde kr. 5.000,- af sin ordre, hvilket så betyder, at hvis ordren er større end kr. 5.000,- så gives der en rabat på ordren på kr. 5.000,-

Hvis en shop ligger med en gennemsnittelig dækning på 20%, og ordre nr. 100 er på størrelse med en gennemsnitlig ordre, så svarer det til at man kun ca. mister 1% af sin dækning.

Jo, der er jo en risiko for at shop ejeren selv kan afgive ordre nr. 100, når ordre nr. 99 kommer ind :-( Jeg sidder og skriver på betingelserne for medlems butikkerne, og her skriver jeg bl.a. at VindDinOrdre.dk forbeholder sig retten til at afgive ordre i medlems butikkerne, for der efter at annullere ordren. Dette for at lave stikprøve kontrol, for der efter at kan anmode om oplysniger om vindende ordre - netop for at sikre, at en shop ejer ikke snyder. Sker dette alligevel, bliver shoppen naturligvis black listet fra VindDinOrdre.dk

Mvh. Thomas

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Det har jeg ikke hørt om - kan du henvise til en kilde...?

Mvh. Thomas

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - jeg kigger på det...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj og alle andre med interesse i markedsføringsloven Smile

Beklager den sene reaktion, men det er ikke så let at komme igennem til forbrugerombudsmanden...

Forbuddet imod købsbetingede konkurrencer ophæves...

http://www.stm.dk/publikationer/SkriftligDel10/index.html#Økonomi- og erhvervsministeren

Ændring af lov om markedsføring og ophævelse af lov om Forbrugerforum (Rabatkuponer, lodtrækning, præmiekonkurrencer og videreførelse af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens testhjemmel i markedsføringsloven) (Jan I)

Forslaget indebærer på baggrund af EU-domme, at bestemmelserne i markedsføringsloven om rabatkuponer og købsbetingede konkurrencer ophæves. Der foreslås i stedet en ny bestemmelse, der skal sikre, at forbrugerne får mulighed for at gennemskue tilbud ved brug af salgsfremmede foranstaltninger. Forslaget indebærer derudover, at lov om Forbrugerforum ophæves, og at hjemlen i denne lov til, at Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen kan foretage tests m.v., videreføres i markedsføringsloven.

På baggrund af ovenstående, genoptages arbejdet med vores koncept VindDinOrdre.dk, som har været sat i bero, pga. tvivlen om hvor vidt vi overtræder markedsføringsloven, hvilket ikke er tilfældet ifølge Statsministerens redegørelse i Folketinget tirsdag den 5. oktober 2010

Mvh. Thomas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)