Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så bliver det ikke billigere. Kurerkørsel til tyskland 6 kr. pr km.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ikke så bevendt her på siden endnu, så jeg er i tvivl om mit indlæg hører hjemme her.

Vi er i den heldige situation at vi har fået en kunde i Tyskland som skal have kørt fragt som kurérkørsel med afgang fra DK 2 gange om ugen.

Vi kan derfor tilbyde kurerkørsel til en fuldstændig latterlig billig pris, da vi har plads i bilen.

Vi kører afsted i en varevogn Vw Transporter fra Dk, kommer og henter hos jer, og lev. ekspres til din kunde.

Vi søger ligeledes afhentning i Tyskland som skal med til Dk.

Når vi både har kørsel ud og hjem kører vi for kr. 6.- + moms Eksl. broafgifter.

Skynd jer at melde jer til så i er en af de få som kan få kørt varer til 6 kr.

Så bliver det ikke billigere:-)

God dag til jer.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg giver 12 kr kører i så også til polenStick out tongue

Preben

Fra Tindbæk
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

for 0,15 kr mindre kan jeg få hel lastbil 24 t

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er pr km så ja Ikke fastpris haha

 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

En 24 tons latbil til 5,85 lyder billigt.

En typisk lastbil af den størrelse kører mellem 3-4 km pr. liter  så der kan vist ikke være det store overskud i det med almindelig hovedregning.  Men benyt dig da af det så længe budet er der.Wink 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-siden.dk:

hvis jeg giver 12 kr kører i så også til polenStick out tongue

Preben

 

Vi kører gennem Polen ca 3-4 gange om mdr, hvad er det du skal have med..?

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tysklandskørsel:

En 24 tons latbil til 5,85 lyder billigt.

En typisk lastbil af den størrelse kører mellem 3-4 km pr. liter  så der kan vist ikke være det store overskud i det med almindelig hovedregning.  Men benyt dig da af det så længe budet er der.Wink 

 

Hejsa

Jeg vil lige lave et regnestykke her når jeg bruger lastvogn til transport det gør vi ofte, den kører Vilnius til Hjørring, der giver jeg 1200 euro plus PWM (moms) 21 procent total 1452 euro omregnet kr. 10820.-

Der er efter google kort ca 1800 km det giver kr. 6.01 incl moms pr. km så 5.85 eks moms er da ikke billigt bare okay..:-)

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvordan du end vender og drejer det er 6 kr billigt. I så fald hvad ville en billig pris så ligge på? 4 kr? Når du søger rundt omkring herinde vil du se de fleste giver mellem 7-10 kr pr km.

Prøv at skriv fragtpris i søgefeltet.

Er ikke i tvivl om du har en god aftale, men at sige prisen ikke er billig er jeg ikke enig i.

Ellers ville i vel heller ikke bruge dem hvis andre gjorde det væsentligt billigere og kunne få det til at hænge sammenWink

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

vrøvl. Skriv km pris kurer i søgefeltet selvfølgeligtSmile

Det vedrører dette emne.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:

Tysklandskørsel:

En 24 tons latbil til 5,85 lyder billigt.

En typisk lastbil af den størrelse kører mellem 3-4 km pr. liter  så der kan vist ikke være det store overskud i det med almindelig hovedregning.  Men benyt dig da af det så længe budet er der.Wink 

 

 

Hejsa

Jeg vil lige lave et regnestykke her når jeg bruger lastvogn til transport det gør vi ofte, den kører Vilnius til Hjørring, der giver jeg 1200 euro plus PWM (moms) 21 procent total 1452 euro omregnet kr. 10820.-

Der er efter google kort ca 1800 km det giver kr. 6.01 incl moms pr. km så 5.85 eks moms er da ikke billigt bare okay..:-)

Er det så en dansk indregistreret vogn med dansk chauffør der kører fra Vilnius??

Hvis det er, så er prisen MEGET lav og fortjenesten er også derefter, hvorimod hvis den er udenlandsk så passer prisen vel meget godt.

Hvis bilen er udenlandsk kan du heller ikke sammenligne priserne overhovedet, da det er to meget forskellige lande, hvad angår lønninger osv.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)