Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webonnet.dk - hjælp til bedre Google-placering

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gerne høre, om I kan hjælpe mig med at opnå en bedre placering på Google på følgende søgeord "gaming udstyr" og "gaming gear"? Hvad gør jeg godt - hvad gør jeg skidt? Kan I hjælpe mig lidt med at optimere min side, så den kommer til at rangere lidt højere i søgemaskinen? Så hvis du har en side, som er SEO-optimeret, ønsker jeg gode råd fra dig, som jeg kan bruge til at forbedre min egen side.
Alle råd er velkomne og modtages med kyshånd!

webonnet

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André.

Jeg sad for nogle måneder siden med en webshop som din, som lå på side 1, men ikke helt oppe. Jeg fik den op på plads nr. 1 ved at gentage søgeordet i seo-beskrivelsen, så den stod der to gange. Jeg har ikke lige tid til at tjekke om der er flest søgninger på "gaming gear" eller "gaming udstyr", men jeg synes du skal prøve at lave seo-beskrivelsen om til enten:

"Dansk gaming gear webshop, som sælger professionelt gaming udstyr til den kræsne gamer, hvor kun det bedste gaming udstyr er godt nok for en optimal spiloplevelse"

eller

"Dansk gaming gear webshop, som sælger professionelt gaming udstyr til den kræsne gamer, hvor kun det bedste gaming gear er godt nok for en optimal spiloplevelse"

Jeg mener at Google accepterer 164 tegn, og det er du stadig under med overstående tekster.

Held og lykke :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

André Kristensen:

Hej Amino. 

Jeg vil gerne høre, om I kan hjælpe mig med at opnå en bedre placering på Google på følgende søgeord "gaming udstyr" og "gaming gear"?Hvad gør jeg godt - hvad gør jeg skidt? Kan I hjælpe mig lidt med at optimere min side, så den kommer til at rangere lidt højere i søgemaskinen?Så hvis du har en side, som er SEO-optimeret, ønsker jeg gode råd fra dig, som jeg kan bruge til at forbedre min egen side.
Alle råd er velkomne og modtages med kyshånd!

webonnet

Hej andre vil du gerne op på dit søgeord så læs min blog. du finder et link i min signatur.

 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Hej André.

Jeg sad for nogle måneder siden med en webshop som din, som lå på side 1, men ikke helt oppe. Jeg fik den op på plads nr. 1 ved at gentage søgeordet i seo-beskrivelsen, så den stod der to gange. Jeg har ikke lige tid til at tjekke om der er flest søgninger på "gaming gear" eller "gaming udstyr", men jeg synes du skal prøve at lave seo-beskrivelsen om til enten:

"Dansk gaming gear webshop, som sælger professionelt gaming udstyr til den kræsne gamer, hvor kun det bedste gaming udstyr er godt nok for en optimal spiloplevelse"

eller

"Dansk gaming gear webshop, som sælger professionelt gaming udstyr til den kræsne gamer, hvor kun det bedste gaming gear er godt nok for en optimal spiloplevelse"

Jeg mener at Google accepterer 164 tegn, og det er du stadig under med overstående tekster.

Held og lykke :)

Hej Kasper.

Det lyder interessant! Hvordan kan det være, at den ikke kører længere? 

Spændende - det vil jeg lige prøve så. Har det nogen betydning, om jeg gentager det samme ord, eller kan jeg godt starte med at bruge gaming udstyr og bagefter bruge gaming gear senere i sætningen eller skal det helst være det samme ord, som gentager sig, eller er det bedst at bruge begge søgeord? Hvis du forstår, hvad jeg mener? Smile 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

André Kristensen:

Hej Amino. 

Jeg vil gerne høre, om I kan hjælpe mig med at opnå en bedre placering på Google på følgende søgeord "gaming udstyr" og "gaming gear"?Hvad gør jeg godt - hvad gør jeg skidt? Kan I hjælpe mig lidt med at optimere min side, så den kommer til at rangere lidt højere i søgemaskinen?Så hvis du har en side, som er SEO-optimeret, ønsker jeg gode råd fra dig, som jeg kan bruge til at forbedre min egen side.
Alle råd er velkomne og modtages med kyshånd!

webonnet

Hej andre vil du gerne op på dit søgeord så læs min blog. du finder et link i min signatur.

Hej.

Det vil jeg lige prøve så. Jeg håber der er nogle generelle tips og tricks som virker i praksis, som jeg kan bruge, og ikke blot en masse teori, da jeg har utroligt meget læsestof om emnet i forvejen. Jeg tager et kig på det i hvert fald - mange tak for linket!

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var for en kundes webshop - og den køre skam stadig - Og endda bedre med min hjælp ;) (Jantelov gå væk)

Jeg har lavet en søgeordsanalyse på både "gaming udstyr" og "gaming gear".

Google har ikke data på "gaming udstyr", men siger at der 1600 månedlige søgninger på Gaming Gear. Det kan du tage med i overvejelserne.

Min erfaring er, at det er bedst at fokuserer på ét søgeord og så komme til tops på det. Men hvis du kan se via Google analytics at du får mange besøgende via søgeordet "Gaming udstyr" er det dumt at gå væk fra dette.

Min erfaring siger mig, at det er smartest at skrive sit søgeord 2 gange i seo-titlen, samt 2-3 gange i seo-beskrivelsen. Du kan jo prøve dig frem ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov. Retter lige:

390 søgninger på gaming gear

110 søgninger på gaming udstyr

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Hov. Retter lige:

390 søgninger på gaming gear

110 søgninger på gaming udstyr

Super - jeg har prøvet at gentage ordet "gaming gear".

Mange tak for hjælpen - hvis du har flere små og gode fif, er jeg åben for dem!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Jeg fik den op på plads nr. 1 ved at gentage søgeordet i seo-beskrivelsen, så den stod der to gange.

Hej Kasper,

Google bruger ikke Meta Description til ranking, så det har ikke været ekstra søgeord i beskrivelsen, der har gjort forskellen for den nævnte webshop.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bumper den lige, i håb om at en af jer SEO-eksperter skulle få øje på tråden!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)