Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate website om iPhone 4 sælges - inkl. 600 nyhedsbrevsmodtagere!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 01:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Denne tråd er oprettet med henblik på et salg af www.BilligiPhone4G.dk.

BilligiPhone4G.dk er et affiliate website med fokus på iPhone 4, og på denne side blogger vi diverse nyheder om denne populære mobiltelefon fra virksomheden Apple. Det kan være indenfor emner som f.eks. Apple, App Store, FaceTime, iOS, iAd, priser, iPhone 4 generelt m.m., så mulighederne er mange. Vi har derudover en prisliste, hvor vi sammenligner de forskellige priser fra de forskellige teleudbydere, og dermed giver de besøgende et overblik over, hvor de kan købe deres egen iPhone 4 billigst muligt.

Siden er lavet i WordPress, der er en super god platform med et utal af muligheder. Administrationsdelen er samtidig rigtig nem, og det vil ikke være noget problem at styre siden, selvom man måske ikke har så meget erfaring med hjemmesider.

Vi har i alt skrevet 81 artikler til websitet, og alle disse ligger online på siden lige nu. Disse indlæg er alle fuldt ud søgemaskineoptimerede, og det er noget, som vi har lagt meget vægt på under udarbejdelsen af dem. Hertil er der f.eks. også tilføjet 4-7 tags til hver artikel.

Vi har arbejdet meget med sidens nyhedsbrev, hvor vi på nuværende tidspunkt har ca. 600 modtagere, og vi har kunnet tiltrække alle disse, fordi vi har lavet en guide til, hvordan man kan spare strøm på sin iPhone - denne guide får man dog først, når man tilmelder sig nyhedsbrevet. Dette synes vi selv, at der er rigtig smart, og det vil helt bestemt være muligt for den nye ejer at tiltrække mange flere nyhedsbrevsmodtagere med hjælp fra guiden – og disse nyhedsbrevsmodtagere vil være rigtig værdifulde, da der jo bl.a. kan tjenes penge på at sende dem affiliate reklamer for salg af iPhone 4. Nyhedsbrevet styres fra systemet ved navn MailChimp, og herfra kan man udsende nyhedsbreve helt gratis.

Til websitet har vi også en Facebook fanside, som du kan se her: Sådan sparer du strøm på din iPhone. Fansiden er lavet med fokus på vores føromtalte guide til at spare strøm på sin iPhone, og vi har arbejdet ret meget med denne fanside, hvor vi bl.a. har lavet to faneblade i FBML, så den er 100 % klar til brug. På nuværende tidspunkt er der næsten 300 fans, men det vil helt sikkert være muligt at skaffe mange flere med lidt arbejde.

I handlen medfølger ligeledes vores Twitter profil, som vi også har arbejdet en del med. Den kan ses her: http://twitter.com/BilligiPhone4G. Vi har fået opsat kontoen således, at der automatisk udsendes et tweet hver gang, vi ligger et nyt indlæg online på vores hjemmeside.

Websitet har endnu ikke opbygget nogen stor, fast indtjening, fordi vi har fokuseret mest på at få gjort selve hjemmesiden helt perfekt, inden vi begyndte at markedsføre den. Der har dog alligevel tjent lidt over 2.500 kr. hjem, men der er potentiale til at tjene så mange flere penge, hvis man bare formår at få markedsført den ordentligt, og at man herunder får skrevet nogle gode artikler til sitet. Vi er ikke i tvivl om, at BilligiPhone4G.dk kan gå hen at blive en super god forretning, og da vi nu har lavet alt forarbejdet, er det bare op til dig at tage skridtet videre!

Vi sælger siden, fordi vi simpelthen ikke har tiden til at drive den videre længere. Derfor ser vi hellere, at der er en anden, som kan føre siden videre og få gavn af alt det arbejde, vi har lagt i projektet. Vi forestiller os en pris på ca. 10.000 kr., hvilket vi mener, at der ville være meget fair, men vi starter dog ud med en mindstepris på 5.000 kr. Så vil vi efterfølgende se, hvad vi får af bud.

Bud kan sendes til os enten via PB eller via mail til BilligiPhone4G@live.dk. I er desuden også velkomne til at kontakte os, hvis I skulle have nogle spørgsmål til vores website. Så vil vi svarer så godt, som vi kan :-)

Vi ser frem til at høre fra dig. Hav en fortsat god aften!

De bedste hilsner,

Jonas Donbæk og Alexander Langhede Andersen.

P.S. Vi vil forresten lige nævne, at der med siden også følger denne underside: Vind iPhone 4. Fra denne er det muligt at lave konkurrencer, hvor man jo eksempelvis kan udlove en iPhone 4 - dette vil der også kunne hentes rigtig mange nye modtagere til nyhedsbrevet ved Wink

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik vist udsendt vores indlæg på et lidt dårligt tidspunkt, hvor der ikke var så mange online her på Amino, så derfor vil vi lige fremhæve vores tråd igen Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
Vi fik vist udsendt vores indlæg på et lidt dårligt tidspunkt

Til gengæld tror jeg du sælger på et godt tidspunkt. Både for dig og for køber :o)

Har du mulighed for at smide lidt info om trafik på siden? Evt. i en PB hvis du ikke vil skrive det her.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 03:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Alexander Langhede Andersen:
Vi fik vist udsendt vores indlæg på et lidt dårligt tidspunkt

Til gengæld tror jeg du sælger på et godt tidspunkt. Både for dig og for køber :o)

Har du mulighed for at smide lidt info om trafik på siden? Evt. i en PB hvis du ikke vil skrive det her.

Hej igang.

Ja, det tror jeg også, at du har ret i. Der er masser af muligheder for køberen, og der vil helt sikkert kunne sælges rigtig mange iPhones i de kommende måneder Smile

Ja, det har jeg da. Ifølge Google Analytics har der været lidt under 1.000 besøgende i den seneste måned, og der har hertil været lidt under 1.500 sidevisninger. Der er dog ingen tvivl om, at disse tal kan forbedres utrolig meget - vi har jo primært brugt vores kræfter på at optimere siden og på at få den helt færdig, så den virkelig ville kunne konvertere godt.. Det mener vi selv, at der er lykkedes meget godt, men vi har så til gengæld ikke brugt så mange kræfter på markedsføring, og det er først noget, der skal til at kigges på nu. Så hvis den nye ejer af siden vælger at bruge lidt tid på markedsføringen, vil tallene lynhurtigt kunne blive fordoblet mange gange, hvilket jo så også vil resultere i flere salg og større indtægter.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar. Sig endelig til, hvis du skulle have flere spørgsmål Wink

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Det kunne jeg, og tak for det :o)

Der er 2 grunde til at jeres side kunne være interessant: De 600 nyhedsbrevsmodtagere, og at den hvide iphone 4 sandsynligvis er meget tæt på at blive lanceret.

De to ting gør, at man muligvis ville kunne tjene pengene forholdsvist hurtigt ind igen.

Men når det så er sagt, vælger jeg ikke at byde på siden. Og jeg sender en PB med mn begrundelse :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 15:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 22:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare lige fortælle at siden nu ligger absolut nummer ét på Google når man søger på "Billig iPhone 4G".

 

Konkurrencen på mobil- og smartphone markedet er kæmpe stor, så det er en utrolig vigtig plads i søgemaskinerneSmile

 

Udover det, er siden sat ned til en pris på 6.000,- hvis den købes hurtigt! 

 

Mvh

Jonas Donbæk

Alexander Langhede

 

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu lidt ærgeligt at der ingen mobil er ved navn "iPhone 4G" men derimod hedder den blot "iPhone 4"

 

Der er stor forskel - 4G kan 4'eren ikke en gang understøtte 8)

 

Desuden går der ikke mange måneder inden en ny iPhone popper frem

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Maunus:

Det er sgu lidt ærgeligt at der ingen mobil er ved navn "iPhone 4G" men derimod hedder den blot "iPhone 4"

 

Der er stor forskel - 4G kan 4'eren ikke en gang understøtte 8)

 

Desuden går der ikke mange måneder inden en ny iPhone popper frem

Tak for dit svar.

Jeg vil dog lige informere dig om, at vi skam godt ved, at mobiltelefonen hedder iPhone 4, men navnet er valgt, fordi rigtig mange mennesker tror, at den hedder iPhone 4G. Ved at vælge dette domæne har vi mulighed for at komme højt op i søgemaskinerne på dette søgeord og derved fange alle de kunder, som tror, at den hedder iPhone 4G. Så det er skam helt bevidst Smile

Det er muligt, at der kommer en ny iPhone i fremtiden, men det er dog lige nu på denne tid, at der sælges allerflest iPhone 4, og derfor vil sidens pris kunne tjenes hjem rigtig mange gange inden da. Ved købet af BilligiPhone4G.dk ville det også være oplagt at starte et nyt affiliate site, når den næste iPhone en gang kommer, fordi man har en masse nyhedsbrevsmodtagere at promovere den nye iPhone overfor. Alle disse er interesseret i iPhones, og der vil man derfor kunne hente mange ordrer.

Mvh Alexander

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)