Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber jeg blækpatroner, uden at blive snydt?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

martin kjær:

Hej Jonathan

Som udgangspunkt bør man altid kikke på de løbende omkostninger i form af printerpatroner, da du kommer til at købe flere patroner end printere.

Den billigste blæk shop på nettet er inkpro.dk - de har prisgaranti og er godkendt af ehandel.

Dertil kommer gratis levering og god service. Jeg bruger selv en Brother printer, som bruger serperate farvepatroner og der kan jeg nøjes med at udskifte en farve af gangen. 4 blækpatroner til min printer koster 165,- inkl. moms og levering hos inkpro. I andre butikker koster de til sammeligning ca. 500,-

 

Tak for tippet, Martin ;-)

 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit liv er for kort til kopipatroner.  Og jo, har prøvet utallige kopiløsninger, men der er altid en lille forskel i kvaliteten. Og vi priorterer naturligvis forskelligt, men jeg i hvert fald nok respekt for mit arbejde og den tid der er brugt på til, at det skal udskrives med origínalt blæk.

Jeg kan jo nok til gengæld anbefale et sted, at handle, som I endnu ikke er stødt på:

www.monica.dk

Hvis man ser bort fra den "rodede" og gammeldags webshop, så firmaet et glimrende udvalg, hurtig levering og ikke mindst nogle rigtige lave priser.

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er andre Amnoer der skal ud og invistere i en ny printer, så har forbrugermagasinet Tænk, lavet en stor test af over 100 printere.
Reultatet viser, at de billigste printere ofte bliver de dyreste på længere sigt hvis man kigger på forbrug og priser på blækpatroner.
Ofte er der bedre økonomi i, at købe en lidt dyre printer, der så til gengæld er noget billigere at købe blæk til.
Jeg har selv et bud på, hvor man kan købe billige blækpatroner her!

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan ikke længere betale sig, at købe en ny printer i stedet for nye patroner, da printer i dag leveres med prøvepatroner, der nærmest er ingen blæk i. I mit firma har vi denne laser printer fra Brother http://support.brother.com/g/b/producttop.aspx?lang=da&c=dk&prod=dcp7030_all og køber toner til den hos Inkclub. Den kan kun printe sort hvid , men til ca. 25 øre per side, så det er jeg ganske tilfreds med. Den printer via har kostede 1300 kr. hos Lomax og laser printer er i dag nede i et attraktivt prisleje, så alle kan være med og så er den sindsyg hurtig.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene Johnsen:
 299,- kr. for et sæt Kopipatroner og det er et Amino tilbud

Godt tilbud ????? Et sæt splinternye originale HP kan købes for kr. 375,- inkl. moms

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Bolander Hansen:

Rene Johnsen:
 299,- kr. for et sæt Kopipatroner og det er et Amino tilbud

Godt tilbud ????? Et sæt splinternye originale HP kan købes for kr. 375,- inkl. moms

Ja en printer kan købes billigt, men med prøvepatroner, så der er nærmest ingen blæk i.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jobberway:
Ja en printer kan købes billigt, men med prøvepatroner, så der er nærmest ingen blæk i.

Hej Jobberway

Det er ikke en printer jeg skriver om til 375,- men et sæt blækpatroner Wink Jeg vil ALDRIG anbefale nogen at købe en printer til kr. 375,-

Men derudover har jeg opdaget at dette er en ældgammel tråd (2011), så min kommentar er nok ikke så relevant længere Smile God aften

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Kronholm:
Jeg kan klart anbefale www.abctoner.de :)

Der er jeg enig

Det som jeg skal give for kassette med 2.500 sider, betaler jeg 3 kassetter med 6.500 sider. Det sidste er abctoner.de

Johnny

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Bolander Hansen:

Rene Johnsen:
 299,- kr. for et sæt Kopipatroner og det er et Amino tilbud

Godt tilbud ????? Et sæt splinternye originale HP kan købes for kr. 375,- inkl. moms

Nu er tråden snart 4 år gammel, måske var priserne nogle andre dengang :)
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)