Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 19 ud af 19 (189 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Grupperne er mildt sagt noget værre skidt.
De er som de er fra dem vi købte Aminos software er og de er ikke meget værd.

Jeg ved ikke om vi skal droppe dem helt, eller bruge rigtig meget tid på at fikse dem.
Som det er nu har vi gemt dem.

Jeg tænker...

Hej Martin, 

Nu hvor du tænker, kunne der så findes en løsning i det nuværende debatsystem? Det jeg i hvert fald var ude efter, var primært et debatforum og var faktisk irriteret over, at gruppen har features som Blog og at man skal ind forbi en lam forside, før man ser debatten, samt var ked af, at der manglede nogle af featuresne fra debatten. 

Kunne man lave nogle Emner i debatten, der kræver medlemsskab, ala De Unge Helte og Kvindelige Iværksættere (og det gamle Eks-Jubii-folk ting vi havde i gamle dage?) (HAH, Se os. Vi har haft hemmeligt forum!) :-D

Man ville kunne ansøge jer om at oprette et emne og vælge om det skal være åbent eller lukket og selv få adminstatus over dét emne til at godkende nye brugere osv.  
Så ville en "gruppe" se sådan her ud:   http://www.amino.dk/forums/7.aspx  (Jeg kan ikke lave link lige nu, jeres editor er en sur harpe). 
De forskellige Grupper/Emner kunne så vises i et OverEmne der hed Grupper ude på forsiden og de mest aktive (og åbne) kunne vises på lige fod som andre debatemner, under den kategori.  (og hvis man tilgik OverEmnet Grupper, kunne man så se dem alle sammen-agtigt?) ala: http://www.amino.dk/forums/default.aspx?GroupID=6 (som dog faktisk er en lidt mærkelig side med fokus på ret mange andre ting?).  


I virkeligheden er det jo bare en måde at skabe flere emner på, vi er ude efter. Vi vil eksempelvis gerne tale om Scannet. Andre vil måske gerne tale om Magento, eller Butiksruder eller whatever. Det kunne være rart, at man kunne oprette en tråd og vide, at X antal Amino'er der i forvejen havde tilkendegivet at de var interesserede i og/eller ved noget om området, blev alertet om netop den tråd.  Det er ikke en mulighed, med det nuværende debatsystem. 

Men det kunne det måske blive?

Løse tanker. Måske det sætter tænkeriet i gang :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige på skiferie, kigger på det i næste uge :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

God skiferie - du må lige tag et kig på dette når du kommer tilbage:

I har fået en ny funktion på Amino, så når man holder musen over et profilbillede, fader det ind ved siden af. Jeg formoder at i vil tillade at man kan uploade større billeder, så de bliver vist der i stedet. Det er alt sammen meget fint - men problemet er, at det billede som fader ind bliver vist forkert hos mig. Det har en for lav z-index, da stjernerne ramler ind over billedet.

Fortsat god dag!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

x-tra:

Jeg kunne også godt tænke mig en anden for for notifikation end e-mail. Gerne noget mens man er på sitet. Hvis man ikke har været hjemme et par dage, så ligger der måske 15 e-mails med et link i hvert. Hved ikke lege helt hvordan det skulle laves i stedet for, men tror at det kunne laves mere smart end bare en helt masse mails :-)

Der er nu en fin notifikation der viser hvor mange nye svar der er i debatter du har deltaget i.
Den står ved siden af "Debatter du deltager i".

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

En lille ting...

Sådan en mouseover forstørrelse af profilbilledet kunne være ret godt. Billederne er så små, at det ikke altid er til at se om det er en man kender. Og så sker det jo også at en kvindelig iværksætter forvilder sig herind.

Er lavet inde i folks profiler, men det bliver først rigtig godt når folk smider nye billeder på.
Vi gemmer dem nu i et større format.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Kunne være dejligt , at folk skulle før klikket stjerne , skulle godkender med ok denne karakter , derved  kommer meget færre fejl klik.


Hvis man har givet en karakter man fortryder, kan man nu bare rette den ved at klikke igen.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Da jeg var plus-bruger, forstod jeg aldrig finten med, at man, for at se hvem der har givet én stjerner skal finde et indlæg en anden person har skrevet, der ikke har modtaget nogle stjerner og klikke på et link ud for deres (grå) stjerner, for at se en liste over ens egne, modtagne stjerner. Ville det ikke give mere mening, at man havde et link ud fra ens egne stjerner og/eller havde det som en menufunktion et eller andet sted?


Det er nu et menupunkt i profilen.
Det hedder "Se karakter".

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Jeg vil gerne være med i gruppen - men selv efter dit indlæg, så lykkedes det ikke for mig, for der er vist ikke noget mere, der hedder: "Blogs mm.", der var første skridt i din vejledning.......

Vil du sende tilmeldingsmailen til: gorm@talman.dk - mange tak.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-master:

Hej Lone

Jeg vil gerne være med i gruppen - men selv efter dit indlæg, så lykkedes det ikke for mig, for der er vist ikke noget mere, der hedder: "Blogs mm.", der var første skridt i din vejledning.......

Vil du sende tilmeldingsmailen til: gorm@talman.dk - mange tak.

Hej Gorm, 

Man kan vist ikke sende en tilmeldingsmail, så vidt jeg ved - men du finder nu "grupper" under "Diverse" eller "Div" i øverste, højre hjørne. 

:-)Lone

Side 19 ud af 19 (189 indlæg)