Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandler søges

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hvad er prisen på et abonnement og hvor meget tjener man som sælger pr. solgt abonnement?

Sorry havde ikke set mig ordentlig for på hjemmesiden, jeg kan se det koster 446,- om måneden for abonnementet. 

Hvor meget af det får sælgeren af abonnementet?

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Her kommer et par eksempler:

Som ny distributør med 1 kunde tjener du ca. 130 kr. pr. kasse JP

Med 5 kunder tjener du ca. 189 kr. pr. kasse JP

Med 15 kunder tjener du ca.  234 kr. pr. kasse JP

Der er et omfattende bonus system, som ikke er nemt at beskrive her.

H Birgit

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan man så læse om bonussystemet henne hvis ikke du kan forklare det her?

Der kan da ikke være meget værdi I det produkt. 

Firmaet skal betale moms i hjemlandet af hvert salg og samtidig udbetale op til halvdelen af salget (inkl. moms) i provision.

Udover det kommer der porto oveni. 

Der er ikke meget tilbage at producere produktet for hvis firmaet også skal tjene på det. Jeg mener, kunden betaler 446,- men får et produkt til næsten ingen penge når alle udgifter er trukket fra.

Du behøver ikke komme med flere informationer til mig, det lyder ikke som noget særlig reelt i mine ører, måske det bare er mig det er galt med og ikke har forstået det korrekt. 

Godt nytår og held og lykke med forretningen.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Nu er det ikke for at blande mig i snakken omkring firmaet, men jeg kunne forestille mig der var meget mere info end den begrænsede mængde du lige har spurgt på. Spørgsmålet er om denne begrænsede info så er nok til at du reelt kan bedømme "tilbudet".

Hvor mange andre steder ville man nøjes med en kort skriftlig snak med eventuelle nye samarbejdspartnere? Ville man i de fleste tilfælde ikke tage en personlig snak, f.eks. telefonisk, så man havde mulighed for at have en seriøs dialog?

Blot lige min holdning Wink

Mvh. Martin

Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jo du har ret i, at det bedste er at tale sammen pr. telefon eller face to face, jeg føler dog at jeg bør besvare de spørgsmål som kommer op her, idet jeg ikke kan ringe op til den som stiller spørgsmålet. Takker for din holdning og de indslag som har været her. 

H Birgit

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Birgit:

Hej Igen

Juiceplus forhandles som abonnement, med produkter til 4 mdr. forbrug, produktet sendes direkte til kunden. Kunden kan til enhver tid stoppe sit abonnement, og kan returnere det ubrugte hvis dette ønskes. 

Man opnår procenter af sit eget salg og af sit "teams" salg, der er ingen aktivitets krav eller krav til selv at hjemkøbe produkter.

Når man arbejder sammen i et team hvor man hjælper andre til succes med deres Juiceplus forretning, så er der mulihed for at øge sin egen indtjening i form af flere procenter udbetalt. (Og det minder jo MLM.)

H Birgit

 

Du skriver det minder om MLM virksomhed.

der må jeg sige at det lyser langtvæk af MLM virksomhed og begrundelsen man opnår procenter af sit eget og teams salg. Det er MLM.

MLM består i at man bygger et team op og stiger i graderne. og man som øverst i teamet tjener penge på sine "Konsulenter" man har oplært.

Juicen er måske gos nok det vil jeg ikke svare på,  for jeg har ikke prøvet det.

Men birgit tag fat i amintrator og få den flyttet... ned hvor den høre hjemme

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

DT Hansen ApS:

MLM består i at man bygger et team op og stiger i graderne. og man som øverst i teamet tjener penge på sine "Konsulenter" man har oplært.

Jeg er hamrende ligeglad med grader. For mig handler det om omsætning. Jeg syntes din forklaring er tynd og misvisende. Og der er MLM folk der tjener penge uden at have et større antal "konsulenter" under sig.

Og "øverst" er ikke noget man stiger til efterhånden.

Og hvis man ikke syntes om ideen med konsulenter, kan man selv markedsføre sin webshop, og få kunder og en god omsætning og derved en god indtægt.

Nu kender du ikke juicen, det gør jeg heller ikke, så om produktet er fantastisk kan jeg ikke udtale mig om, men handler man med et produkt eller produkter som der er et marked for, så er det i bund og grund spørgsmålet om man vil "prøve" at arbejde for at få en del af kagen. Og ligesom alle andre steder vil en del af omsætningen gå til forskellige omkostinger.

Og hvad enten Amino vil et eller ej, så minder det lidt om franchise konceptet, som i mine øjne ville kunne have fordel ved at bruge noget af metoden, hvorfor: Tager man en kæde som Paradis, så har man en succesbutik i Hellerup, hvor der af og til kommer folk der vil starte lignende op andre steder. Disse henvises til hovedkontoret, men ville det ikke være langt smartere hvis ejeren i Hellerup gav noget af sin viden fra sig og var med til at "oplære" for hvad er bedst en fra administrationen eller en der faktisk gør det? (blot lige en indskudt "debat").

Men indlægget hører som sagt ind under MLM.

Mvh. Martin

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Jeg er hamrende ligeglad med grader. For mig handler det om omsætning. Jeg syntes din forklaring er tynd og misvisende. Og der er MLM folk der tjener penge uden at have et større antal "konsulenter" under sig.

Kan godt følge dig. Jeg gav bare en hurtigt forklaring på MLM, ikke andet.  At det er misvisende. det er en forkortet udgave af forklaringen. Men der er jo nogle MLM folk der skjuler at det MLM virksomhed.  Nu ved jeg ikke hvordan trådstarter er kommet ind i det juice halløj. Men det kan være den person der har vist trådstarter juicen er kommet med at det ikke er MLM men franchice virksomhed. Jeg har selv oplevet sådanne en person lige til jeg fik kikket nærmere på projektet.

og jeg vil give dig 100% ret i at man kan tage noget af MLM med sig i franchise konceptet.  at det

Men er da glad for at du vil give mig lidt ret i at det høre hjemme i MLM forum

 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Der er ikke meget tilbage at producere produktet for hvis firmaet også skal tjene på det. Jeg mener, kunden betaler 446,- men får et produkt til næsten ingen penge når alle udgifter er trukket fra.

Jeg forstår ikke dette ræsonnement?

Er det ikke sådan med stort set alle produkter?

Et eksempel:

Et par jeans koster ca. kr. 50,- at producere,  men har en vejl. udsalgspris på op til kr. 1.000,-

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

DT Hansen ApS:

Kan godt følge dig. Jeg gav bare en hurtigt forklaring på MLM, ikke andet.  At det er misvisende. det er en forkortet udgave af forklaringen. Men der er jo nogle MLM folk der skjuler at det MLM virksomhed.  Nu ved jeg ikke hvordan trådstarter er kommet ind i det juice halløj. Men det kan være den person der har vist trådstarter juicen er kommet med at det ikke er MLM men franchice virksomhed. Jeg har selv oplevet sådanne en person lige til jeg fik kikket nærmere på projektet.

Skjuler det når de fortæller om det herinde eller hvordan? I bund og grund er det desværre en "ond" cirkel. Den negativitet der er omkring MLM, gør jo at lige så snart ordet bliver sagt, så er en masse skræmt væk. Nogle vælger at spørge ind til produktet istedet for at bruge krudt på at høre baggrunden. Jeg har set folk sige nej fordi produktet ikke var så tiltalende og istedet kastede sig over noget som de selv kunne lide, men hvor markedet var helt i bund.

Jeg går ikke ud og siger "er du interesseret i MLM", for de færreste har et godt nok kendskab til at vurdere det. Og hvis folk ikke har lyst til at tage en personlig snak enten på skype, telefon eller tomands hånd, ja så er de automatisk diskvalificerede i mine øjne. Jeg er måske lidt gammeldags men jeg vil ikke have et samarbejde med nogen hvor snakken kun er overfladisk på skrift uden muligheden for dialog.

Jeg tror det de fleste gerne vil, som er i MLM, er at præsentere muligheden som de ser den, ja kort sagt sørge for at vise hele kagen fremfor kun at se glasur. Herefter er det folk selv der skal vurdere om muligheden er noget for dem, om muligheden kan hjælpe dem imod nogle målsætninger de måtte have. Og når man læser om så mange iværksættere der går ned, må gå fra hus og hjem osv., ja så syntes man jo kun det er ærgerligt at 9 ud af 10 af disse ikke vil tage 1 time ud af kalenderen og blot lytte.

Det jeg syntes der bl.a. har været småirriterende i 2010 ved nogle MLM indlæg, er de indlæg der har "snakket gratis", hvis man ikke selv vil bruge produkterne, hvordan søren skal man så kunne stå inde for dem. Så for mig handler det altid om at der er en investering i et forretningskoncept, hvor meget man vil investere er op til en selv.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)